Penzion u letiště III

Penzion u letiště III

Anotace: Noc je dlouhá...

Políbí mě do vlasů a zašeptá: „chtělo by to sprchu, co?“ Vysvětlím mu, jak je to se sdílenou koupelnou u mého pokoje. Zasměje se a prozradí mi, že ten druhý pokoj je jeho. Prostě nebyly volné jednolůžáky, tak to recepční vyřešila takto. Netušila, jak skvěle. Máme tedy koupelnu jenom po sebe.
Když vidí, že jsem znejistěla, nabídne mi, abych šla do sprchy první. Popadnu necesér a ručník a mizím do koupelny. Slyším ještě, jak odemyká druhé dveře a pak zvuky přehluší sprcha. Otočím se zády k zrcadlu, protože to, co ukazuje v ostrém světle a to, co jsem právě prožila, se velmi zásadně liší. Je mi lépe v tom setmělém světě mého pokoje. Vlastně mě nepřekvapí, když se dveře koupelny otevřou. Stydím se a trochu se bojím soudu mladých očí. I když zásadní překvapení by to pro něj být nemělo. Vstoupí ke mně do sprchy a nechává vodu stékat po svém nádherném těle. Neodolám a pohladím ho po ramenou, přejedu po pevných prsních
svalech a obejmu ho kolem pasu. Je o kus vyšší než já, takže stačí nezvedat oči. „Nebuď hloupá, jsi krásná. Přesně takovou tě chci, tak to mám rád. Miluju boubelky a ženy, které vědí, co chtějí. Něco už zažily a umí stejně dávat i dostávat.“ No ty se mi snad zdáš.
Sjedu rukama na ten pevný zadek, který mě okouzlil už v zahradě. Hladím ho krouživými pohyby a zdánlivě ukojená touha začíná opět šimrat v podbřišku. Naliju si do dlaní sprchový gel a hladivými pohyby si umývám svého bůžka. Konečně zvednu hlavu a podívám se mu do obličeje. Má zavřené oči a na rtech lehký úsměv. Hladím ho po celém těle, jen oblasti kolem penisu se vyhýbám. Není tak úplně v klidu, odhaduju to na lehké šimrání v podbřišku, jako u mě. Otevře oči a skloní se ke mně, aby mě políbil. Je to polibek prozrazující probouzející se vášeň. Otáčí mě k sobě zády, nabírá si plné dlaně gelu a rozetře mi ho po prsou, po břiše a po stehnech, kam dosáhne. Stejně jako já se po prvním rozetření gelu vyhýbá ohanbí. Vrátí se k prsům a potěžkává je v dlaních, hladí je línými pohyby, mačká je a hraje si s bradavkami. Jsou už velmi citlivé a stékající voda je dále dráždí. Zrychleně dýchám a tisknu se k němu zády. Pohled na jeho velké mužské ruce na mém těle mě silně vzrušuje. Už ho zase chci cítit v sobě. Na zádech cítím jeho narůstající erekci. Nikam nespěcháme. Natáhnu ruce za sebe a hladím ho, kam dosáhnu. Tisknu ho k sobě a on se otírá svým ztopořeným penisem o moje záda a zadek. Pravá ruka opouští bradavku a prs se těžce zhoupne. Ruka jede níže přes břicho k zakázané oblasti a nachází štěrbinu zvlhlou nejen vodou. Ví přesně, kam dojít, jaký tlak použít a jakou rychlost
zvolit. Zakláním hlavu rozkoší a jeho rty se okamžitě přisají na má ústa. Polibek je hluboký a plný vášně. Neodvažuji se ani hnout, abych nezrušila to kouzlo. Zato jeho ruce se hýbou. Mám pocit, že jich má snad sto, cítím je všude na těle, ale nejvíce tam dole… Vzdychám už docela nahlas a moje pánev mu sama vychází vstříc. Konečně do mě vnikne jeho prst. Mám absurdní pocit vítězství. Vzápětí jsou už dva, a pak dokonce tři. Jezdí tam a ven a tempo se zrychluje. Stoupám k vrcholu.
Jsem zcela odevzdaná a cítím se nepatrná a cele v jeho moci. A pak najednou přestane. Vzlyknu zklamáním. Ne, teď přece nemůže přestat.
Může. A udělá to. Zavře vodu a zabalí mě do osušky. Chce se mi brečet. Udělala jsem něco špatně? Zmateně se na něho otočím. Omotá si ručník kolem pasu, vezme mě za ruku a řekne „pojď“ Vede mě do svého pokoje. Je větší než ten můj a středobodem je postel v královské velikosti. Připadá mi jako oltář. Stáhne ze mě osušku a pokládá mě na okraj postele. Roztáhne mi nohy a zaklekne na zem mezi ně. A pak už ucítím jeho horký jazyk. Krouží kolem klitorisu a dlouhými tahy protahuje celou dráhu. Zvednu se na lokty, abych viděla, co dělá. Občas na mě upře dlouhý pohled, ale jazyk nepřestává rejdit na mých nejcitlivějších místech. Rukama mi mírně roztahuje nohy a hladí vnitřní stranu stehen. Jsem rázem tam, odkud jsem ve sprše spadla. Moje vzdechy se mění ve výkřiky. Ve chvíli, kdy do mě vjedou opět jeho prsty je hotovo. Svíjím se a křičím v nádherném orgasmu.
Ale tentokrát se žádný dlouhý dojezd nekoná. Vstane a zasune ho do mě až na doraz. Jsem tak mokrá, že nemůže pociťovat žádný odpor. Přiráží tvrdě a rychle a hlasitě u toho vrčí. Popadne mě za prsa a přisaje se k bradavce. Má jich plné ruce a je vidět, jakou rozkoš mu to přináší. Střídavě si pohrává s oběma prsy a zajíždí až na konec. Neměla jsem vlastně čas nechat odejít jeden vrchol a už se rýsuje druhý. Nutí mě to zavřít oči, ale zároveň chci vidět rozkoš v jeho tváři. Je nádherný. Ztrácím nad sebou kontrolu a vycházím vstříc jeho pohybům. Slyším mlaskavé zvuky naší akce, cítím vůni sexu a už mi v břiše vybuchuje obrovský ohňostroj. Slyším se křičet, ale mám pocit, jako by to křičel někdo jiný. Malá smrt. Dokonalý vrchol. Tak to se mi stalo jen několikrát za život. A nečekala bych, že to ještě zažiju. Třesu se a orgasmické stahy skoro bolí. Sotva popadám dech.
Když se vrátím k vědomí, leží vedle mě a drží mě v náručí. Na stehně cítím, že pro něj to ještě neskončilo. Co budu dělat? Jsem jako hadrová panenka a nemám žádnou sílu. Vezmu ho do ruky, pohladím a pak vezmu do dlaní svoje prsa. Vytvořím z nich jeskyňku, kterou se může vydat pro svůj vrchol. Pochopí okamžitě. Sedne si na mě obkročmo, nasliní si ho a zajede tam. Číhám na konci na jeho žalud a když vykoukne, olíznu ho. A znovu a znovu a pokaždé, když se ukáže. Dívá se na to široce otevřenýma očima a z jeho vzdechů soudím, že se mu to líbí. Dává mi to čas se trochu sebrat. Už není tak divoký, jeho pohyby jsou pomalejší a je vidět, že si to vychutnává celou délkou. Položí mi ruce na moje a sám si řídí těsnost jeskyňky. Vymaním své ruce, položím mu je na zadek a pomáhám mu přirážet. Cítím, že se začíná třást. Cítím stahy varlat na mém břiše. Otevírám ústa a vyplazuji jazyk.
Slyším jeho výkřiky a než ucítím semeno na tváři, přisaju se nechám ho vystříkat v ústech. Mám co polykat. Ještě že chutná tak skvěle. „Věděl jsem, že budeš úžasná“ vydechne mi do vlasů, když se
zase objímáme.

Autor Lexi, 02.08.2021
Přečteno 1050x
Tipy 2
Poslední tipující: LenkaT, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí