Klub

Klub

Anotace: Smyšleně zakončený výlet do oblíbeného vysokoškolského klubu.

Klub

Středa večer, unavený po dlouhém dni jsem seděl doma a rozmýšlel, do čeho se pustit. Vyhraje spánek, nebo film? Nechtělo se mi nic moc dělat. Vtom zazvonil telefon. Volal nejlepší kamarád.

„Zdar vole, co se děje?“ zvedl jsem mu to.

„Zdar, co děláš?“ vyzvídal. „Nechceš si vyrazit ven? Středa večer, všude to žije. Dole v Uchu je dneska nějaká akce, nezajdeme na jedno?“

„To zní zajímavě, co tam mají za akci?“ navnadilo mne to.

„Kapitána, to rozhodně neodmítneš,“ odtušil dobře.

„Výborně, tak za hodinu dole před barákem?“

„Platí, rozjedeme to!“ ukončil nadšeně telefonát.

Jako nabitý novou energií jsem vyskočil a šel se v rychlosti nachystat. Hodit do sebe něco k snědku, rychlá sprcha, trochu se načančat a navonět. Za necelých 40 minut jsem byl připraven a pomalu vyrazil na místo činu.

Oba jsme přišli na čas. Vyparádil jsem se do tmavých riflí a oblíbené červené polokošile s krátkým rukávem. Kamarád byl oděn celý v černém, jak měl ve zvyku.

„Tebe už jsem někde viděl,“ pozdravil jsem ho.

„Fakt? To si mě musíš s někým plést,“ oplatil vtípek. „Tak pojď dovnitř, už mám sucho v krku.“

Klub byl hned v přízemí paneláku, kde jsem bydlel, takže žádná dlouhá cesta. Průchod skleněnými dveřmi, závan vůně toaletních voňavek, chodba plná stolů a stolků. Dnes bylo narváno. Hluk hudby a rozjařených hostů byl slyšet až ven, ale tohle jsem nečekal. Byl vůbec boj dostat se k baru. Asi po čtvrt hodině se konečně povedlo a odcházel jsem s dvěma pivy. Stoupli jsme si na chodbu k našemu oblíbenému stolku.

„Na zdraví!“ přiťukli jsme a pustili se do toho. Opravdu to přišlo vhod, dobré nabuzení. Začali jsme probírat všechny možné obvyklé i neobvyklé věci. Přes školu, práci, auta, techniku… a samozřejmě ženy. U těch to končilo vždycky. A čím víc piv a panáků, tím lépe se o nich hovořilo.

Pomalu jsme dali každý tři kousky piva a několik panáků Morgana s Colou – ten se rozhodně nedá odmítnout, když je navíc v akci. Už jsem cítil horko, svět se příjemně vlnil a já se začal houpat do rytmu hudby.

„Čas se kouknout na parket, ne? Jdeme to projít?“ vyzval jsem ho k akci.

„Jdeme, koukneme, co je tu za kočky,“ usmál se široce. „Teda pokud se vůbec někam pohneme.“

Probojovávali jsme se klubem z jednoho konce na druhý a opravdu bylo dnes potěšením se kochat. Brunetky, černovlásky, zrzky, blondýnky, jedna kráska vedle druhé, většina velmi spoře oděna. Pak mi ale zrak přistál na jedné opravdu dokonalé. Nevinně vyhlížející menší blondýnka s brýlemi a překrásným hnědým kukučem. Povídala si u stolku s hnědovlasou slečnou.

„Pst, pojď támhle,“ šťouchl jsem do kamaráda a ukázal ke stolku.

Zaměřil se na něj pohledem, prohlídl si obě slečny a odhodlaně prohlásil: „Tak s tou brunetkou se musím seznámit! Jdeme!“.

Oddechl jsem si, že nám do oka nepadla stejná slečna. Probojovali jsme se k jejich stolku a připojili se k nim.

„Ahoj dámy, máte tu volno?“ tázal jsem se. „Dneska je tu teda hrozně narváno, hledáme azyl u nějakého stolku.“

„Ahoj, jasně, pojďte k nám, pro dva máme místa akorát,“ potvrdila s úsměvem překrásná blondýnka. Z blízka byla ještě hezčí, než se zdálo. Krásné oči doplňoval hezky tvarovaný nos a pěkné plné rty. Na sobě měla tmavé uplé šaty s širokým výstřihem, který krášlil stříbrný přívěsek a několik milých pih. Její sladký hlas navíc naprosto lahodil mému uchu.

„Co to pijete holky?“ zeptal jsem se. Několik prázdných sklenic na stole značilo, že už budou též v náladě.

„Já už vlastně ani nevím, jak se to jmenuje, nějaký drink. Ale je to hrozně dobré, chceš ochutnat?“ nabídla mi vesele blondýnka.

„Zkusit se má všechno,“ neodmítl jsem a ochutnal. Nebylo to špatné, sladká chuť a mix různého ovoce a alkoholu.

S jasně viditelnou oboustrannou nákloností jsme se pustili do seznamování. Kamarád s brunetkou vypadali též, že si padli do oka. Probírali jsme klasické témata od vzájemného poznávání, přes koníčky, zájmy a sporty, po práci, filmy a hudbu. Hodně jsme vtipkovali a smáli se, bavili jsme se výborně a pomalu u toho dál popíjeli.

DJ spustil další trsací klasiku.

„Jééé, moje oblíbená,“ zajiskřili blondýnce ty krásná hnědá očka. „Pojď si trsnout,“ vyzvala mne.

Ač nejsem žádný tanečník, už vůbec ne na klubový styl hudby, nemohl jsem odmítnout. Natiskli jsme se k sobě a davem se propracovali až k parketu. Hlasitá hudba a světelné efekty byly všude kolem. Stoupl jsem si za ní, chytil ji kolem pasu a začal se spolu s ní hýbat do rytmu. Nečekala moc dlouho a jednu ruku mi z pasu posunula dolů na svůj zadeček. Krásně tvarovaný a vypracovaný, bylo moc příjemné ho hladit a občas i zmáčknout. Ale to její vlnění boky bylo naprosto rajcovní. Takhle krásně se vlnit a kroutit už jsem hodně dlouho nikoho neviděl. Obzvláště ne takovou dokonalou krásku, které se dokonce i líbím, zdálo se.

Protančili jsme několik písniček, různě jsme se proplétali, otáčeli a poskakovali, lehce se po těle osahávali. Nemohl jsem při té příležitosti odolat a nevyzkoušet, jak krásný je ten obsah výstřihu na dotek. Lehkým prohmatáním jsem poznal tak akorát velká, hezky pevná prsa. Další bod k její dokonalosti. Při další písničce, ploužáku, došlo dokonce i na krátké líbání.

„Ty jo, už mám dost, půjdeme zase chvíli ke stolu?“ zakřičela mi do ucha, bych ji vůbec slyšel. Tiskla se při tom na mne.

Přikývl jsem a šli jsme zpět ke stolku. Kupodivu byl prázdný, kamarád s brunetkou se někam vytratili. Což už teď vůbec nevadilo.

„Takhle hezky jsem si dlouho netrsla, díky,“ obdařila mne radostným úsměvem plným lesklých zubů.

„No ty jsi mne taky hezky roztančila, já na to jinak moc nejsem,“ přiznal jsem.

„Tak snad jsem v tobě neprobudila jen to,“ mrkla na mne šibalsky a pod stolem mne chytila za stehno.

„No začínají se tu probouzet různé věci,“ kývl jsem směrem pod stůl.

„A jaké? Povídej,“ žádala s ďábelským nadšením a kousla se do rtu.

„Třeba by ses ráda podívala? Zkus dát tu ruku trochu výš,“ pobídl jsem ji. Ze stehna vyjela rukou blíže k rozkroku a nahmatala mi ho v kalhotách. Samo sebou jsem z ní byl úplně tvrdý.

„Mmm, hezká věc se probudila,“ pochválila, „jen jestli tam nemáš strčenou ponožku!“

„To se asi budeš muset přesvědčit. Ale to samé bych mohl říct i já,“ naznačil jsem směrem k hlubokému výstřihu skrývajícímu těsnící se poprsí.

„Musíme to tedy jít zjistit, kdo z nás má větší vycpávky,“ usmála se jako malý ďáblík. „Pojď ke mně na pokoj, mám tam volno.“

Bydlela na pokoji vedlejšího paneláku, jen pár minut chůze od klubu. Cestou jsme vtipkovali a laškovali. Vyjeli jsme výtahem do pátého patra a šli dlouhou chodbou plnou dveří až na její konec.

„Teď zase najít klíče,“ začala se přehrabovat v kabelce.

To už jsem nemohl vydržet a přitiskl ji ke stěně. Nebránila se. Začali jsme se vášnivě líbat, chytil jsem ji při tom za zadek a pevně stiskl. To mi opětovala. Chvíli jsme pokračovali, než jsem ji nechal najít ty klíče a vešli jsme na pokoj.

„Tak co myslíš, kolik tam bude ponožek?“ sedla si na postel a vystrčila provokativně hruď.

„Taková parádní velikost? Určitě dvě na každé straně. Mám se podívat?“

„Pojď, podívej,“ pobídla mne a udělala místo vedle sebe.

Na nic jsem nečekal a přisedl si na postel. Objal jsem ji zezadu a chytil za prsa. Dokonalá. Rukou jsem zajel do dekoltu a ohmatal je. Moc příjemné. Pro oba, soudě dle tvrdých bradavek. Já byl samozřejmě též v pozoru.

„Neuhodl jsi,“ zasmála se. „Takže teď jsem na řadě já. Kde se to rozepíná?“

Chvíli zápasila s knoflíkem, než se kalhoty otevřely. Zajela mi rukou do trenek a pomalu mi ho osahávala. Bylo vidět, jak si to užívá, asi se jí velikost zamlouvala.

„No taky nic, ale přitom lepší, než se zdálo,“ polichotila. „Ale teda je mi teď hrozně horko. Odložíme si?“ blýskla po mě krásným pohledem.

„Chceš s tím pomoct?“ nabídl jsem se s rozepnutím šatů.

„Děkuju, můžeš.“

Zip se táhl od krku až po zadeček a užíval jsem si každý centimetr odhaleného těla, který postupně rozkrýval. Pak shrnula šaty dolů a naskytl se mi výhled na holá záda sem tam posetá pihami. Neváhal jsem a nehty jsem jemně začal drbat a škrábat. Napřímila se jako prut a moc si to užívala. Mezi tím se jí podařilo mi stáhnout kalhoty, na scéně se tak objevily trenýrky evokující vztyčený stan.

Otočila se na mě. Oční kontakt jsem bohužel neudržel a okamžitě sklouzl pohledem dolů. Krásné pevné poprsí s dopředu vztyčenými tmavými bradavkami a menšími dvorci. Hned jsem se jich chopil. Zmáčkl je, naklonil se a jazykem začal kroužit kolem třešniček na dortu. Na to konto mi zajela prsty do vlasů a hrála si s nimi. Pak mne odstrčila a povalila na postel. Slov už nebylo třeba, vzrušení ve vzduchu se dalo krájet. Stáhla ze mne triko a sama si dala dolů zbytek šatů. Odhalila se celá.

Dole měla viditelně opálené plavky a mezi nohy vedl hezky vyholený decentní proužek ochlupení. Takovou úpravu vždy ocením, když si s tím člověk dá trochu námahy a udělá nějakou hezkou kreaci. Obkročmo se na mě posadila a stáhla ze mě i zbytek oblečení.

Sedla si až dolů, ale tak, aby její pysky akorát obejmuly můj úd. Byl to úžasný pohled. Pak začala vlnivými pohyby pomalu jezdit sem a tam, čímž se o něj hezky třela. Kousala se při tom do rtů, bylo jasně vidět, jak jí to baví a líbí se jí to. A bylo to znát i tam dole. Byla krásně vlhká, jak si o můj velký žalud třela klitoris.

Pak mě chytila za ruce, zvedla mi je za hlavu a přitiskla k posteli. Zatřepala při tom hlavou a její zlatá hříva vlála ze strany na stranu. Posunula se trošku výš a rychlým pohybem se narazila na můj kůl. Slastí jsem zarazil hlavu do peřin. Užíval jsem si každý vlnitý pohyb, při kterém úd vyjel ven a zase dovnitř, užíval jsem si pohled na to krásné poprsí přímo nade mnou.

Přidávala na intenzitě. Napřímila se a začala poskakovat. Stará postel se rozvrzala a bušila do stěny. Hýždě pleskaly o stehna, úd čvachtavě přirážel do jeskyňky. Oba jsme zhluboka dýchali, občas nějaké tiché zasténání.

Naklonila se blíž, kousla mne do krku, políbila a otočila se o sto osmdesát stupňů. Vystrčila tak na mne svůj krásný zadeček a opět se narazila. Pleskl jsem ji přes něj a pořádně ho promačkal, sledujíc, jak do ní hladce zajíždím.

Zase rozjela to své dokonalé vlnění. Nahoru, dolů, ze strany na stranu, dopředu, dozadu.

„Pojď ty ďáblice, přidej,“ nabudil jsem ji dalším plesknutím. Ochotně pokračovala, pomalu jsem začal cítit, že budu.

„Mmm, za chvíli jsem z tebe hotová,“ vzdychla.

Začala se zmítat a tisknout stehna k sobě. Bylo hotovo. Slastí vykřikla, prohnula se dozadu a opřela se. To dorazilo i mne. Celou horkou nálož jsem do ní s vydechnutím vypustil.

Po chvíli oddechování se svalila ke mně na postel a přitulila se. Zapletla si nohy o nohy a já jí jemně jezdil prsem okolo bradavek. Jen tak jsme leželi a koukali se do očí. Přímo do těch krásných hnědých očí s ďábelskou jiskrou. Byl jsem moc rád, že jsem se dnes večer odhodlal vyrazit na pivo.

Autor Pabouk, 10.08.2021
Přečteno 1385x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí