Jen další ze sbírky povídek z mého života.

Jen další ze sbírky povídek z mého života.

Anotace: Jak ráda bych si to přečetla někda v novinách,nikomu bych to nepřála zažít,ale sama bych z toho taky nejraděj utekla udělila ten můj život někomu jinýmu...

Už zase se pohádali panX a paníX.Tento manželský pár je v rozvodovém řízení.PanX je sobec,šetřílek,ubožák a mimo jiné i můj otec.PanX mi zničil mé děství,nestará se o mě,jsem mu takřka ukradená ale jakmile se s matkou hádají on je svatý a ona je ta kurva(jak často říká).

(Nejradši bych mu rozkopala obličej,nejradši bych si najala nějákýho bodyguarda aby mě před ním chránil,nejradši bych utekla,vzala mámu,bráchu a utekla někam pryč od všeho toho)

PaníX moje matka,žena co by pro svoje děti umřela,co by udělala první poslední,ta co se o mě stará ve dne v noci,ta co se mně zastane vždy kdy jen může.Ta co mě zahrnuje svou láskou a péči,přesný opak mého otce...

Tomáš měl jít do tanečních,nestíhal,PanX mu ohříval večeři když v tom přišla PaníX a strhla PanuX narhdelník který mu kdysi dala.
On se po ní vrhal a uhodil ji(nejedenkrát).

Lenka byla v pokoji se svým bratrem a zapínala mu knoflíky u balněné,žluté košile,kterou měl do tanečních.Najednou slyšeli řev,jekot.Seběhli dolů.
Matka ležela na schodech celá zamazaná od másla,salámu a chlebu (To po ní hodil on),panX stál nad ní a Lenka řvala "Nech ji,nech ji ty ubožáku nebo na tebe zavolám policajty.Tomáš taky křičel:"Přestaň!Okamžitě přestaň..."
Nevím co přesně jsme řvali,ale byli jsme oba úplně mimo.Zase to udělal...říkala si Lenka.Už zase ji uhodil.Zase ji zmlátil.
Oba ji zvedli ze schodů a odvedli do Tomášovýho pokoje.
"On tě zmlátil?" zeptala se Lenka vyděšeně."Co ti udělal?"pokračovala dál.
"Jo"řekla PaníX.
"Seš v pořádku?"zeptala se Lenka.
Vylezla z pokoje a z plných plic jsem začla řvát: "Ještě jednou se jí dotkneš,ještě jednou jí něco uděláš a zavolám policajti!!!Slyšel jsi?Ty nejseš můj otec ty seš debil,ubožáku!!!
Uslyšela jsem jak jde PanX po schodech a řve.Zamčela jsem dveře.
"Co jsi to říkala?Jak to mluvíš se svým otcem?Zopakuj mi to!
PaníX se Lenky zastala:"Nech ji být,přestaň na ní křičet!
"Co konkrétně chceš vysvětlit?"Ty mlátíš svou ženu,takže seš ubožák!Zařvala Lenka ještě odvážně.
Šla dolů ,zametla ten nepořádek a utřela zeď od másla,posbírala kousky salámu,vše spolu s rozbitým talířem jsem zabalila do igelitové tašky.
Slyšela jsem jak PanX volá svému kamarádovi Vlastikovi:"Tady je Hanka a ona někam volá a já nevím kam.Prosímtě přijeď pro mě."...ne,to ona po mě vyjela..."zaslechla jsem ještě.

Mezitím PaníX byla opravdu odhodlaná že zavolá(zřejmě) na policajti a nechá ho vyvést z baráku.

Bylo to neúnosné.Nikdo kdo to nezažil si to ani ve snu nedokáže překvapit jaké to bylo peklo.
Lenka si z nervozity začala pobrukovat,měla sto chutí mu něco udělat,ale neměla už sílu.Měla vyřvané hlasivky a hlava se jí málem rozkočila na několik miliard kousíčku.Jak už jsem říkala to se nedá popsat.

Zbytek příběhu už si nechám pro sebe.Ale zamyslete se prosím nad tímhle povídáním,protože nikdy nevíte co se může stát ve vaší rodině.A netajte to,svěřte se někomu s tím,jako se já teď svěřu vám.
V příběhu chybí ještě spousta detailů,avšak nedůležitých.Chybí například některé věty panax,ale to jsou jen všední vyčítky typu že on se přece nechtěl rozvádět.V povídce(aspoň pro mě)nehrají důležitou roli.


Bohužel tento příběh není smyšlený...
Autor Tvoje Hvězdička, 30.09.2009
Přečteno 351x
Tipy 1
Poslední tipující: Tempaire
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuju

01.10.2009 10:35:00 | Tvoje Hvězdička

Bohužel vím, o čem mluvíš...Napsala jsem něco podobného, pokud by sis to třeba chtěla přečíst, mám to v povídkách pod názvem Noční můra...Znám tyhle pocity...Zpracování je malinko chaotické, chvíli jsem netušila, co kdo přesně dělá, možná bych si s tím ještě trochu pohrála a pár věcí doladila nebo třeba i rozvedla...Jinak pozor na nějaké ty chybky, které se občas vloudí..nicméně dám tip...hodně štěstí a drž se:D

30.09.2009 20:24:00 | Tempaire

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí