Filmový večer

Filmový večer

Anotace: Představa krásného večera při sledování filmu.

Filmový večer

Po namáhavém dni jsme konečně přišli domů, byl už večer. Akorát tak čas si chvíli zalenošit a jít na kutě. Natáhl jsem se na gauč k televizi, zatím co ona se šla připravit do koupelny. Nic pořádného nedávali. Asi po deseti minutách jsme se v koupelně vystřídali.

Když jsem se vrátil, vymydlený, jako nový, ležela v posteli pod peřinou, jen její překrásné modré oči a dlouhé, světlé, kaštanové vlasy koukaly ven.

„Nepustíme si ještě nějaký film?“ otázala se nadšeně.

„Můžeme, a na co máš chuť?“ zajímalo mne.

„No však ty víš na co,“ řekla s šibalským úsměvem. „Ale film vyber ty, to je jedno.“

Zapátral jsem tedy ve filmové knihovně a náhodně vybral nějakou nenáročnou komedii, kterou jsme viděli už mnohokrát. Shodil jsem ze sebe oblečení a jen v trenýrkách lehl vedle ní. Otočili jsme se na bok na televizi, já se zavrtal k ní pod peřinu a přitiskl se. Hezky vyhřáté místečko.

„Ještě vlasy, počkej,“ zdvihla se a svázala neposlušné vlasy do dlouhého copu. Odhodila je stranou a odhalila celý krk.

To bylo tajné znamení. Trochu jsem se zpod peřiny povytáhl a začal ji líbat na krku. Bylo poznat, že si to moc užívá. Celá se kroutila a nastavovala další, zatím, nedotčené části. Postupně jsem k líbání přidal i jemné kousání. Obzvláště jsem si vychutnával uši, tam to měla vždy nejraději.

Pořádně ji to nabudilo. Po chvíli mi vzala ruku, kterou jsem jí objímal, a strčila ji k sobě pod triko. Neměla pod ním nic. Hned jsem se chopil těch dokonalých, měkkých a tvárných prsou. Nejlepší terapie na nervy co znám. Bradavky už měla krásně tvrdé, jak jsem si s nimi chvíli hrál.

Pak se překulila na břicho a stáhla si tričko. Čas na masáž. Obkročmo jsem si na ni klekl a pokračoval v polibcích. Od krku pomalu dolů, přes ramena a záda, až po zadeček. Několikrát nahoru a dolů, nevynechal jsem ani kousek. Líbal jsem a jemně kousal každou část jejího těla.

„Nic lepšího už dneska být nemůže,“ vrněla blahem, hlavu zaraženou v polštáři.

To se ale zmýlila. Já už z ní byl, opět, tvrdý jako kámen. Ucítila to a rukou mi vjela do trenek. Párkrát s nádobíčkem pojezdila nahoru a dolů a pak si začala hrát s koulemi. Na oplátku jsem jí stáhl dolů kalhoty, pod zadek, a pokračoval s líbáním a kousáním i na něm. Krásný, pevný, kulatý zadeček. Pleskl jsem na něj otevřenou dlaní.

„Au!“ vykřikla. „Pokračuj, prosím…“

Znovu jsem si pleskl a pořádně ho promačkal, až se ozvala vlhká jeskyňka. Pro větší povzbuzení s tím zadečkem ještě hezky zatřásla ze strany na stranu. Úžasný pohled.

To už jsem musel sundat trenky a hodit je stranou. Vztyčený stožár se zahoupal jejím krásným tělem. Dal jsem ho mezi ty dvě skvělé půlky, chytil je rukami a obejmul ho jimi. Párkrát jsem „na sucho“ pojezdil sem tam. Pak jsem se ale na posteli svezl ještě níž a zezadu jí zabořil hlavu mezi nohy.

„Mmm, ty vždycky víš, co chci,“ vzdychla vzrušením a povystrčila zadeček.

Přesně tak, abych jazykem dobře dosáhl na každé místo její sladké jeskyňky. Byla krásně mokrá, vychutnával jsem si každé přejetí špičkou jazyku nahoru a dolů, ze strany na stranu, dovnitř a ven. Přidal jsem i prst, začala se kroutit ze strany na stranu a tlumeně vzdychat do polštáře. Druhou rukou jsem plácal po vlnícím se zadečku.

„Strč mi ho tam,“ prosila sladce po chvílí hraní.

Přesunul jsem se opět výš. Párkrát jsem tvrdým údem mlaskavě popleskal na obě půlky a potom žaludem podráždil oba otvory. Pevně jsem ho držel a na krajíčku projížděl sem tam po jeskyňce, abych zesílil vzrušení. Rukou za zády mne chytla za koule a jemně je pomačkala. Pak se rychlým pohybem svezla dolů a já zajel dovnitř.

Pomalu jsem začal houpavým pohybem jezdit sem tam, dovnitř a ven. Předklonil jsem se dopředu a rukami jí začal masírovat ramena. Ležela nehnutě, dýchala zhluboka a bylo poznat, jak moc si to užívá.

„Přidej, prosím!“ žadonila. „Chci to pořádně!“

Zrychlil jsem tedy tempo, nárazy začaly krásně mlaskat. Díky dokonalé přírodní lubrikaci jsem zajížděl dovnitř naprosto hladce. Rukami jsem se zase chopil toho krásného zadečku, propleskal ho a roztáhl.

„Nechceš si k tomu vzít ještě tu hračku?“ pobídl jsem ji.

„Anooo, podej mi ji, prosím!“ zavrněla.

Rychle jsem sáhl do šuplíku a vytáhl malý růžový vibrátor. Vzala ho, sevřela do ruky a zajela s ním pod sebe. Už bylo slyšet jen slabé bzučení.

„Zvedni se, ať mám lepší prostor,“ řekl jsem. Klekla si přede mnou na kolena, vystrčila zadek a jako kočka se prohnula hrudí na postel. Vibrátorem si dráždila spodní partie. Využil jsem polohy, pořádně se na ni přitiskl a celého ho do ní zasunul. Vyjekla vzrušením. Plácl jsem ji přes zadek a chytil za cop, který se povaloval na zádech.

„Pořádně mě udělej!“ zalomila hlavu a hlasitě vzdychala.

To mne ještě víc vybudilo a v rychlém tempu jsem tvrdě přirážel, až na doraz. Celé to doprovázelo hlasité mlaskání, vzdychání a funění.

„Už budu,“ vykřikla a já ucítil její orgasmus. Vydechla a slastí se začala zmítat a kroutit, stále se mnou uvnitř. Už jsem to měl taktéž na krajíčku.

Poznala to, po chvíli pohotově vyskočila, otočila se na mne a nastavila mi ty své dva překrásné kopečky.

„Nejlepší pohled, ty víš, kam to mám nejraděj,“ pochválil jsem ji s blaženým úsměvem a nechal, aby mne rukou dokončila.

Netrvalo to dlouho a já s hlasitým výdechem vystříkl, přímo na ten dokonalý hrudník. Horké sperma po celých prsou pomalu stékalo dolů, přes vzrušením postavené světlé bradavky. Chytila si zespodu prsa, přitáhla nahoru k puse a olízla stékající tekutinu – přece zbytečně nezašpiníme prostěradlo.

Převalili jsme se vedle sebe na záda do peřin a chvíli na sebe jen koukali a oddechovali.

„Tak na co že jsme se to dnes koukali?“ zasmála se.

„Ani nevím, ale zítra bych se na to klidně podíval znovu…“

„No, a můžu se jít zase umýt,“ prohlásila nakonec, s blaženým úsměvem.

„Tak ale jdu s tebou,“ nemohl jsem nedodat.

Autor Pabouk, 01.08.2021
Přečteno 1577x
Tipy 3
Poslední tipující: kudlankaW
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Erotická kategorie je velice ošidná. Autor se snaží o děj, ale bez overtury. Jen s podrobným popisem coitu je čtení ploché. Je-li poslední věta zamýšlenou pointou, pak je mdlá. Prostě bez myšlenkového přesahu je dějová linka tuctovým klišé. V textu nejsou přesmyčky, jinotaje, či poťouchlosti života.
Pokud člověk prožije něco emocionálně silného, co se mu následně zaryje na celý život pod kůži, nepřemýšlel o tom zda ušpinil prostěradlo.
P.S. Technická hodnota 5,5 - umělecká dojem 4,8 (já jsem totiž miloval ty bábušky s plechovými kastlíky, co vylezly na led a hodnotily krasobluslařky)

02.08.2021 12:00:38 | Lesan-2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí