Já husa a můj přítel pornoherec

Já husa a můj přítel pornoherec

Anotace: tohle nepotřebuje komentář

Byla jsem poprvé v Praze v Duplexu. Jak známo docela fajnový podnik. Pro mě to byla tak trochu novota. Zvědavě jsem nenápadně pohlížela na ty pány všude okolo. V průběhu večera jsem se seznámila s Ondřejem. Byl opravdu moc krásný. A to nepřipadalo jen mě. Byl vysoký brunet.
Svalnatý s precizně ostře rýsovaným obličejem. Trochu jsem si vedle něj připadala jako popelka proto jsem se do ničeho nehrnula. Z kraje takového oťukávání mi nešlo na rozum že jezdí zamnou. Obyčejnou holkou z vesnice. Po asi dvou týdnech procházek,večeří a kin jsem si řekla.
,,Sakra holka vždyť si vždycky měla takovou smůlu. Třeba se to prostě teďka jen prolomí. "
Tak jsem se smířila s tím že mám náběh na úžasného přítele, kterého mi všude všechny holky závidějí. Byl pozorný galantní prostě super. Po dalším týdnu přišlo seznámení s jeho kamarády. Když jsem se ho ptala na práci pokaždé něco nejistě zadrmolil o brigádách v různých sférách. Po čase jsem na něj trochu tlačila ať mi ujasní jak to má. Svěřil se že mu bylo hloupé mi to říkat.

,,Občas se živím jako automechanik tu a tam pomůžu kámošoj s účtem a občas zajdu na casting a focení."

Řekl mi a tajemně se na mě díval. Já tehdy nadšená jsem ho pohladila po tváři a řekla jsem.

,,Vážím si toho jak všechno zvládneš a umíš. Pokud ti to takhle vyhovuje tak v tom pokračuj."

Na to mě dlouze políbil a řekl.

,,Vždyť já vím že to není na pořád." Když jsem přijela od Ondřeje z Prahy domů div jsem se nevznášela na růžovém obláčku. Táta si ze mě utahoval. A pro mě najednou všechno byla hračka.
Další víkend jsme s Ondrou vyjeli na Karlštejn. Měl snámi jet i jeho kamarád Olda. Něco se mu porouchalo na autě tak prý dorazí později. Všechno bylo domluvené a my si sedli do restaurace abychom na Oldu mohli počkat. Odskočila jsem si na záchod a když se vracím ejhle Olda. Přiřítí se k Ondrovi podá mu ruku a druhou mu dá herdu po rameni.
,,Tak co koliks toho poklátil dneska ty bejku." Řekne mu s úsměvem od ucha k uchu. Ondra skoro zezelenal.
,,Ehm Ehm čau Oldíku." Usmála jsem se za ním a on se otočil.
Olda uvidí trapnost situace. Ondra se to snaží zachránit.
,,Víš chtěl jsem ti to říct ale bylo mi to trapný teď už musím. Brigádničím jako řezník. Tak si tady Olda dělal legraci." Vylámal ze sebe a Olda div se neudusil smíchy. Bylo mi jasné že tu trochu něco nehraje. Po cestě z Karlštejna mi to pořád vrtalo hlavou. Když jsme došli domů ještě jednou jsem se Ondry optala.
,,Nechceš mi něco říct?" Odpověděl že ne. Stále jsem důmala nad tou narážkou. Mě jakožto obyčejnou holku z vesnice by to v životě nenapadlo že bych se někdy s tímhle setkala v životě.
I šla jsem a několikrát jsem vztáhla ruku k šuplíkům v jeho stole. Obcházela jsem je jako mlsná koza. Vím že se to nesmí a nedělá ale...Potom jsem se v nich začala bezhlavě hrabat a hledat záchytný bod. A našla jsem. Smlouva s jistou Promo luxus něco..... mě utvrdila v tom že Ondřej je pornoherec. Hned jsem si sbalila své věci a odešla. Ještě asi pětkrát se mi Ondra pokoušel dovolat ale nikdy už nepřijel. Čekala jsem. Tolik jsem chtěla vysvětlení. Následoval pád z růžového obláčku do betonové reality. Spousty probrečených nocí naděje vztek stezk. To všechno jsem cítila. O rok a něco později jsem zjistila že sex provozuje opravdu s každou na kterou mu ukážou. Ať má 50 nebo 100kilo ať je černá nebo bílá. Ať je hodná nebo zlá.

Teď jsem jedině ráda že jsem nic nechytla.
Autor mexx, 25.05.2010
Přečteno 623x
Tipy 8
Poslední tipující: te.re., teď už nikdo, Bíša, Emilly, Zefi, Bernadette, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí