STONAVA - DEN III.

STONAVA - DEN III.

Anotace: Ze života hrdinů Stonavy!

Dnes jsem trochu zaspal. Vstal jsem až po poledni. Dal jsem si oběd, cigáro a vyrazil k Tamaře a Olinovi. Vzal jsem si s sebou kolo. Slíbili mi, že se projedeme po Stonavě a vše mi ukážou. Nejdříve jsme zajeli na moře, to Vám je takové jezero, které vlastně vzniklo díky těžbě, když se těží černé uhlí, tak se spodní voda tlačí na povrch a vznikají jezera . Jedno z nich, kousek od Darkova si místní oblíbili pro letní koupání, voda zde je čirá, teplá a okolí je krásně upravené, no a tak proto bylo toto jezero nazváno Stonavským mořem. Sotva jsme k moři dojeli, už jsem cítil tu vůni vody, sedli jsme si na trávu a přemýšleli zda se koupat půjdeme, nebo ne. Olina napadlo, že bychom se mohli jít koupat v noci, postavit zde stan, zkrátka kempovat. Nikdo jsme nenamítali. Olin ještě zavolal svému bratranci Adamovi, jestli půjde s námi. No, a vše bylo domluveno. Ještě jsme upřesnili kdo co koupí a veme. Já dostal za úkol cigarety a alkohol. To není problém, tedy nebyl by, kdyby ve Stonavě byl nějaký lepší obchod. Tak jsem se autobusem projel do Karviné. Doma jsem se dozvěděl, že stěhování do domku se ještě zrychlí, jelikož veškeré práce jsou již hotovy, tudíž bydliště měnit nebudeme, kolaudace prý proběhne v pondělí, a v úterý se můžeme stěhovat, tudíž na nedělní pouť již budu bydlet na Bonkově. Budu to mít blíž k pezetce, na autobus, zkrátka kamkoliv.
Pomalu se blížila šestá hodina večerní. Já měl vše již připraveno a čekal jsem na Olina s Adamem, až dorazí pro mě. Tamara prý s nami nepojede, že se jí moc nechce. No tak to bude zajímavá akce.
Kolem půl sedmé již dorazil Olin, jel jsem s ním ještě pro stan a potom rovnou na moře. Tam jsem se seznámil s Adamem, docela pohodový týpek. Postavili jsme stany, rozdělali oheň a otevřeli láhev.
Netrvalo dlouho a všichni jsme byli už dost v náladě. V tom se Adam nějak naštval a začal do Olina šťourat něco, čemu jsem moc nerozuměl.
"Ne, ty jseš totiž debil, nejprve mě do něčeho zatáhneš, a pak mě v tom necháš. Tak je to prostě se vším, nikdy nic neuděláš do konce. Na všechno se pokaždé vysereš. Jseš obyčejnej grázl ty debile!"
Křičel Adam.
"Co? Jsi normální? Proč to teď řešíš, vždyť jsme se už dohodli, že to řešit nebudeme, ne?" - odporoval Olin.
"Jo, ale já třeba nemluvím o policajtech, třeba mluvím o tom, co bylo minulou sobotu, nevzpomínáš? Jak to bude dál? Já se ničemu nebráním, chápeš? Začal jsi ty…." - pravil Adam.
"Sakra o co tady jde, co řešíte. Serte na všechno jdem se koupat, a všichni na adama." řekl jsem.
Tak jsme se všichni koupali ve vlažné vodě za svitu měsíce jsem se stále koukal na ty dva, nevím proč, ale nějak se mi zdá, že se Ti dva k sobě nějak mají. Stále se perou ve vodě, cákaj po sobě vodou, no neřeším to, jsem přeci jen trochu opilý. Po krásném osvěžující vykoupání se jdeme osušit k ohni, chvíli jsme ještě popíjeli, kecali a potom šli všichni spát. Něco nad ránem jsem usnul. Dlouho to nešlo.
Autor Honza.Przybyla, 17.05.2011
Přečteno 312x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí