O bolavém zubu

O bolavém zubu

Anotace: Můj manžel,se jako každý chlap zdráhá jít k zubaři a podle toho to i vypadá.

Můj miláček dostal k padesátce nové zuby a tak počítal s tím,že je bude mít do důchodu a pak dostane klapací.To znamená že od padesátky už nebude se zubama mít problémy a nebude muset k zubaři.
Jenže se šeredně zmýlil a zuby se začaly ozývat už po čtvrt roce.Bolest se stupňovala až vyvrcholila tento víkend v pořádný zánět.

V pátek se pochlubil že ho to bolí,večer začala pusa opuchat a šel spát bez večeře.
Ještě drškoval...

V sobotu byl zamlklejší,k obědu si poručil něco měkkého,spolknul prášek a drškoval...

V noci ale bylo hůř a řekla bych že zle... nemohl spát,několikrát za noc mě vzbudil jednou takovým způsobem že jsem se lekla a vyskočila s heknutím z postele...jestli nám ale někdo odřel zrcátko u auta jsem se odmítla jít podívat,je to přece jen tři patra dolů a ve tři hodiny ráno...

Neděle...Prášek nezabral,vytahla jsem z tajných zásob vodku a nalila štamprdli k výplachu a zmrtvění,přidala jsem maso z mrazáku jako obklad a větu jedeme k zubaři!!! Můj nápad byl zhodnocen tak na 70%. Zmrzlé maso a panák čisté kořalky na výbornou se zubařem se mám jít vy...fotit.Bylo 10h dopoledne,oběd si poručil žádný...
Ještě drškoval se slušnou razancí

Ve třináct hodin se tiše ozvalo...pojedeš tam se mnou??? byl jako ovečka...před popravou.
V čekárně spousta lidí,miláček v očích slzy a na tváři pytlík s ledem,když na něho konečně došla řada byla z něho chodící mrtvola,vypadal na kolaps a než se dveře do ordinace za ním zavřeli,já spatřila jeho zoufalý pohled...
Za dvacet minut byl venku,vypadla ztrhaně,ale v jeho tváři se značila úleva.V jedné ruce třímal recept na antibiotika a v druhé zub s kouskem můstku.Něžně jsem ho pohladila a odvezla domů.

Už zase drškuje...
Autor ada.cat, 31.08.2009
Přečteno 664x
Tipy 2
Poslední tipující: Aliwien
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jako prvotina dobré, pobavila jsem se. Máš-li ráda povídky ze života, zkus se podívat i do mého autorského šuplíčku. Mnoho inspirace do dalších příběhů!

01.09.2009 13:19:00 | Aliwien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí