Správce sympaťák

Správce sympaťák

Anotace: Víte kdo bydlí ve vašem domě? ;-)

Jedno deštivé odpoledne přišla Nicol z práce domů, utahaná jako kotě, a byla ráda, že tu dnešní směnu přežila.
Nejlépe si vychutnala kávu ze své konvice, která vynikala svým archaickým vzhledem. Líbil se jí hlavně pisklavý zvuk konvice, který se linul bytem při vření vody. Postavila konvici na kamna a šla do koupelny, která byla menší, ale útulná. Sprchová hlava, kterou si nechávala připevnit při rekonstrukci koupelny, byla vedena ze stropu, což jí vyhovovalo, protože měla volné ruce na mytí.
Pustila sprchu na plný proud a jen tak stála opřená o stěnu a vnímala tekoucí vodu, jak jí stéká z obličeje na její unavené tělo. Ani nevěděla, jak dlouho tam stála a v tom uslyšela zvonek a protože to nečekala, trhla s sebou, že málem uklouzla.
Zastavila vodu, vzala si, na mokré tělo, svůj župan a šla ke dveřím. Otevřela je a v nich stál soused s výrazem, který už dnes viděla u šéfa.
„Dobrý den pane Blacku, potřebujete něco?“ Mám celou koupelnu promáčenou a je to od té doby, co jste pustila sprchu!“
Její soused byl udržovaný padesátník, vysoké postavy a světlých vlasů, zatím bez šedin. Měl zelenomodré oči a plné rty, které Nicol imponovaly. Postavou byl akorát, ani tlustý, ale ani hubený, takový správný urostlý chlap.
„Omlouvám se, před chvílí jsem přišla z práce. Mohla bych Vás požádat, zda by jste se na to nepodíval?“ On byl totiž i zároveň správcem domu, ve kterém oba bydleli. Šel do její koupelny a na první pohled nic neviděl. „Bude to zřejmě ve stěně nebo pod dlažbou“, zakřičel na ní. Nicol si šla udělat mezi tím kafe a vůbec jí nedošlo, že je pod županem nahá. „Dojdu si pro nářadí a ještě se stavím“, řekl jí, když vylezl z koupelny. „Jistě, já jsem doma“, odpověděla mu.

Opět se ozval zvonek a ona ho vpustila dovnitř a hned zavedla do koupelny. Z kuchyně na něj zavolá, zda by si potom nedal kávu, že by se mu ráda odvděčila za ochotu. Něco si pro sebe zamumlal, ale ona mu vůbec nerozuměla. Čekala s čím přijde a zatím se opřela o kuchyňskou desku, která měla barvu mramoru.
Přišel za ní a jen se rozhlédl letmo po kuchyni. „Máte to hotové slečno, byla to prasklá trubka pod podlahou, ale to jste nemohla vidět, omlouvám se, že jsem byl nepříjemný“. Dívala se na něj a ještě jednou zopakovala větu, zda by si s ní nevypil kávu. Odpověděl že ano a sedl si za stůl. Jeho pohledu neunikly její štíhlé, hladce oholené nohy. Jelikož byli sousedé, věděli o sobě základní věci, ale osobně se nikdy více nebavili.
Nicol se osmělila a s návrhem na tykání, zasedla k němu ke stolu. „Jsem John, těší mě Nicol.“ „I mě těší.“
Začali si povídat o všem možném a ona zjistila, že sportuje a jeho hlavní zálibou je plavání. Vyprávěl jí o svých předchozích závodech i úspěších a ona se na něj začala dívat se zalíbením. Bylo milé znát svého souseda o trochu víc, než se jen potkávat na schodech nebo ve výtahu.
Dopili kávu, rozloučili se a on odešel. Ještě za ním vyběhla a zeptala se, zda se už může vrátit do sprchy. „Jistě Nicol, to jsi měla říct hned, já bych ti umyl záda“. Pronesl s úsměvem a zavřel za sebou dveře od jejího bytu. Usmála se a hodila jeho vtipnou poznámku za hlavu. Celý další den opět strávila ve firmě a domů se dostala až pozdě večer. Přišla k výtahu a čekala, až sjede dolů. Mezitím přišel z práce i John a tak se u výtahu zapovídali. Po chvilce přijel a oni se vezli nahoru. On do čtvrtého a Nicol do pátého patra.
Nejednou John sáhl po tlačítku STOP a výtah se se škubnutím zastavil. Podívali se jeden druhému do očí a on ji políbil na její plné rty. Rozklepaly se jí kolena a v tom se výtah opět rozjel. Zastavil ve čtvrtém patře a při vystupování John tiše pronesl „krásné sny Nicol“. Dveře se zavřely a ona pokračovala o patro výš. Polibek, který před malou chvílí dostala ji utkvěl v hlavě a nemyslela na nic jiného.
Další den v práci měla volnější, protože už je netlačil čas a tak se dostala domů dřív. Postavila vodu na svoji oblíbenou kávu a šla se převléknout, s myšlenkami na nějaké dobré jídlo, protože byl čas oběda. V tom se ozval zvonek. Byl to John, který si ji všiml přes okno, když vcházela do domu a přišel s pozváním do restaurace. Nicol souhlasila a požádala o chvíli strpení, aby se mohla převléknout. Stačila si ho prohlédnout, měl na sobě botasky, džíny a bílé triko a přes rameno měl hozenou černou koženou bundu. Sluší mu to, pomyslela si a už jen přemýšlela, co si obleče. Lodičky na podpatku, obtažené kalhoty a halenka, podtrhovaly její štíhlou postavu.
Když došli do nedaleké restaurace, objednali si jídlo a jeden druhému vyprávěli o svých zálibách, o koníčcích a zážitcích. Strávili spolu příjemné odpoledne, které už Nicol dlouho nezažila. O polibku z předchozího dne, který měla pořád v hlavě, se raději nezmínila.
Došli k domu a John otevřel s úsměvem dveře a se slovy „račte madam“, vešla a odvětila „děkuji pane“, oba se usmáli a ona měla pocit, že nemůže být dnešní den dokonalejší.
Navzájem si poděkovali za příjemné odpoledne a šli domů. Byla zmatená, protože ani náznak polibku, chycení za ruku, prostě nic, co by následovalo po předchozím zážitku ve výtahu. Nepřestávala na něj myslet.
Už se stmívalo, když v tom se ozval opět zvonek, otevřela a stál tam on. Koukali na sebe a oba cítili, jak to mezi nimi jiskří. „Jdeš dál?“
Na další slova už nečekal a objal Nicol kolem pasu a s vášnivým polibkem zabouchl dveře.
Vzal ji do náruče a odnesl do ložnice, kde ji opatrně položil na postel. Se svlékáním veliký problém neměl, protože Nicol byla jen v lehkém, domácím župánku a pod ním pouze své spodní prádlo. Začal ji hladit ve vlasech a nepřestával líbat. Připadala si, že se s ní točí celý svět, při takovém opojení vášně. Byl něžný i divoký zároveň a to jí imponovalo. Cítila jeho svalnaté tělo vedle svého a cítila jeho vzrušení, které ji ještě více rozpalovalo. John ji začal
líbat na krku, dekoltu a rukou si ji přizvedl, aby jí rozepnul podprsenku. Šlo to velice snadno a on si mohl užívat její tělo, které zasypával polibky. Její plná prsa a ztuhlé bradavky naznačovaly, že je opravdu hodně vzrušená a tak si s nimi začal hrát. Jazykem kroužil okolo, lehce kousal do jedné a druhou rukou si hrál s druhou. Po chvilce pokračoval dál, až k jejímu pupíku a pořád níž, až se před ním rozprostřel její upravený klín. Lehce jí roztáhl nohy a přiblížil a zlehka foukl. Nicol tiše zašeptala „ pokračuj“.
Jazykem jí začal kroužit kolem klitorisu a rukama jí pevně tiskl boky. To bylo něco, co jí přivádělo do naprostého šílenství. Po chvilce zapojil své prsty a zajel jedním do její už tak vlhké štěrbinky, která k tomu přímo vybízela. Pohyboval s ním dovnitř a ven a pořád dokola, vnímal vůni, která ho rozpalovala a při tom nepřestával dráždit klitoris, až ji dostal do úžasného orgasmu, kdy Nicol s tichým výkřikem propnula celé tělo a napnula každý sval ve svém těle.
Jeho úsměv, když zvedl hlavu, vypovídal o tom, že i on byl spokojený. Po kolenou se přesunul k ní, nepřestávajíce jí hladit a lehl si těsně k ní, aby cítil její už tak propnuté a nádherné tělo. „Chceš to?“ „Ano Johne“.
S těmito slovy se jí jemně položil mezi její roztažené nohy a svůj už tak vzrušený penis pomalu zasunul do její štěrbinky. Začal tanec vášně, který si oba neskutečně užívali a nemysleli na nic jiného než jeden na druhého a na své potěšení. Nadzvedl jí rukou zadeček, aby do ní mohl pronikat hlouběji a přirážel, chvíli zlehka a chvíli prudčeji, až do té doby, než oba pocítili vlnu vzrušení a následného orgasmu, který prožili společně.
Vysílený, ale spokojený John si lehl vedle ní a držel ji za ruku. Pro Nicol to byl zážitek, který už nezažila strašně dlouho a její myšlenka byla jen na to, jak moc ji to chybělo.
Beze slov se zvedla a odešla do koupelny, kde si zapnula svoji sprchu a nechala na sebe téct kapky velmi teplé vody, které ji uvolnili svaly. Slyšela šramot, když v tom se John objevil za ní. Překvapilo ji, když slyšela větu „tady ses mi schovala“. Usmála se a o krok ustoupila, aby mohl k ní do sprchy.
S padajícími kapkami vody se začali opět líbal a John ji zašeptal do ucha „otoč se“. Její ruce chytil do svých a zvedl je nad Nicolinnu hlavu. Svým tělem se o ní opřel a zlehka ji přitlačil na zeď. Opět cítila jeho vzrušení a poddala se jeho hře, která ji vzrušovala tak, jak by ji to nikdy nenapadlo. S rukami nad hlavou čekala, když v tom ji stiskl trochu pevněji a té chvíli ho zasunul dovnitř a přirazil. Lekce ji kousl do krku a začali si to opět oba užívat. Líbal ji na krku a ramenou a pokračoval v přirážení. Oba sténali, prožívali to opojení ze vzrušení a oddávali se vzájemným smyslným pohybům. Uvolnila se z jeho sevření, ale ruce měla pořád nad hlavou, což ji přivádělo do extáze. Roztáhla nohy a trochu se předklonila, aby do ní mohl proniknout hlouběji, protože tak to měla nejraději. Cítila v sobě každý jeho kousek, jak zajíždí dovnitř a zase ven. John zajel rukou do jejího klínu a začal jí dráždit poštěváček, což jí natolik rozproudilo krev v žilách, že vykřikla. Druhou rukou ji přiložil na ústa, aby alespoň trochu ztlumil její výkřiky, které ho už tak vzrušovali. Začal přirážet rychleji a intenzivněji a oba se poddali silnému orgasmu, který právě nastal. Cítila jeho teplý gejzír ve své štěrbince. Propnuté svaly obou těl značily, že si to oba naplno užívali. Ještě chvíli zůstal o Nicol opřený, pevně ji objímal a nechtěl pustit.
„Co tohle bylo pane sousede?“ Otočila hlavu a podívala se s úsměvem na něj. John neměl sílu, cokoliv odpovědět a jen se pousmál.
Po uvolnění sáhl po osušce, která byla přehozená vedle zástěny a jemně začal utírat Nicolino mokré a ještě pořád vzrušené tělo. Oba se na sebe se zalíbením dívali a cítili, že tohle je teprve začátek toho, jak si chtěli jeden druhého užívat.
On se osušil, oblékl, vášnivě Nicol políbil a odcházel. Ještě ve dveřích se otočil a pronesl tu nezapomenutelnou větu „zítra se uvidíme, těším se, krásné sny“.
Přesunula se do postele a s úsměvem a vyčerpáním, v mžiku usnula.
Autor Isabella, 01.10.2023
Přečteno 792x
Tipy 5
Poslední tipující: MatyhoZmaty, Marry31, Fialový metal, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí