Mládí v nekonečnu 1.část

Mládí v nekonečnu 1.část

Anotace: Skupinka mladých na útěku z domova aneb vrať se domů,holubičko

Pomalu svítalo.Ospalé rozcuchané slunce se vyhouplo nad vysoké smrky.Mezi téměř neprostupnými větvemi se draly neodbytné paprsky,které ji hřáli na bílé tváři.Časně ráno byla ještě v lese zima.Tvrdá zem ji tlačila do zad a ostré jehličí ji bodalo do noh jako tisíce malých injekčních stříkaček.Včera to asi trochu přehnali.Jen lehce naklonila hlavu do strany a spatřila čísi pramen dlouhých vlasů.Byly slepené prachem a smůlou a ležely jen tak pohozené vedle svého majitele.Na jejích rtech se mihl náznak úsměvu.Byl u ní.Její nejlepší přítel Petr,který byl pro ni něco jako starší bratr.
.Měla ho ráda.Asi nejradši ze všech lidí,co tu s nimi pobývá už nějakou dobu.V lese,uprostřed nekonečných luk a sadů,v lese tak hlubokém,že sem i ztracený návštěvník málokdy zavítá.Daleko od rušných ulic města,rodiny,pevného zázemí,ale i problémů.Její všechno bylo teď tady.
S velkou námahou se zvedla a opřela se o kmen nejbližšího stromu.Přimhouřila víčka a snažila se zvládnout ten náhlý přísun vzduchu do jejich plic.Zadržovala kašel,aby nevzbudila ostatní.Váleli se,kde jen to šlo.Po celém těle se jí rozléval mráz.Na krku nahmatala nedovázaný černý šátek,mokrý od ranní rosy.Dopnula si bundu a tiše povzdechla.Bolela ji hlava a měla hlad.Vykročila po úzké točité cestičce směrem ke starému lomu.Z tašky vytáhla svou poslední cigaretu a zapálila ji.Dlouze potáhla a následně sledovala,jak namodralý kouř splývá s řídkou mlhou a mizí mezi stromy
.Večer jdou vykrást krám.Seberou něco k jídlu,nějaký alkohol,cigarety…Je pozoruhodné,že ani v těchto podmínkách života se mnozí nezřekli svých požitků.
Stále kouřila a pohledem těkala sem tam.Už to tu moc dobře zná.Částečně si na tohle prostředí zvykla,ale věděla že se budou muset s partou brzy odstěhovat.Hlavně aby se nemusela vrátit domů…Už ji bylo lépe.Stále však cítila mírnou slabost v nohách a sucho v krku.Típla cigaretu o strom a sklonila se nad ledovým potůčkem.Nabrala průzračnou vodu do zkřehlých dlaní a začala si umývat svůj ospalý obličej.Několika doušky vody zaháněla nesnesitelnou žízeň.
Autor Iz, 28.02.2008
Přečteno 252x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí