Ta nejhorší závislost

Ta nejhorší závislost

Anotace: Bylo to už dávno. Ale pořád se k tomu vracím. Skoro jsem zapomněla. Ale osud mi to překazil.Trápíš mě. Nikdy jsem ti neodpustila, jak jsi mi ublížil a ubližuješ dál. Směješ se nad mým osudem. Přehlížíš mě a ničíš. A já...já tě miluju!

Je to jako droga, která se neprodává...nikdy jsem jí neměla, ale nemůžu bez ní žít. A představuju si jaké to asi je držet ji v rukou. Mít ji je nemožné, já však doufám na zázraky, proto místo toho, abych se snažila škrábat se nahoru, padám stále hlouběji do propasti. Ubližuju ostatním, beru ohled jen na tu drogu. Jen ta je pro mne důležitá. Přicházím postupně o všechno kvůli něčemu co nikdy nemůžu mít. Nelze říci, že nedosáhnu svého cíle. Můj cíl je ta droga.Čtu si horoskopy, sním, nespím, prohledám celé město. Hledám každou skulinku, kterou bych mohla prolézt, i přes krev. Obětuju všechno. Jen svůj život ne. Protože to bych se od svého cíle vzdálila natolik, že bych nedošla klidu. Tomu se řiká závislost. Tak mě přestaň trápit!
Autor Gabcaaa, 31.03.2008
Přečteno 329x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí