Sex se spisovatelkou

Sex se spisovatelkou

Anotace: Příběh mladého svůdníka o tom jak náhodnou dostane známou spisovatelku.

Jednoho krásnýho dne jsem musel zajít do knihovny. Jelikož jsem student a příští rok mě čeká neoblíbená maturitní zkouška, musel jsem do té doby načíst pár knih a aby to nebyla úplná katastrofa, musel jsem začít co nejdřív. Ve 3. ročníku ze čtyř to nebylo zrovna brzo ale lepší pozdě nežli později.Hned jak jsem vešel, na stole přímo přede mnou ležela prý žhavá novinka od spisovatelky o které jsem nedávno četl kdesi v časáku. Psalo se v něm o jejím skandálu na nějaké párty plné zářivých hvězd toho našeho slavného showbyznysu. Nic méně, kniha měla být o jejím životě a tak jsem si sedl a s chutí se pustil do čtení v domnění že se dozvím víc o životě této velice populární, mladé literární hvězdy. Po přečtení pár stran jsem se začal docela silně nudit, nebýt její polonahé fotky na přebalu knihy nejspíš bych si jí ani nevšiml, ale tuhle menší krizy jsem překonal a pokračoval jsem ve čtení.Najednou ta kniha začala byt zábavná, ta mladá, roztomilá poběhlice která motá většinu mužských hlav všech věkových kategorií 21. století, umí opravdu celkem zábavně psát a přenášet své životní historky na papír.
Čtu dál a najednou vidím pár metrů ode mě stojící, samu autorku knihy kterou právě držím v ruce. V duchu si říkám, to je ale náhoda.Nenechám se však její přítomností rozhodit a proto sedím a čtu dál, z ničeho nic se jen tak zasměju, ne natolik aby to bylo nápadný ale dost na to aby si toho všimla. BINGO, proslulá hvězda hříchů a skandálů to nejspíš zaregistrovala a všimla si jak se perfektně bavím u její knihy. Následuje velmi slibný pohled který určitě něco znamená, proto se na ní podívám a hezky a mile se usměju. Zavřu knihu a dívám se na obalu aby pochopila že jsem právě zjistil co je zač, a s nevěřícným obličejem se na ní usmívám. Já však nejsem idiot s IQ menším než 60 a moc dobře vím kdo to přede mnou stojí. Konečně se rozhoupe a přijde ke mně, s dotazem jak se bavím u její knihy. Já odpovídám že náramně a že kniha je opravdu skvělá.Dále tahle skoro literární pornohvězda vyzvídá můj věk a ptá se taky na to co mam večer v plánu.Protože si věřím tak si ve věku samozřejmě úspěšně přidávám a nic netušící spisovatelka se řítí do dalšího průseru pokud to někdy praskne.Po kratší konverzaci v knihovně jí zvu na skleničku vína a ona tuto nabídku s radostí přijímá. Po společně, příjemně stráveném večeru a posilněna dávkou alkoholu mě pro změnu ona zve a to rovnou k sobě domů. Samozřejmě že příjmám, občas člověk v životě dostane nabídky, které se prostě neodmítají a tuhle by přece odmítl jen opravdový hlupák.Celý večer byla velmi příjemná a u ní doma dokonce i přítulná, v posteli však byla úžasná. Byla to velkolepá a neopakovatelná noc, sex s ní byl jako virtualní realita a celou opakuji celou noc řádila jako kočka na rozpálený střeše. Ráno jsem však brzo vstal a vypadl z jejího domu dřív než se probudila. V její ložnici jsem nechal pouze dopis na rozloučenou a pár použitých kondomů které jsem v tom spěchu zapomněl vyhodit, snad se za ně nebude zlobit.
Na tuhle noc zkrátka nikdy nezapomenu, doufám že i ona ne a že na ní bude ráda vzpomínat. Třeba si o ní časem přečtu i knihu.
Autor Tom K., 06.03.2010
Přečteno 327x
Tipy 2
Poslední tipující: Any 4, umělec2
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Někdy možná ano...

07.03.2010 15:52:00 | Tom K.

Třeba dojde naplnění

07.03.2010 15:39:00 | umělec2

Představivost pouhá...

07.03.2010 12:09:00 | Tom K.

že by Bára řádila?
Nebo představivost pouhá?

07.03.2010 09:35:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí