Vzpomínám...

Vzpomínám...

Anotace: toto učení je hluboké, těžko postřehnutelné, obtížné k pochopení, klidné, vznešené, tkvící mimo oblast logiky, sotva patrné a jenom moudrý je může pochopit...

Vzpomínám na časy zašlé… rozostřené v mlze… abstraktní
vzpomínám na dětství

Vzpomínám na dětský sbor, kde jsem vždy na konci hledala v šedi masivu rodičů svatozář mé milované mámy…

Vzpomínám na školku a na nemotorné pokusy neznámého kloučka líbat mě na ústa…

Vzpomínám, jak jsem ťapajíc temnotou na cestě z autobusu domů ruku v ruce s mámou mhouřila oči, aby se mi vzdálená záře pouličních lamp rozplývala do neohraničených hvězdiček…

Vzpomínám na bílé dózy s voňavým kouzlem vanilkových rohlíčků, na přítmí svíček a esenci jehličí, která byla vždy typická pro naše pelíškové Vánoce…

Vzpomínám na mé silvestrovké nitrozpyty u babičky před oknem v kuchyni, kdy jsem se sklenkou bublinkatého šampaňského v ruce pozorovala orgie vybuchujících pyrotechnických květin…

Vzpomínám na svoji šišlavě rozumující roztomilost, leporela naházená v nočníku, hodiny zpěvu s tátou u klavíru…

Na svou dobrotivost, zvídavost a obdiv vůči všemu objevnému…

Na své hravé školní začátky, na růžový klobouk, který jsem dostala na tanečním táboře nebo na zábavné dovolené s rodiči v Krkonoších a na Vranově…

Vzpomínám na hodiny a hodiny strávené na písku uplácáváním báboviček jako předzvěst mé budoucí přemýšlivosti…

Vzpomínám jak všechen můj dětský ranný svět prosakovala upřímnost…
já jsem byla upřímná…

Teď mi zrcadlo nastavuje obraz polo-dospělé bytosti, co se učí kritizovat a být zodpovědná za své činny… bytost, které je upírána líbivá přirozenost…

A ona se úporně snaží zachytit ve svitu svých šedomodrých očí a ohni nezkrotných zlatých vlasů alespoň maličký odkaz té původní veselé prďoly, kterou byla…

Odkaz elegantní osůbky, která nepotřebovala růst a být dospělá…
Autor Mrs.Inspiration, 03.08.2009
Přečteno 273x
Tipy 5
Poslední tipující: tvoje líčko. ale můj ďolíček, Unyle Pěl, Kallkaa
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no rozhodně krásných:o)jo a moc ti děkuju za nádherný komentář k básni.taky tě mám hrozně moc ráda a už se těším na sraz:o)

24.08.2009 08:45:00 | tvoje líčko. ale můj ďolíček

toš oranžových =)

12.08.2009 11:59:00 | Mrs.Inspiration

jaktože zlatých vlasů???

04.08.2009 11:45:00 | tvoje líčko. ale můj ďolíček

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí