Teoreticky vzato...

Teoreticky vzato...

Anotace: ...není to povídka, ale ani se to nedá zařadit někam jinam.

Muž, kterého jsem neznala, které odcházel bez rozloučení, který se vracel, aby mě líbal, který neuměl nic než to, měl tam chcípnout. Měl odjet do toho blbýho Vietnamu a zůstat tam, protože tady ho nikdo nechtěl, ani já ne...
Tak proč tam nepošel, proč tam nejel, proč? Krutý sobotní večery a tragicky končící americký filmy mi ho připomínaj. Dostávám šílenou chuť do něčeho třískat. Držim se jen proto, že nemám sílu a tu nemám stejně jen kvůli němu...
Přečteno 449x
Tipy 7
Poslední tipující: Syala, Dračičák, kouzelníček, Bůchví...
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Když jsem přečetl první půlku, myslel jsem si, že obsah sdělení tak nějak chápu, ovšem když jsem dočetl do konce netušil jsem nic. Je to asi jako v životě, čím je člověk starší a více toho o něm ví, myslí si, že život bude snadněji žít, ale není mu to nic platné pro množství narůstajících zkušeností. Vidí více komplikací, které jsou jako mlha a cesta v před je opět jasně nejasná.
To je jen taková asociace, která na mě skočila po přečtení tvého dílka.
Kažopádně držím palečky ať se z toho co nejdříve vyškrábeš a jsi veselá.

03.11.2008 22:46:00 | Dračičák

Mě to připadá, že si tu píšeš o dárek k Vánocům.
Kladívko a stará líska na ovoce by se pod stromkem fakt vyjímaly.
Mám, pošlu…:o)

03.11.2008 14:48:00 | kouzelníček

to mi přijde vážně zoufalý...

02.11.2008 19:11:00 | major.siorak

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí