Kamarádi za všechny prachy

Kamarádi za všechny prachy

Anotace: Náš pes má několik kamarádů. Miluje hrát si snima na zahradě.

Mezi takové kamarády patří třeba gumový ježek s ukousnutým čumákem. Jenže sousedům vadí když náš pes běhá právě stímhle gumovým ježkem v tlamě. Totiž jak dýchá a funí do ježka tak to vydává příšerný zvuky.

A tak jsme byli nuceni mu ježka zabavit. Dalším jeho kamarádem je pískací hamburger. No ten jsme ze seznamu kamarádů našeho psa vyškrtli už po hodině jeho hraní. Ale absolutně největším kamarádem je dvoulitrová petlahev s červeným víčkem. Vydrží si sní hrát hodiny. I to se ale sousedům nelíbilo. A tak jsme se s kamarádem pet lahví rozloučili podle svého uvážení. Oslintanou pet lahev jsme hodili do naši popelnice. Snad nás bůh chtěl potrestat abychom třídili odpad. A lahev řádně uložili do žlutého kontejneru. Nebo pes svého kamaráda tak strašně miloval? Miloval, protože se do popelnice dobýval tak, že ji převrátil. A vítr všechny odpadky rozfoukal po zahradě. Od té doby už mu tu lahev raděj neberem.
Autor mexx, 22.11.2010
Přečteno 380x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nemůžu si pomoct, každou větou jsem nabývala většího a většího přesvědčení, že je v tom nějaký skrytý hluboký smysl nebo filozofie. Nevím, jestli to byl záměr, mně to tak každopádně připadalo. A proto se mi to líbilo...

22.11.2010 20:59:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí