Koš s drobnostmi

Koš s drobnostmi

Anotace: no po nějaké době další dílko...s tím rozdílem, že tohle asi sama moc nechápu ani jsem nevěděla kam to zařadit

Šla jsem, akm mi řekli a na každém kroku si říkala, proč? proč já? K čemu tohle všechno?
Ale ani jednou jedinkrát se mi nepodařilo najít odpověď.
Dokonce i lidi okolo na mě mluvili v hádankách. Nedovedla jsem pochopit, co po mně chtějí, nevěděla jsem, kdo mi pomůže, protože na hádanky nemám.
Lidi pořád mluvili, mluvili a ptali se, mým úkolem bylo opdovíédat. Ale na co, když každá otázka byla hlavolamem. Svět mi tenkrát přišel strašně složitý a navíc se dle mého úsudku zabýval strašnými drobnostmi. A mě se jimi chtělo házet. Vzít je a mrštit vší silou pryč. Ale...bylo jich tolik, že jsem je nedovedla zvednout ani ke kolenům.
tak jsem tedy stála, shrbená s košem plným drobností a dívala se na ně. co všechno se tam dalo najít za poklady...pr jsem si jich nakonec strčila do kapsy a košík se pak zdál lehčí.
Tak zvedla jsem jej a zahodila.
jenže... s padajícícm sněhem se těch drobností zas nějak nachumelilo a já je před sebou mám zas. ¨Ten samý problém a nejhorší je, že z minula mám plnné kapsy a nevím, kde bych ty nynější roztřídila.
nabízí s emi smetiště, kam bych je vysypala...jsou ale tak nepoužitelné, že si zalsouží úplně vyhodit? No co...původně jsem se jich přece chtěla zbavit všech...
Autor Aaliyan, 27.11.2007
Přečteno 365x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moje babička vždycky hromadila miliony věcí, protože říkala, že nikdy neví, co by se někdy mohlo hodit. Pak si umřela a mně zůstal dům plný krámů, plný těch drobností, které se k ničemu nehodí... A stejně jsem si je nechala, protože jsou to vzpomínky, vzpomínky na babičku a na to, jaká byla moje máma, konečně taky jaká jsem byla já.
S každou drobností, kterou momentálně považuješ za nepotřebnou, vyhazuješ taky sama sebe... a pak se jednoho dne probudíš a zjistíš, že se už nikdy nedáš dohromady, protože všechny kousky tebe zůstaly někde vzadu, kam už se nedá vrátit.

28.11.2007 08:32:00 | Gina Rocca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí