Ranč SLUNCE-Úvod

Ranč SLUNCE-Úvod

Anotace: ..Na čele se jí na dálku bělá souměrně tvarovaná lysina..

Ranč SLUNCE

ÚVOD

Když se Dominika ráno vzbudila, rozhlédla se po pokoji ponořeném do tmy, vzpomněla si s úsměvem na rtech na včerejší prázdninový den kdy k nim na ranč přivezli Sharu. Shara je ryzka, mladá klisna. Hřívu a ocas má tmavší než svoji sametovou srst. Na čele se jí na dálku bělá souměrně tvarovaná lysina. Její kráse není co vytknou a snad jen zázrakem na ni Dominika narazila v časopise „Můj kůň a já“ na inzertní stránce.
Jejich ranč Slunce je podstatně velký, obklopují jej mnohé louky, oplocené pastviny a lesy, po nichž se Dominika ráda projíždí při západu slunce na své kobylce Brendy.
Brendy je tmavá hnědka, stejně jako mnoho dalších koní, třeba Apolon, Ritta, Suffy a Keks.
Před rančem teče říčka, ale v nejužších místech se dá přeskočit. Takže zase tak velká není. Přes říčku je most a hned za mostem je malé parkoviště pro pár aut a velká „brána“ s nápisem Ranč Slunce. Jejich domek není spojen se stájí, stojí napravo od brány. Stáj je do písmene „L“ a v jejím podkroví jsou pokoje pro táborníky.
Domčini rodiče, Anna a Martin, tady na Slunci pořádají každé letní prázdniny tábor „Léto s kamarádem koněm.“
Tábor je dlouhý deset dní a během nich se táborníci s Annou naučí jak zvládat vyjížďky do terénu a s Martinem okusí parkur na jízdárně. Patnáctiletá Dominika dětem, někdy i starším, každý večer přednáší trochu teorie a na závěr připravuje testy.
Samozřejmě nikdy na táboře nechyběly všelijaké hry. Třeba honba za pokladem na koních, vědomostní hry, malé „Sluneční“ dostihy i překážkové dráhy…
Autor Lina, 05.02.2010
Přečteno 316x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Líbí se mi to :)...čerpáš snad ze svých zkušeností? :)

25.07.2012 00:21:20 | Blázen Viky

Inu, nečerpám, a už ani nevím, že tu tuhle blbinu mám. Napsala jsem nakonec asi 20 kapitol, ale je to skoro pět let staré..

25.07.2012 12:04:27 | Lina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí