Chci žít..

Chci žít..

Anotace: ...

Jmenuji se Kristýna Langerová, je mi 15 let, bydlím v Mostě a miluju plavání ...mám smrtelnou nemoc...roztroušenou sklerózu.
Nikdy se nevdám, nikdy nebudu mít děti, nikdy nevystuduju, neuvidím vyrůstat mou malou sestru, nestanu se lékařkou, tak jak jsem chtěla, nebudu pomáhat lidem. Nechtěla jsem od života moc, jen vzduch abych mohla dýchat. Miluju život, pomáham lidem a proč se tohle muselo stát zrovna mě? Chci tak moc, když chci žít. Pomalu se vzdávám, nemoc mě přemáhá umírají mi orgány, umírá mi duše. Bojím se... Bojím se smrti... Chci jít dál, snažím se netřást, pohnout rukama, říct miluju tě mami. Nechci umřít.. Nechci umřít po půl roce v nemocnici jako lidská troska.
..jeden den...
...prosím...
...je čas...
...ne...
...pojď...
...proč?...
Tenhle příběh se skutečně stal, nikomu nic neudělala snažila se žít a přesto se nedožila svých 17. narozenin. Zamyslete se nad svým životem, nad časem, který vám byl dán...hodiny nebudou tikat věčně jednou se zastaví...a pak...už bude pozdě...
Autor Lukika, 23.10.2005
Přečteno 336x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tohle je dobrý,jenom mám takovej dojem,že něco podobnýho,něco hodně podobnýho obíhalo po mailech jako řetězovka. Nic tím nenaznačuju, nic tím neříkám, ale raději nehodnotím.

22.11.2005 18:51:00 | Infinitus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí