V práci

V práci

Anotace: Co se může dít za dveřmi jedné z odlehlejších místností v práci :)

 

Sotva včera nastoupil, už po tobě při každé příležitosti pokukoval. Stejně jako ty po něm. Nedokážeš říct proč, ale něčím podněcuje tvůj zájem a především fantazii. Fantazii, ve které si tě nekompromisně bere a dovádí tě k opakovaným vrcholům. Opět jste se potkali v kuchyňce a střetli se pohledem, tentokrát však o něco déle. Okolí to nevidí, ale ve vás se odehrává bitva. Bitva o to, se tomu podvolit hned teď nebo nikdy. Ještě pár vteřin na sebe koukáte a čas jako by se zastavil. Vše a všichni kolem vás plynou, jen vy jste stále jako sochy.

Konečně se pohne. Kývne hlavou mírně bokem. Ty mlčky kývneš hlavou na znamení souhlasu a mlčky se přesunete k jedné ze vzdálenějších místností, které slouží pro online schůzky. Místnost je sice malá a dveře jsou se skleněným pruhem, ale je bokem od hlavního dění a dokud je tam tma, není tam tolik vidět. Nejprve vstoupí dovnitř on a posune vysoký stolek více do rohu. Pak ti otevře a ty rychle vklouzneš za ním. Hned jak za tebou zavře, dá před dveře barovou stoličku a pak se na tebe podívá. Oběma se vám zajiskří v očích a vrnete se na sebe. Vaše rty splynou v jedny a jazyky svádějí litý boj, zatímco ruce se okamžitě vydávají na průzkum těla toho druhého. Ty jeho vniknou pod tvou halenku a hladí tvá ňadra přes podprsenku. Ty tvé ho chvilku hladí po hrudi, následně je přesuneš níže a začneš mu přes kalhoty třít penis.

Vaše líbání se ješte více zintenzivní, jeho ruce vyhrnou tvou halenku i s podprsenkou nahoru a on se dychtivě vrhne na tvé vzrušené bradavky. Chvilku je olizuje, pak saje, pěkně na střídačku. Ty mu mezitím rozepneš kalhoty a tvá ruka vklouzne k němu do trenek. Jeho úd už je nalitý krví a ty ho lehce začneš laskat prsty. I on vnikne rukou pod tvou sukýnku, odhrne bokem lem kalhotek a jeho prsty začnou stimulovat tvůj klín. Zvedneš jednu nohu výše a stáhneš mu její pomocí kalhoty i s trenýrkama ke kotníkům. Mírně ho odtlačíš od sebe, usměješ se na něj, pak si klekneš a mlsně olízneš jeho ztoporěný úd. Chvilku ho dráždíš jazykem, aby pak zmizel celý v tvých ústech. Slastně vzdychá. Ještě párkrát tě nechá ho zasunou celý do úst, ale pak tě zvedne, políbí na ústa, poté otočí zády k sobě a mírně tě ohne v pase tak, že se opíráš rukama o dveře. Políbí tě na krk a pomalu postupuje k oušku, do kterého ti zašeptá, abys trošku roztáhla nohy. Pak opět pokračuje v líbaní na krku a jeho ruce ti při tom mačkají zadeček. Následně přiklene za tebe, stáhne ti kalhoty, hlavu strčí pod sukni a jazykem olízne tvé stydké pysky po celé délce. Konečně pronikle jazykem i do tvého klína a chvilku tě jím potrápí. Máš zavřené oči a předeš jako kočka. Do úst nasaje tvůj citlivý klitoris a obkrouží ho jazykem. Opět se zvedne, chytne tě za boky a trošku více vyšpulí tvůj zadeček. Tvé ruce okamžitě chytají jeho tvrdý penis a neomylně ho navedou ke vstupu do tvého roztouženého klína.

Neváhá a pomalu ho začne zasouvat do tebe. Pak zase trošku povytáhne, aby vzápětí zajel o kousek hlouběji. Přitom tě pevně drží za boky. Takto proniká čím dál hlouběji. Ty mu začínáš vycházet vstříc, chceš ho cítit co nejvíc v sobě. Otevřeš oči a zatím co jeho penis ti poskytuje rozkoš, ty koukáš dveřmi ven z místnosti. Přímo proti tobě stojí jeden z kolegů a jen tupě zírá, jak se pohupuješ v rytmu přírazů. Je ti to jedno, v břiše se ti už pomalu rozlévá ten známý pocit přicházejícího blaha, začneš zlehka sténat a upřeně se díváš na kolegu za dveřmi. Tvé sténání zapůsobí na muže za tebou a ten zvýší frekvenci přirážení. Jeho ruce teď drtí tvé boky a jeho úd tvrdě naráží na tvé poševní dno. Zavíráš opět oči a prohýbáš se v těle. Díky tomu se ještě zintenzivní každý jeho příraz do tvého klínu. Už se neudržíš a hlasitě sténáš. I on už vzrušeně dýchá a začíná do tebe doslova nekontrolovatelně bušit. Tvůj vrchol se nezadržitelně blíží, ve spáncích ti divoce tepe, hlava se ti točí a pak... Celé tvé tělo se napne, aby v zápětí explodovalo pod vlivem silného orgasmu. Tvoje poševní svalstvo drtí zároveň jeho penis a ty vnímáš, jak do tebe proudí jeho horké sperma.

Když se trošku uklidníš, rychle si natáhneš kalhotky, otočíš se k němu, mrkneš na něj a se slovy "díky", rychle opouštíš místnost. Kolega z poza dveří naštěstí někam zmizel, asi na toaletu. Po celou cestu zpět ke svému stolu se přihloupě usmíváš, navzdory faktu, že ti po noze pomalu stéká pár kapek lepkavé tekutiny.

Autor Olin_Petrzelka, 31.03.2023
Přečteno 1882x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí