Pan Procházka přepaden pobudou:))))

Pan Procházka přepaden pobudou:))))

Anotace: Školní práce....povídka na jedno písmeno!!!Takováto vtipná příhoda se může stát i vám, jestli nebudete dávat pozor...

Pan Procházka přepaden pobudou!!!!!!!
Podvečer – 15.55. Panu Procházkovi přivezli poštu. Pan pošťák přináší peníze!
„Pozdrav pánbůh,“ pronesl. Podává panu Procházkovi pět papírových pětitisícovek.
„Pane Procházka, prosím, podepište převzetí,“ pronese pošťák.
„Přeji příjemný podvečer.“ Potom pomalu přejíždí předat poštu paní Pilné.
Pan Procházka postává. Přepočítává papírové pětitisícovky.Patrně přehlédl podivného pobudu plížícíseho podél plaňkového plotu. Pak přijde pecka. Pobuda praští pana Procházku prknem přes palici. Popadne prachy. Peláší pryč.
„Pomoooc!!!!!!!,“ pořvává Procházka. Pobuda prolítne podél plotu. Pohotová paní Pepina Pilná postřehla pobudu, poté povolala panu Procházkovi pomoc – policii.
Po půlhodině podle popisu paní Pilné policisté pachatele polapili. Peníze pan Procházka podle patřičných paragrafů příště převezme přímo před pošmistrem podlíšťanské pošty.
Autor Peyka, 20.06.2008
Přečteno 345x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí