Dráždění na pracovišti II: Hra s kravatou

Dráždění na pracovišti II: Hra s kravatou

Anotace: Hrátky na pracovišti patří k těm nejvíce vzrušujícím...

Před měsícem jí vyhodili z práce. Vyzkoušeli jsme spolu snad všechny místnosti v budově firmy. Kanceláře, zasedačky, kuchyňky, záchody, terasu, sprchy, kumbál pro uklízečky a dokonce i přepážku ve vstupní hale na recepci. Jenže znáte to. Tak dlouho se chodí se džbánem do lesa pro vodu… Přistihl nás závistivý kolega ve školící místnosti, udal na vedení a to si vzhledem k mé odbornosti a zkušenostem ponechalo mně a ji vyhodilo. Ve čtyřiceti je muž nejvýkonnější, alespoň pro práci to platí rozhodně. Ona je jen referentka s krátkou praxí. Je to nespravedlivé a šovinistické, vím, ale prostě to tak na světě chodí od nepaměti a já nemohl nic dělat. Ženy jsou v tomto směru v nevýhodě.    

Zatímco mě teď kolegové zdraví s úctou a lehkým úsměvem a některé kolegyně na mě pomrkávají, že by se mnou taky chtěly nejraději vyzkoušet všemožné sexuální praktiky v celé budově, ona to má tisíckrát horší. Pro všechny je to zlatokopka nebo děvka a navíc přišla o místo. Naštěstí jsem jí pomohl najít nové u konkurence, docela rychle a jen o dvě ulice dál. Od doby kdy ji propustili, uběhl už měsíc a nic jsme spolu neměli, nebyla pořád příležitost.

Dneska se to má změnit. Je další pracovní den, sedím za stolem a po Whatsappu ke mně od ní dorazí zpráva:

"Čau. Co děláš? ".

Odepisuju: "Nuda, dřu jako kůň. A ty? Jak se máš? "

"Sedím za stolem, sama v kanceláři. Mám na sobě krátkou sukni a černé tanga a jsem tak zamyšlená…".

Dala mě nahrávku! Chce se škádlit. Vedle mě zvoní telefon na pevné lince, ale kašlu na něho. Rozechvělými prsty ťukám do chytrého telefonu: „Chtěl bych se podívat na ta tanga!“.

„Tak moment!“.

Čekám asi minutu a přiletí fotka. Polknu a otevřu ji. Objeví se její rozesmátý obličej a zvednutý prst. No, počkej potvoro!

„Chci se tě dotýkat. Hladit tě po vlasech a líbat.“

„A co ještě? Co? Co? Co?“

„Chtěl bych ti to udělat teď hned, jen dvěma prsty. Vsunout je do tebe a jezdit a dráždit...“

Chvíli odmlka. Další fotka. Nedočkavě otevřu a uvidím její rozkrok a tanga. Ve slabinách cítím sílící se vzrušení.

„Začíná mě tuhnout. Tak moc rád bych teď, před tebou klečel a vzrušoval tě jazykem.“

Znova fotka. Otevřu ji a je tam. Její krásná růžová jeskyňka. Teď už ho mám tvrdý jako kámen. Co teď? Než doběhnu do její práce, tak bude po erekci. Všichni jsou na obědě, přesunu se do vedlejšího archivu, vlastním náhradní klíč a zamykám se tam.

„Jsem v archivu. Mám košili a kravatu, stojím jednou nohou na zemi, druhou mám na židli a držím si ho v ruce. Začínám onanovat“.

Teď píše ona: „Můj rozkrok řve vzrušením, stačilo by se ho jen dotknout a mám totální orgasmus, asi to nezvládnu a půjdu se udělat na záchod“.

„Utíkej, pořádně si to udělej! Mysli na to, jak ti to dělám!“.

Držím svůj nalitý penis v dlani a honím si ho, jen pomalu, nikam nespěchám a užívám si tu chvíli. Najednou mi pípne zpráva. Už?

„Tak otestovala jsem poprvé naše WC a bylo to skvělé. Ale Ty jsi tam chyběl. Když jsem byla na záchodě, tak jsem si představovala, že klečíš u mě, děláš mě to rukou a pak pusou a zároveň si to děláš i Ty. Držela jsem tvůj penis v ruce a přála si jen jedno. Cítit ho uvnitř…“.

Ta představa mě vybičuje. Pořádně ho sevřu, třikrát rychle táhnu, můj obnažený žalud se dotýká kravaty, která ho rozdráždí, a jde to ven. Sperma se rozstříkne na prázdné polici současně s mým výdechem a přidušeným výkřikem. Pár kapek mi potřísní kravatu. Skvělé, mám dnes v práci jen jednu. Natáhnu si kalhoty a píšu do mobilu: „Udělal jsem se. Mám postříkanou kravatu. Pojď, jdeme na oběd“.

Vylezu z archivu, beru si sako a odcházím z budovy. Potkávám ji v restauraci, bohužel se tam objevila i se svou mladou kolegyní, vůbec nebudu mít prostor si s ní promluvit, do háje zeleného. Sedíme u stolu, ona naproti mně a já si pořád v ruce pohazuji s kravatou. Chvilku jí to trvá, ale uvidí to. Myslím si, že si všimla té mokré skvrny, ještě neuschla, když jsem ji čistil vodou na záchodě. Určitě ano, všimla. Rozšířily se jí zorničky a zrudla. Trochu vzdychla, ten výraz už znám, ta hra ji vzrušuje. Poposedla na židli a já se dívám pod stůl. Teď zrudnu já. Má roztažené nohy a nemá tanga.

Nedojíme. Zvedá se, omlouvá se kolegyni a chce odejít, s tím, že je jí nevolno a mrkne na mě. Okamžitě vstávám, že ji doprovodím, beru do ruky mobil a volám do práce, že dnes už nepřijdu. Taxíkem jsme za chvíli u ní doma. Celou dobu ji držím za ruku, ale když vstoupíme do výtahu, opřu ji o stěnu a začínám ji líbat. Jazykem vnikám mezi její rty a tisknu se k ní. Cítím její teplé tělo. Moje noha je mezi jejími stehny, tře se o ni, vidím na ní, jak moc to chce. Rozhodnu se ještě ve výtahu. Ruku strkám pod její sukni a hledám její jeskyňku, ona vezme kravatu, nesundá mi ji, ale přejíždí si s jejím koncem po svých rtech. Má zavřené oči, když si strká její konec do pusy. Prostředníčkem najdu její otvůrek, vjede mi dovnitř až po jeho konec, ta je tedy mokrá! Udělá pohyb dopředu a nabodne se na něj, vytřeští oči, tiše zasténá a vybuchne orgasmem. Překvapila mě ta rychlost, než jsme dojeli do desátého poschodí… 

Odemyká svůj byt a jdeme dovnitř. Tahá mě za ruku do ložnice. Strhávám ze sebe kalhoty, ale košili a kravatu si zase nechávám. Lehne si na postel. „Ššššš, zpomal!“, přikazuji jí. Možná kdybych jí zatlačil na kundičku, zase exploduje. Svlékám ji do naha, kroutí se jako had, chtěla by se na mě nejraději vrhnout. Postavím se před ní. „Ukážu ti, jak se masturbuje v archivu s kravatou!“. Vezmu si do ruky penis, který se mi dnes podruhé nalévá vzrušením, a svírám ho v dlani. Balím si ho do konce kravaty a lehce se dráždím. Ona má jen doširoka otevřené oči a ústa a vzlyká vzrušením. Sundávám si vázanku, klekám si na postel. Vezmu ji obě ruce a svážu, zápěstí uvazuji k čelu postele. Chvíli sebou hází, ale pak se odevzdá, jen leží a zrychleně dýchá. Hladím ji oběma rukama a konejším. Jezdím ji dlaněmi po celém těle.  

Klečím vedle ní a skláním se nad jejími ňadry. Teď už je jen masíruji dlaněmi. Lehce se jich dotýkám, jenom konečky prstů. Kroužím kolem bradavek, ale ještě jsem se jich nedotkl. Jen těsně kolem nich, pozoruji, jak tuhnou vzrušením. Pak se jich dotknu nehtem a lehce poškrábu. Zaúpí rozkoší a já pokračuji. Jazykem začínám jezdit po celém těle. Nejprve dráždím její ušní lalůčky. Pak jedu níž a nechávám mokrou stopu na její kůži. Prsa jsem jen obkroužil a pokračuji k pupíku. Strkám do něj jazyk a to už zasténá dost hlasitě. Rozhodnu se proto zrychlit, pokračuji níž.

Vyhnu se i podbřišku a jedu pořád níž a níž. Po noze dolů, přes kolenní jamku, lýtko, až k palci na noze. Ten beru do pusy a jemně saju. Druhou nohu beru do ruky a dráždím si jejími prsty svůj penis, který je už tvrdý jako kámen. Trhá rukama, ale kravatou jsem jí spoutal pevně. Prsty teď jedu odspodu po obou nohou po její vnitřní straně stehen až nahoru k její skoro vyholené kundičce. Jazykem jezdím po jejím okraji. Jen se ho tak lehce dotýkám, ona se jen leskne, jak je mokrá, na prostěradle je od ní vlhká skvrna. Prsty ji rozevírám. „Opíchej mě prosím, prosím, prosím…“. Já ale nespěchám. Pokrčím oběma rukama její kolena. Kleknu si mezi její rozkrok a vniknu do pochvy jen na kousek dovnitř. Kroužím penisem dokola. Pěkně pomalu. Najednou ho vytáhnu ven. „Ne!“, vykřikne. Klekám si vedle ní.

Pyj už mám totálně mokrý a kluzký, když s ním jezdím po jejích bradavkách. Přitom ji pomalu rozvazuji. Jak jí povolím uzel, sesmekne si kravatu a strčí do mě tvrdě rukou. Překvapí mě to a spadnu na záda. Naskočí na mě obkročmo a její rozkrok hladově hledá můj penis. Tvrdě se na něj nabodne a hned začíná rychlá jízda. Dráždím přitom její prsa a svými zuby lehce tahám za její bradavky. Přiráží rychle. Nestačí jí to, zakloní se a dá si do rozkroku svou ruku. Vidím, jak hledá svůj poštěváček tuhý vzrušením a divoce si ho začíná třít. Už to nevydrží. Než vybuchne, jen vyjekne úlevou a rozkoší. Třese se, když bere kravatu a začíná mě svazovat ruce. Cože?

Ležím přivázaný a teď dráždí bradavky ona mě. Líže je a saje, a prsty po nich krouží. „Udělej mě, chci to, dělej!“, sténám. Bere ho jen mezi palec a ukazováček a pomalu stahuje kůžičku. Nahoru a dolů, dělá mě to jemně, jenže já potřebuji, aby ho vzala do dlaně. Abych už vytekl. Ona mi to teď vrací, skučím jak poraněné zvíře. Jsem už ale taky pořádně nadržený, ještě jednou pomaličku dolů a … Vylétne ze mě dlouhý bílý provazec semene snad až do stropu, teď! A ještě! A ještě! A ještě!

Když mě rozvazuje, jsme oba úplně mokří. Naše sliny, pot, moje sperma, držím ji v náručí a hladím po zádech. Líbám ji po celém obličeji, nevynechám ani kousíček. Nebyli jsme spolu tak dlouho. Za chvíli cítím, jak se ošívá, vstává z lůžka, vezme ze země mou zmuchlanou a mokrou kravatu a svazuje mi nohy...

Psáno pro Vanilopku

Autor HonzaŠik, 21.01.2023
Přečteno 1912x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí