Krakonoš Ostravy

Krakonoš Ostravy

Anotace: povídka, která dokumentuje skromný život bezdomovce. Psal jsem už kdysi. Myslim nějak v jedenácti...

Krakonoš Ostravy
-Úvodem-
Krakonoš Ostravy je především nazýván (hlavně žáky ZŠ Gajdošova) jako Hačí.
Valní většina lidí co ho viděla si myslí že je bezdomovec,což ale není pravda sice Hačí tak skutečně vypadá,ale realita je jiná.Slovo bezdomovec- by se dalo praktikovat jako člověk bez domova a domov je místo,kde vás mají rádi, máte tam kamarády a střechu nad hlavou.A takové místo Hačí má.
-Hačího obydlí-
Hačí bydlí blízko ulice uhelné ,kde jsou garáže a ZŠ Gajdošova ,tato škola má zahradu vedle ní je něco jako les a tam má Hačí svoji boudu je sice ubohá s okny rozbitými ale je.Tam občas přespávají jeho kamarádi a je tam plno lidí kteří ho mají rádi ,proto je tam jeho domov.
-Hačího pes-
Hačí měl více jak před rokem 2004 psa-vlčáka ,který mu byl pravděpodobně policií zabaven pes byl celkem hodný a poslušný,ale zřejmě měl nějákou chybu a byl zabaven.
-Hačí a přepadení-
Hačí je absolutně mírný člověk ,ale jedna věc ho opravdu naštvala a to vám teď řeknu nebo spíš napíšu:Byl jednou jeden krásný den a družina z gajdošky šla na zahradu některé ,paka' po Hačím začli házet kamínky.Hačí se naštval a přišel do zahrady, uděl salto a zařval na celou družinu:,,Vy bando jedna malých smradů já odejdu a vrátím se s kulometem a všechny vás postřílím!"Celá družina si málem podělala gatě strachem.Hačí tam však chvíli stál a křičel,ale za chvíli odešel a už se nevrátil.
Po této scéně ho chvíli hledala policie ,ale po Hačím jako kdyby se slehla zem.Pěkných pár měsíců ho vůbec neviděli ale tak za půl už nás nikdy takhle nepřepadl.
-Hačího povaha-
Hačí má velmi dobrácká očka a ty svědčí o jeho povaze:například pomáhá starým lidem s nákupem,ani moc nepije, jak by si někdo mohl myslet a většinu času stráví tím že si kutí svoje obydlí.Má dvě malé kamarádky,které k němu občas přijíždí na kole.A dnes(6.5.2005) si například udělali mini diskotéku Hačí má totiž rádio na kterém poslouchali písničky a tančili na ně.
-Hačí v ohrožení-
Protože Hačí žije v lesíku v centru Ostravy.Lidé vysoce postavení rozhodli, že tam vybudují park.Z vedlejšího lesíku už park udělali a ten Hačího les už začínají kácet.Pochybuji že by Hačího ve své chaloupce-odrazovalo by to hodně lidí.Hačího zřejmě vyženou.A z našeho lesního muže se stane klasický bezdomovec.Tak mu přejme hodně štěstí a úspěchů v jeho životě.
-Hačí a jeho kočička-
Hačí ve své chajdě od ztracení nebo zabavení jeho vlčáka nemá ve své chajdě žádné zvířátko.Dne 15.6.2005 jsem milého Hačího spatřil v asi novém oranžovém tričku a v jeho oblíbeném hnědém klobouku,jak někde šel s černobílou kočičku a říkal jí Číčo.Hladil ji a šel s ní zpátky do své chajdy kde kočku ubytoval.Po Ostravě se potuluje hodně koček, takže to vypadá že Hačí neměl co dělat a tak si ochočil svojí kočičku.
-Hačí a focení-
Jednoho krásného dne jsem se rozhodl že si Hačího vyfotím čekal jsem asi třičtvrtě hodiny než vyjde ze své chajdy.Když vyšel zeptal jsem se ho :,,Můžu si vás vyfotit?",,A proč"zeptal se Hačí ,,Jen tak" odpověděl jsem ,,Jenže já mám špinavé ruce"obával se Hačí,,To nevadí"ujistil jsem ho.
,,A chceš s vozíčkem nebo bez vozíčku?",,To je celkem jedno třeba s vozíčkem",CVAK' foťák Hačího vyfotil,,Páni ty máš i blesk!Ale ještě párkrát cvakneš a musíš vyměnit baterky."řekl znalecky Hačí. ,,Tak nashle"rozloučil jsem se ,,Nazdar" rozloučil se taky Hačí .Který šel hledat něco se svým vozíkem.
Autor Johny von Mucha, 07.07.2007
Přečteno 518x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak toto je skvělý!! hezky se to čte, má to šmrnc. trochu mi to připomíná styl příběhů o malém mikuláši od Sampé Goscinnyho.
j.c.ben

11.07.2007 00:17:00 | j.c.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí