Lituješ mami?

Lituješ mami?

Anotace: Vzkaz dcery své matce...

Mami,

Po tom co jsi mi řekla, že jsem největší chyba tvého života, jsem již neměla nic, nic co by mne drželo na místě, kde jsi i ty. Jediné proč jsem svůj odchod oddalovala bylo, že ve mně bylo ještě malinkaté zrníčko naděje. Ještě stále jsem doufala, že mě máš alespoň trochu ráda. Ignorovala jsem, že jsi se ke mě v posledních měsících chovala jako ke služce.

 

Už jsem neměla nikoho, komu bych se mohla svěřit, posledního člověka, tátu, jsi vyhnala. Vyhodila ho z domu bez jakéhokoliv vysvětlení. Zůstala jsem s tebou, protože jsi mi stále slibovala, že teď už bude líp. Lhala jsi! Ani ne měsíc po tátově vyhození sis do domu přivedla Marka. Toho chlapa jsem už od prvního okamžiku nesnášela. Bylo ti jedno, že se ho bojím, nevšímala sis toho, že se ke mě chová jak k otravnýmu hmyzu. Viděla jsi jen jeho a nikoho jiného. Když jsem měla nějaké námytky, vynadalas mi.

 

Naší poslední hádky lituji. Nechtěla jsem na tebe křičet, ale už jsem se prostě neudržela. Několik měsíců jsem prostě jenom mlčela a doufala, že si konečně uvědomíš, že se ke mě chováš hrozně. Marně. Ten den jsem prostě vybouchla. Nedokázala jsem být zticha, když mne uhodil. Jen jsi tam stála a dívala ses na něj. Neudržela jsem se a vysypala jsem ze sebe vše co jsem ti za těch několik měsíců chtěla říct. Tvá odpověď mě ještě teď bodá jako nůž. "Udělala bych líp, kdybych tě dala pryč. Nikdy ses neměla narodit." Ano, to jsi mi řekla, maminko. 

 

Ještě teď to slyším, jako bys stála vedle mě. Ten den jsem si sbalila pár potřebných věcí a odešla jsem. Nechtěla jsem aby ses trápila, nechtěla jsem tě trápit a tak jsem raději odešla. Neřeknu ti kam, nechci abys mě našla. Nechci aby ses kvůli mě znovu trápila. Jsem tu sama. Asi to tak má být. Když jsem sama, nemůžu nikomu ubližovat, nemůžu na tebe křičet. Mám hodně času na přemýšlení. Udělala jsem chybu, neměla jsem u tebe zůstávat tak dlouho. Neměla jsem tě tak dlouho otravovat.

 

Při svém přemýšlení se pořád vracím k jedné otázce, kterou bych ti moc ráda položila. Nevím jestli to čteš, ale pokud ano, zkus se nad tím prosím také zamyslet. 

 

Lituješ?

Autor Krist7nka, 28.10.2012
Přečteno 621x
Tipy 3
Poslední tipující: Miriska, poeta
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Neuvěřitelné.

29.10.2012 10:44:29 | Lilien

Hodně jsem se do té dívky vžila, ale jinak není to můj příběh... Teda částečně... Nemám daleko k jejímu rozhodnutí.... I tak vám děkuji

29.10.2012 10:40:16 | Krist7nka

drsný :(

28.10.2012 22:29:44 | poeta

Verim, ze i pravdivy.

29.10.2012 04:36:39 | Miriska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí