Mrcha?Mrcha!

Mrcha?Mrcha!

Anotace: Když pomsta bývalýmu tak sladká

Tomáš ztěžka dosedl na židli. Povzdychl si a přinutil se neotočit hlavu trochu víc doprava. Seděla tam,ostatně jako každý den. Jeho bývalá přítelkyně – Nina. Měla zvláštní jméno.A asi posledního půl roku ho přiváděla k šílenství. Rozešli se v létě. Spíš jí dal kopačky. Ani nevěděl proč ale cítil že jim to neklapalo. Tak to skončil. Hodně tenkrát brečela - sice ne před ním ale několik dní nosila tmavé brýle aby zakryla unavené a uplakané oči. Oblékala si jednoduché oblečení bez výstřihů. Ty týdnu kdy se takhle oblékala vypadala jako šedá myš. A pak to najednou skončilo jako když utne. Ze dne na den jakoby zkrásněla. Přišla v sukni a novém tričku a byla samý úsměv. Nevěděl proč. Ani po tom nepátral. Měl novou, krásnou holku, se kterou rád spal a to mu stačilo. Nina mu v hlavě zůstala jenom jako vzpomínka.
Časem zjistil že si Nina našla nového přítele. Neznal ho ale jeho brácha s ním chodil do posilovny. Byl prý celkem ucházející. Tak proto se začala tak pěkně oblékat a pořád se usmívala. A v tu chvíli zjistil, že žárlí. Že nechce aby Nina měla kluka. Den za dnem zjišťoval že ho Nina pobláznila. Znovu si připadal jako před rokem kdy se do ní zamiloval poprvé. A o to víc žárlil. Hltal jí pohledem a stal se téměř závislým na její přítomnosti. Zároveň nic nedával najevo. Den ode dne to bylo horší. Sledoval jí jak se baví s kamarádkami a jak se směje a když si náhodou vzala větší výstřih stěží se ovládal a často musel odejít na záchod. Věděl že je zadaná, šťastná a že se k němu už nevrátí. A právě to ho přivádělo k šílenství. Skoro už lezl po zdi z toho jak moc jí chtěl zpátky. Začal si psát s její kámoškou. Ptal se jí jak jí to klape s jejím klukem a jak to klape Nině a tak. Ve slabé chvilce se jí přiznal že by chtěl Ninu zpátky.
Druhý den seděla Nina a její přítel v kavárně. Popíjeli kávu a povídali si. Nině najednou zazvonil mobil. Volala jí kámoška že jí musí vidět. Tak se rozloučili a Nina šla pro změnu do jednoho z barů. Tam už čekala ona kamarádka. „Je úplně mimo. Včera se přiznal.“ spustila hned. „A kdo?“ zeptala se nechápavě Nina. Objednala si drink a usadila se. „Tomáš přece. Mluvil se mnou. Psali jsme si asi týden než to z něj vylezlo. Prostě se ti to povedlo.Je z tebe úplně mimo.“ řekla a vesele se usmívala. „No a co?“ prohlásila Nina a usrkávala pití. „Ty se ptáš jakoby nic nevěděla. Od začátku ti šlo přece o to aby zjistil co ztratil když tě nechal. Teď se kvůli tobě staví na hlavu, dvakrát denně se udělá a ty řekneš no a co?!“ „Ale já přece věděla že to vyjde. A stejně dík žes mi to řekla.“usmála se, mrkla a odcházela z baru.
Autor Imwu Lilien Samuthaar, 02.05.2008
Přečteno 309x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí