Moje první zkušenost aneb Nejlepší jsou šestnáctky

Moje první zkušenost aneb Nejlepší jsou šestnáctky

'
Je to už hodně dávno, ale s radostí na onu událost vzpomínám a níže zmiňovaný sport stále pěstuju.

Pracoval jsem v kolektivu stejně mladých, bujných kolegů, co skoro každý čtvrtek mizeli na nějakou superakci, protože se na ni celý den evidentně těšili a v pátek si o svých zážitcích náruživě vyprávěli. Jednou mi nabídli, abych šel s nimi taky si užít. Já byl tenkrát docela plachý a společensky nezkušený, a tak jim to dalo hodně práce, ale nakonec mě přemluvili. Snažili se mi vysvětlit oč se jedná, ale moc jsem to nechápal. Až budu na místě, určitě mi to docvakne.

Ve čtvrtek, hned po práci, jsme vyrazili a zanedlouho došli k nějakému podniku, co měl bláznivě barevnou fasádu, na štítu reklamy a červená blikavá světýlka. Vlezli jsme dovnitř, kámoši objednali, co bylo třeba, a šli jsme na věc.

Když jsem spatřil ony objekty, které málem nedaly mým druhům v noci ze středy na čtvrtek spát, bylo mi vše jasné. Cílem snažení prostě bylo co nejvíc jich sklátit. K uskutečnění tohoto cíle byla na výběr spousta pěkných, zakulacených potvůrek, které měly vesele barevné šatečky a jak mám barevnost rád, zdálo se mi, že se na mě všechny smějí a tváří se přítulně. Byl jsem v tomhle sportu fakt panic, tak jsem si říkal: "Zkusíš to nejdřív s nějakou menší a pak se uvidí". Když si chci něco vychutnat, tak moc rád používám prsty. Teprve, když věc pořádně prozkoumám, ohmatám a porozumím, jak funguje, jsem spokojený. Nejdřív jsem zkusil pohrát si s jednou třináctkou a pak se čtrnáctkou. Snaha byla obrovská, ale mám velké ruce a prostě se mi do jejich pěkných, vyzývavých dírek nevešly prsty. Teprve patnáctky mě jakž takž dokázaly uspokojit, ale byly přece jen stále trochu těsné, často mi uhýbaly stranou a ztrácel jsem body. Až šestnáctky na tom byly s dírkami akorát, tak jsem si je pořádně užil.

Protože jsem celkem šikovný chlapec, byl jsem nakonec, i přes počáteční problémy s dírkami těch kulatých potvůrek, mezi kámoši v pořadí druhý.

Bowling mě dodnes moc baví. Zjistil jsem, že pro mě jsou nejlepší šestnáctikilové koule.
.
Autor poustevník Jirka, 09.03.2010
Přečteno 469x
Tipy 28
Poslední tipující: Flloyd, CULIKATÁ, Andree Venous Fuchs, Bíša, mírně kousavý králík, nejsembásník, johNMadhead, Taufi, Paulín, Pythonissa__, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Závěr mě velmi pobavil:-)))

25.09.2010 13:47:00 | CULIKATÁ

Stip.

05.05.2010 23:44:00 | Bíša

Kýho bowlinga! :o))

10.04.2010 17:08:00 | mírně kousavý králík

O bowlingu toho tedy moc nevím, ale tohle se mi doST líbí. Asi to taky zkusím:o).

10.03.2010 21:31:00 | Taufi

Ta se Ti moc povedla.
Téma zajímavé, jak vidno sport tě baví.
ST.

10.03.2010 19:02:00 | Paulín

Někdy je potřeba vyměnit čtyřiačtyřicítku za šestnáctku, to se halt nedá nic dělat, já osobně preferuju čtrnáctku .. ale dost matematiky, povídka je parádní, za ST! :o)))

09.03.2010 22:18:00 | jita.1965

Dobrá povídka, jen jestli nás ale trochu nehoupeš...?
;-))

09.03.2010 22:11:00 | TetaKazi

Poustevníku, nechci se s tebou hádat, ale poslední dobou bych tvé zájmy tipoval na jiný sport, který tě opravdu pohltil. Jsem zvědav, zda i z této aktivity nám připravíš podobně poutavý výběr zážitků. :o))

ST* ;-)

09.03.2010 21:24:00 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí