Žába

Žába

Anotace: Jedno prasklé kolo může člověka přivést do zajímavých situací...

 

"Ta holka je neuvěřitelná", běží mi hlavou, zatímco můj ztopořený úd zpracovávají její horká ústa.

Krásně ho saje a jazykem kmitá po krví nalitém žaludu, navíc o něj občas zavadí studeným piercingem. Její šikovné ruce mezitím zpravovávají mé varlata, mnou je a jemně masírují. Blížím se pomalu ke svému vrcholu. A ona to ví, potvora jedna. Stisk její ruky zesílí, penis pohltí hluboko do dutiny ústní a jazyk zakmytá přes uzdičku. To už je na mě moc. Zafuním, propnu se, jak jen mi to prostor auta dovolí, a holce do pusy vypustím obsah svých varlat. Ani nemrkne a vše spolkne. Konečně se na mě podívá, v očích se ji zaleskne a se šibalským úsměvem na rtech pronese:

"Uspokojen?"

 

Všechno začalo jako běžná služební cesta na 130km vzdálenou pobočku firmy. Na dálnici cesta ubíhala rychle, když jsem ale na poslední část cesty sjel na okresku, ani ne po kilometru se ozvala rána a pak ten otravný čvachtavý zvuk, který prozrazoval, že jsem píchnul. Štěstí v neštěstí bylo, že v dohledu byla benzínka, na kterou jsem zvládnul dojet.

"No krucinál", posteskl jsem si polohlasem.

"To přeci nemůže být tak těžké", pomyslel jsem si v zápětí a šel vytáhnout rezervní kolo a nářadí.

Vše jsem to vyskládal vedle prázdného kola a začal hledat na mobilu návod, jak se kolo mění. Podle něj to vypadalo celkem jednoduše. Našel jsem mezi nařadím hever, sice byl trošku jiný, ale princip mi byl jasný. Tedy, myslel jsem si to. Realita však byla taková, že se mi nedařilo auto zvednout. Začínal jsem být mírně dopálený, když v tom slyším dívčí smích. Podívám se směrem odkud přichází a tam na lavičce sedí asi dvacetiletá žába. Hodím na ní pohled "čemu se směješ jako?"

"Snad jiné věci zvedáš líp", odpoví na můj pohled drze a směje se dál.

"Prosím?" ptám se nechápavě.

"No jestli předvádíš podobné výkony i jinde než u cesty, tak musíš být docela tragéd," uzemní mě bez mrknutí oka.

"Ukaž, já ti s tím pomůžu," pronese a už se zvedá z lavičky, zatím co já na ni pořád civím jak opařený.

Holka hubená, blonďatá, vysoká, nohy dlouhé až na zem, v riflových kraťáscích kousek pod zadeček, se žlutým volným topem.

Než se vzpamatuju, už se u mě zklání a já tak dostanu nahlédnout i pod top, pod kterým se v podprsence tělové barvy schovávají menší ňadra, tak akorát na pomazlení do rukou.

"Nečum tak blbě na moje kozy a vem klíč na šrouby," vrátí mě zpět do reality její příkaz.

"Ech, jo, jasně," odvětím a zrudnu až na zadku.

"Tamhle ten, velkej kříž", poradí mi, když vidí, že netuším, co po mě chce a obrátí oči v sloup.

Beze slov ho zvednu ze země. Mezitím ona už má auto zvednuté.

"Teď to bude na tobě, chlapáku", setře mě opět se smíchem, když vidí, jak jí ho podávám.

"To snad zvládneš", popíchne mě a učima mě nasměruje ke kolu.

Rychle si klíč prohlédnu, nasadím ho na první dobrou a už povoluju první šroub. Má sebedůvěra se pomalu vrací. Povolím druhý, třetí a s úsměvem se otočím na holku.

"Dělám to dobře?" zeptám se provokativně.

"To se teprve uvidí, jak to umíš udělat", pronese pobaveně.

"Něco líp, něco hůř, tvrdou práci zvládám s přehledem" přistoupím na její hru.

"No jen jestli nekecáš a hned po prvním čísle nezměkneš", vyrazí mi opět dech.

"Jen počkej drzá žábo, já ti ještě ukážu!" pomyslím si.

"Jestli to už dáš bez mé pomoci, uspokojím tě tak, že na to do konce života nezapomeneš", povzbuzuje mě v další činnosti.

Jen se na ni podívám a usměju se.

 

O deset minut později už sedí u mě v autě a rukou mi šmátrá v rozkroku. Vůbec ji nevadí, že se řítíme bezmála 100 kilometrovou rychlostí. Rozepne knoflík a zip kalhot a její ruka rychle pronikne do mého spodního prádla. Za pár dalších vteřin mi už pomalu masíruje obnažený penis, který se velmi rychle pod dotyky jejích prstů nalívá krví. Pro jistotu si ještě ruku trošku nasliní, aby nebyl příliš suchý a rychlost masáže zrychlí. Začíná to být mírně nebezpečné, o to víc jsem ale vzrušený. Před námi vidím odbočku na cestu mezi polem a lesem. Přibrzdím a opatrně na ní odbočím. Ve chvíli kdy zastavím na odlehlém místě, naběhnutý pyj okamžitě mizí v jejích lačných ústech.

 

"Uspokojen? Ale kdeže děvenko! Jako dobrý, moc dobrý, ale tohle uspokojí maximálně tak nějakého cucáka," pronesu teď sebevědomě zase já.

Pojď ven, holčicko!" zavelím rozhodně.

 

Na nic nečekám, holku posadím na kapotu vozu, rychle ji zbavím topu i kraťasů a mlsně si ji prohlédnu ve spodním prádle.

Mrknu na ni, skloním se k jejímu voňavému klínu, rukou odsunu drobné kalhotky bokem a ochutnám ji. Sladká a voňavá, to mám rád. Kalhotky letí k zemi a můj jazyk začne úřadovat mezi jejími stydkými pysky. Nevynechám jediný milimetr a dopodrobna ji prozkoumávám. Když se jazykem a ústy zdržím u klitorisu, holka začne jemně sténat. Zapojím do přípravy i dva své prsty a začnu s důkladným průzkumem uvnitř jejího lůna. Během několika málo vteřin je vlká jak jarní louka po oblevě. Děvčeti se to očividně moc líbí, její nohy drtí sevřením mou hlavu a ruka v mých vlasech mě pobízí, abych náhodou nepřestal. Její sténání též nabírá na obrátkách. Vezmu poštěváček mezi zuby a jemně stisknu.

"Ááách," hlesne a odpadne na kapotu.

Její sevření povolí a já se tak můžu postavit. Nemám v plánu jí dát ale příliš času na odpočinek, mé ruce se natáhnou k jejím ňadrům a konečně je promnou, i když ještě přes podprsenku. Trošku ji stáhnu dolů a na prsa se vrhnu ústy. Má je menší, avšak pevná, levou bradavku navíc zdobí další piercing. Chytnu ho mezi zuby a mírně zatáhnu. Děvče se rychle probere z prožitého orgasmu, rukou zaloví mezi mýma nohama a rychle najde můj pyj. Trošku ho prsty pomasíruje a už opět stojící ho směřeje mezi své dlouhé nohy. Nenechám se dvakrát pobízet a mezitím co laskám i druhou bradavku, mizí můj úd uvnitř té mladé žáby. Je krásně vlhká a úzká. Pomalu zasouvám asi do poloviny, pak chci chvilku počkat, aby si přivykla, ale ona převezme iniciativu, její nohy mě obejmou kolem pasu a doslova si me do sebe přirazí až po kořen. To mě vybudí, přestanu se zabývat ňadry, narovnám se, holku chytím za boky a začnu do ní divoce přirážet.

"Takhle to máš ráda, žabičko?" heknu mezi přírazy.

"Ještě můžeš přitlačit, nejsem z cukru, hošánku," odvětí a zasténá při tvrdém dorazu. Zvýším tedy tempo, můj penis je pevně sevřený v tom mladém těle a já se snažím ji dovést k vrcholu. Moje varlata pleskají o malý zadeček, ruce drtí její boky a tempo se stává zběsilým.

Pak se ona vzepře do sedu, chytne se mě rukou kolem krku a druhou za záda a takhle do ní párkát přirazím. Hlasitě zasténá, nehty se mi zaryje do kůže na zádech a její poševní svalstvo se tvrdě stáhne kolem mého údu. Podlomí se mi nohy, dopadáme společne na kapotu vozu a zatím co ona prožívá svůj orgasmus, já do ní pumpuju s každým dalším přírazem dávku horkého semene.

Chvilku jen tak ležíme, ona s nohama kolem mě, já stále uvnitř jí, a společně oddechujeme.

Konečne se trošku vzchopím a poodstoupím od vozu.

 

"To docela šlo," pronese s úšklebkem.

"Docela šlo? Však jsi byla úplně mimo!" zasměju se jí v odpověď.

"Však říkám," ušklíbne se znovu, sveze se z kapoty na kolena přímo přede mě a okamžitě vezme můj ochablý penis do úst. Mlsně ho celý očistí a mimoděk opět připraví k akci.

"Tak ty ještě můžeš," okomentuje to s radostí.

"Můžu děvenko, můžu."

Jak to dořeknu, chytím holku za ruce, zvednu ji na nohy a otočím čelem k autu.

Pochopí.

Opře se rukama o kapotu, vystrčí na mě ten svůj kulatej zadek a čeká. Já naopak nečekám na nic, přistoupím k ní a tentokráte pěkne pomalu, ale procítěně zasunu pyj až na doraz. Chvilku v ní zůstanu a jen udělám pár pohybů pánví. Potom ji chytím za vlasy a přitáhnu si ji na svou hruď. Druhou rukou ji okamžitě chytám za prs a pořádně ho promnu v ruce. Ona se mezitím dráždí na klitorisu. Pěkne pomalu se takhle milujeme. Nikam nespěcháme, naopak si teď vychutnáváme každý pohyb. Občas ji víc zatáhnu za vlasy a pak políbím na šíji nebo jazykem polaskám ušní lalůček. Opět začínáme oba sténat. Pustím holce ňadro, mírně ji zatlačím vpřed, aby se opět opřela o kapotu auta. Já ji opět tahám za vlasy a do toho nadoraz přirazím. Pak zase povolím a s dalším přírazem zatahám. Pokaždé se u toho krásně prohne a já tak narážím špičkou penisu na její poševní dno. Ještě párkrát tohle zopakuju, holka se celá rozklepe, pak se jí podlomí nohy a v silném vyvrcholení padne na kolena. Můj úd z ní vyskočí a trčí teď do prostoru. Stále ji držím za vlasy, tak ji ještě jednou zatahám. Holka se celá zadýchaná otočí směrem ke mě, před očima má můj pyj. Chytí ho tedy rukou a začne ho třít. Po chvilce přidá opět i šikovný jazýček a poté i svá šikovná ústa. Netrvá to dlouho a já jí opět plním ústa zbytky semene. Pak se oba svalíme na zem a mlčky oddechujeme.

Ticho prořízne až po chvíli má otázka: "Tak co, žabko, uspokojená?"

Autor Olin_Petrzelka, 23.07.2023
Přečteno 882x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí