Chata - pondělí

Chata - pondělí

Anotace: Do zaměstnání přišla nová kolegyně. Hned jsme si padli do oka. Jen máme každý svůj život. A tak místo, abychom udělali nějakou tu hloupost, začali jsme si psát erotické povídky, příběhy a fantazie. Zde jsou ty mé.

Sbírka: Chata

Pondělí

Je pondělí, 8 hodin ráno. Přijíždím k tobě k baráku a prozvoním tě na telefon. Vycházíš z vrat. Dle pokynů s sebou máš batoh s oblečením na několik dní. Batoh dávám do kufru. Políbíme se, nasedáme do auta a vyjíždíme. Nevíš, kam míříme a chtěla by ses to dovědět, nemáš ráda tajnosti. Já ale nechci nic prozradit.

Po cestě se zastavujeme na odpočívadle, kde si na lavičce dáme svačinu. Stále mě přemlouváš, abych ti řekl, kam to vůbec jedeme. Já ti však stále vysvětluji, že je to mnou naplánovaná cesta, a tak ti o ní žádné další podrobnosti neřeknu. Snažíš se vyžít ženského kouzla. Podíváš se na mě, kousneš se do rtu a pohladíš se po noze. Potom dáš ruku na mou nohu a od kolene se pomalu posouváš až k rozkroku. Pousměji se. ,,Stejně nic neřeknu“ pošeptám. Dojíme a vyrážíme opět na cestu.

Po cestě se kocháme okolím a probíráme práci, život a další témata, která nás cestou napadnou. Pomalu přijíždíme na místo. Projíždíme malou vsí a míříme na její okraj, blíže k lesu. U lesa stojí chata. Parkuji před ní a můžeme vystoupit. Jedná se o moderně zařízenou chatu, která z venku vypadá jako dřevěná roubenka. Vstupujeme dovnitř. Rozlehlá velká místnost s krbem, před kterým je na zemi položena velká kůže, dále pak je před krbem dřevěný stolek s křesly, potom větší dřevěný jídelní stůl a kolem něj 4 židle překryté zvířecí kůží. Malá kuchyňka a prosklené dveře na terasu, která je umístěna směrem do lesa, aby na ni nikdo z vesnice neviděl. Na terase je z jedná strany dřevěná stěna, u které je umístěna nafukovací vířivka, do které stačí jen napustit vodu. Mimo vířivky jsou na terase 4 ratanová křesla s ratanovým stolkem a před terasou je ohniště. Dále jsou v chatě dřevěné schody, které vedou do druhého patra. V patře je koupelna s vanou a sprchovým koutem a dva pokoje s postelemi. Jeden pokoj je s velkou manželskou postelí, skříní, televizí a nočním stolkem. Z pokoje je výhled na les za chatou. Ve druhém pokoji, jsou dvě jednolůžkové postele a skříň.

Potom co ukončíme prohlídku chaty a uklidíme si naše věci, zajdeme se projít do vesnice a dáme si tam pozdní oběd v restauraci. Po obědě se projdeme po vesnici a podíváme se, kde co můžeme najít. Místní báby kamery na nás můžou oči nechat a něco si o nás šeptají. Asi ještě neviděli takovou sexy ženskou a takového fešáka, smějeme se. Docházíme do obchodu ve vesnici. Po dohodě si koupíme špekáčky, sirky, pečivo a k tomu pivo. Pomalou chůzí se vracíme na chatu. Pivo dáváme do lednice. Pod terasou, kde je ukryté nářadí, najdu sekerku a ruční pilu. Musíme do lesa pro dříví. Procházíme tak lesem a sbíráme klestí na podpal a nějaké větší větvě. Při procházce v lese si všimneme skrytého posedu pro myslivce, potom zajímavé skály, která se tyčí z mechu a na její severní straně roste strom. Asi po hodině hledání dřeva a zároveň obhlížení lesa se vracíme s dřevem zpět k chatě. Pokládáme dříví u ohniště a já ho začínám řezat a štípat sekerou. Ty mezitím připravíš špekáčky, které nařežeš a poté nanosíš pečivo, pivo a další věci na stolek na terasu. Rozděláme oheň a upečeme si špekáčky a topinky z chleba. Užijeme si takto pěkný večer, kdy si užíváme společnou chvíli. Na terase sedíme až do setmění. Poté jdeme do chaty, kde se po jednom vysprchujeme. Uleháme do postele. Oba voňavý, vysprchovaný. Ale unavený z celého dnešního dne. Z cesty, z lesa … Usínáme v objetí.
Autor Dindane, 06.07.2022
Přečteno 1694x
Tipy 1
Poslední tipující: Fialový metal
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí