Večerní úklid

Večerní úklid

Anotace: Po práci legraci :)

 

Vracím se po náročném dni konečně domů. Unavený a bez nálady. Tiše vklouznu do bytu, jelikož očekávám, že spíš. Překvapí mě ale světlo z obývacího pokoje. Rychle se zouvám a potichu nahlížím do pokoje. Uklízíš. Oblečená jen do bílého domácího trička, které ti sotva zakrývá zadeček v kalhotkách. Stále o mně nevíš, a tak zatím co se předkláníš a nevědomky na mě vrtíš pozadím, má nálada rychle stoupá. Stejně jako chuť na tebe. Beze slov pozoruji, jak ti jde práce od ruky, ale víc a víc mě zajímá ten poklad, který se ukrývá pod kalhotkami a jež na mě opakovaně špulíš. Když se dopracuješ k úplně spodní skříňce a stojíš tak úplně předehnutá, vyrážím potichu do akce. Připlížím se k tobě, chytnu tě za zadeček až zavýskneš, ale neuhneš, jen se otočíš a usměješ se na mě. "To je dost, že ses konečně rozhoupal!" povzbudíš mě i zpražíš zároveň...

"Jak dlouho o mě víš?" hlesnu, zatím co mé ruce hladí tvůj oblý zadeček a prsty se derou pomalu pod kalhotky.

"Není to jedno?" odpálkuješ mě s úsměvem a opět se ohneš až k nejspodnější poličce.

Na nic nečekám, přidřepnu si za tebe, prsty odhrnu lem kalhotek a nedočkavě tě ochutnám jazykem. Nejdříve jím přejedu jen kolem stydkých pysků, pak ale zabrousím mezi ně a ty cítíš, jak se vlhký jazyk zaboří hlouběji mezi ně. Jezdím jím tam a zpět a při každé cestě se snažím dostat hloubš a hloubš. Mezitím si trošku vypomohu volnou rukou a po rychlém naslinění palce, se vydám polaskat i již notně vzrušený klitoris. Krásně voníš a čím dál víc vlhneš. Druhou rukou ti hmátnu pod tričko a zavádím rovnou o vzrušenou bradavku. Vida, ani podprsenku nemáš! Tvé vzrušení stoupá, začínáš zrychleně dýchat a zlehka vzdychat, dokonce už ani neuklízíš a jen se přidržuješ poličky. Můj jazyk zajíždí hluboko do tebe a dráždí tvé poševní svaly...

Do hry zapojím i své další prsty a pomalu dvěma nejdelšími vnikám společně s jazykem do tvých útrob, přičemž palec stále stimuluje tvůj poštěváček. Začínáš se pomalu třást. Vím že tě už mám na lopatě, přidávám na intenzitě sání, lízání i práce prstů. Vydržíš dalších pár desítek vteřin, tvé sténání už nepokrytě vytlačuje ticho z místnosti a podlamují se ti kolena. Pevně tě rukama chytám za stehna a obličej zabořím co nejvíce mezi tvé krásné půlky a jazykem prudce kmitám uvnitř tebe. Zatmí se ti před očima, ve spáncích divoce tepe a tvé nohy vypoví službu přesně ve stejný okamžik, kdy tebou proletí uvolňující vlna silného orgasmu. Jako bez duše padáš na kolena a pár vteřin nevnímáš nic, než jen horko a uvolnění, jež zaplavují tvé tělo i mysl. Já se mezitím posadím za tebe a přihlouple se usmívám.

"Díky," špitneš, když konečně přijdeš zase k sobě a tvůj dech se uklidní.

"Chutnáš skvěle," pronesu po chvilce ticha, stále se spokojeným úsměvem ve tváři. Teď se šibalsky usměješ i ty...

Zvedneš se ze země a otočíš se čelem ke mně. V další vteřině letí tričko do kouta a tvá ňadra se mi předvádějí ve své plné kráse. Chytneš si je oběma rukama a mačkáš je směrem k sobě, přitom se lehce vlníš v bocích a postupně klesáš níž a níž. Během pár vteřin mi tak prsy máváš před obličejem, s nohama široce rozevřenýma od sebe, leč stále v kalhotkách.

"Sedni si na sedačku", zavelíš rázně.

Neváhám ani vteřinu a rychle se na ni vyhoupnu a s napětím očekávám, co máš v plánu. Rukou mě zatlačíš, abych se opřel, druhou mě mezitím hladíš přes kalhoty po stehně. Tvá ňadra se mi teď pohupují před obličejem a já s chutí olíznu a pak nasaju mezi zuby levou bradavku. Lehce ji skousnu, až zavrníš. Trošku ji stihnu polaskat i jazykem, pak mi ji ale už upřeš, a skloníš se nad můj klín. Tvé hbité ručky mě párkrát pohladí v rozkroku přes džíny, následně rychle rozepneš knoflík i zip a kalhoty i trenýrky mi i s mým drobným přispěním stáhneš až ke kotníkům. Na ztopořeném údu ucítím tvůj horký dech...

Chvilku si ho mlsně prohlížíš a při tom rukou jemně hladíš mezi špičkou a varlaty. Skoro ani nedýchám, jen tě rukou pohladím ve vlasech. Konečně se špička tvého jazyku dotkne mého penisu. Zasténám. Jako by mnou projel blesk. Jazyk objede naběhlý žalud a pak zakmitá na uzdičce. Jsem v nebi. Zakloním hlavu, zavřu oči a nechávám se unášet tvým umem. Jazyk znovu obkrouží žalud, tentokrát se ho ale nedotýkáš jen špičkou jazyka, ale využíváš jeho větší část a tak se o můj rozpálený penis otírá studený kov tvého piercingu. Opět zasténám. Postupně jazykem obkroužíš celý pyj, od špičky až ke kořeni a pak zase zpět, načež se můj úd ponoří do tepla tvých úst. Začneš ho sát a jazykem opět dráždit na uzdičce. Úd tak střídavě mizí hluboko v tvých ústech, aby následně byl téměř celý zase osvobozen. Tvé ruce mezitím stimulují moje varlata. Rukou tě opět hladím ve vlasech a povzbuzují tě k pokračování v činnosti. Naše pohledy se střetnou. Vidím, jak se ti v očích zajiskří...

Vysuneš penis z úst a nahneš se více ke mně. Vidíš v mých očích lehké zklamání, že jsi přestala s předcházející činnosti.

"Neboj, bude se ti to líbit", hlesneš a vášnivě mě políbíš.

Potom se skloníš zase k mému klínu, ale tentokrát tak, že můj tvrdý pyj mizí mezi tvými ňadry. Rukama si je opět tiskneš k sobě a začneš mi s jejich pomocí masírovat penis. Nahoru, dolů, pěkně v rytmu. Navíc zapojíš i jazyk, a vždy, když je horký žalud mimo tvá ňadra, olízneš ho a nasaješ zlehka do úst. Postupně stupňuješ tempo. Prostor mezi tvými prsy je krásně úzký a můj orgasmus se začíná blížit. Cítíš, jak sebou začínám zmítat a zároveň hlasitěji sténat. Ještě více k sobě přimáčkneš prsa a jazykem teď při každé možnosti dráždíš uzdičku. V penisu začne škubat. Rychlé otevíráš ústa a úd v nich opět celý mizí, dychtivě ho saješ a tvůj jazyk ho neustálým kmitáním dovádí k mohutnému výstřiku. Vykřiknu blahem a tvá ústa zaplňuje mé teplé sperma. Ještě párkrát ústy poškádlíš povadající pyj, pak polkneš...

Čertíci ti ale z očí nezmizeli. Necháš mě rozdýchat předcházející vlnu uvolnění a pak proneseš - "Taky mi moc chutnáš!" a vyplázneš na mě jazyk.

Než stihnu cokoliv říct, tvá ruka mě opět chytí za penis.

"A ty koukej vstávat, ještě tě budu potřebovat."

Začneš mi ho opět rukou masírovat, pak se k němu skloníš a ruce začne znovu pomáhat i tvůj mrštný jazyk. Netrvá to dlouho a úd je opět tvrdý jako kámen. Otočíš se ke mně zády, sedneš mi do klína, odsuneš kalhotky bokem a pyj si urychleně zavádíš mezi tvé stydké pysky. Jsi krásně vlhká a já tak v tobě okamžitě mizím až po kořen. Krouživým pohybem se mi teď vrtíš na nohou. Chvilku tě nechám, pak tě ale oběma rukama chytím za prsa, pěkně je zmáčknu a přitáhnu si tvá záda na svou hruď. Přebírám iniciativu. Má ústa tě líbají na šíji, ruce mačkají ňadra a palce při tom dráždí bradavky, až jsou pěkně tvrdé. Mezitím do tebe přiražím penisem až po kořen, můj žalud se otírá o tvé pánevní dno a ty hlasitě sténáš. Zrychluju tempo přirážení...

Jedna má ruka se přesouvá do tvého klína a započne dráždit klitoris. Teď se kroutíš jako žížala, tvůj orgasmus se nezadržitelně blíží a ty máš pocit, že každou chvilkou musíš explodovat. Vydržíš už jen pár přírazů, zatmí se ti před očima a při dalším tvrdém přírazů hlasitě vykřikneš. Tvé poševní svaly se prudce stáhnou kolem mého penisu a tak i já po kráké chvilce dosahuji svého vrcholu a za mohutného funění do tvých útrob vypustím zbytky ejakulátu. Zůstáváme ležet na sedačce, ty na mé hrudi, a já uvnitř tebe. Oddechujeme. Po chvíli tě začnu líbat do vlasů.

"Díky, bylo to krásný," procedíš mezi zuby.

Já si tě pootočím na klíně, chytnu tě pod nohama a v podpaží, zvednu a přenesu do ložnice. Položím tě beze slov do postele, lehnu si k tobě, párkrát políbím a pak oba úplně vyčerpaní usneme.

Autor Olin_Petrzelka, 13.11.2023
Přečteno 1045x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Skvěle popsané. Jakoby tam člověk byl..Nebudu lhát, že to na mě nemělo žádný efekt. Dobře se čte :)

13.11.2023 11:56:04 | Bambi17

Jinak dalsi povidky, i v podobnem duchu, naleznes u me na profilu :)

13.11.2023 18:02:56 | Olin_Petrzelka

Děkuji :)

13.11.2023 12:48:22 | Olin_Petrzelka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí