Srážlivost vlastních zvratků

Srážlivost vlastních zvratků

Anotace: Volby do eura.

Milí studenti,

v dnešní přednášce, tak umně zorganizované Mendelovou univerzitou, kterou proslavila a prestiž jí zařídila pí. Nerudová, která byla nejdříve nařčena z padělání titulů zahraničním studentům, poté se sama nechtěně usvědčila, když ono nařčení nedokázala vysvětlit a používala amatérských výmluv a odvádění pozornosti, aby poté přesto našla kuráž a kandidovala do Evropského parlamentu, kde bude brát čtvrt milionu měsíčně, jelikož peněz není nikdy nazbyt a neskrývaně pokukuje po eurokomisařství, kde bude brát půl milionu, jelikož peněz není nikdy nazbyt, probereme svědomité lidi, kteří se nedají a půjdou za svými cíli i proti všem. Jsou to ti, kteří si váží peněz a jsou pro nás příkladem. A proto tuto dámu občané zvolí do této instituce, protože občané jsou informovaní a nikdo je nemůže ovlivnit a zmanipulovat.

A tak jsem rád, studenti, že mohu být zde, na vysoké škole, akademické půdě, kde jsou tak chytří lidé, že i na celou minutu odlepí obličeje od přenosných komunikátorů.

Co říci závěrem? Již jsem to nakousl. Zevnějšek dělá vše. Je jedno, jestli jste slizký genitál zevní, který zaslouží kladivem posunout kraniální desky. Když dobře vypadáte, dobře mluvíte a dobře působíte (moderně, slušně, inteligentně), máte vyhráno.

A tyto lidi bych chtěl zkritizovat. I jejich voliče. Nedejte se ovlivnit vzhledem, voliči. Ona totiž věta: ¨Vlk v rouše beránčím¨, dává smysl.

A tak, milý neosoudruzi, volte slušné lidi, jako vaši bývalou paní rektárku, nebo jejího kolegu Farského, který nikdy žádnou nemocnici neprotuneloval, a proto se nemusí ostýchat kandidovat po jejím boku.

Děkuji vám za pozornost, mý drazí budoucí neziskovkáři, a děkuji vám za pozornost.
Autor Dír, 24.04.2024
Přečteno 87x
Tipy 3
Poslední tipující: Marry31, Lighter, Frr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezká ironie. Lidé by dnes nezvolili asi ani "super"chytrého Sokrata, o kterém se tradovalo, jak byl nevzhledný až ošklivý. :-) Ale říkali to zvláště jeho odpůrci. :-)) Ti, co dají na vzhled, nemají na vhled. Historie stará jako lidstvo...

24.04.2024 17:28:19 | Lighter

šťavnaté...ale po pravdě s tou Nerudovou nevím(si rady), nemaje škol***

24.04.2024 15:44:29 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí