Zabiju tě, lásko

Zabiju tě, lásko

Anotace: nevím, co o tom napsat, snad jen to, že jsem si to vymyslela, není to podle skutečné osoby.

Dost! Přestaň! Strašíš mě v hlavě a já se ti nemůžu bránit. Proč to děláš? Ničíš mě! Ničím ti neubližuju...

Miluju tě.

Vždycky jsi říkal, že mě miluješ, že bys mi nikdy neublížil. Tak mě nech na pokoji!

Nenávidím tě.

Odejdi a nevracej se! Podváděl jsi mě, sprostě jsi mě podváděl na každém kroku a když jsem na to po dlouhé době přišla tak co jsi mi řekl? Co? No tak mi odpověz! Jsi tak chytrý a inteligentní a nevzmůžeš se na jednu ubohou větu?
Asi se na to už nepamatuješ, tak já ti to připomenu, ty parchante.
Řekl jsi mi, že si na to budu muset zvyknout, že s tím nic neudělám a že nestojím za nic.
Co si o sobě myslíš, ty hajzle! Co si o sobě kurva myslíš?

Mám tě ráda…


Pamatuješ, jak jsme se seznámili? Bylo to v kavárně. Omylem jsem do tebe vrazila a polila čokoládou sako. To byl trapas…

Vyškrábu ti oči.

Nabídla jsem ti všechno co mám a ty jsi se na mě vykašlal. Mám na tebe takový vztek, že tě asi opravdu zabiju.


Mám tě ráda, lásko…
Autor Konvalinka, 10.09.2011
Přečteno 310x
Tipy 1
Poslední tipující: Bambulka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé! Jen mi uniká, nevím zda je to mnou nebo dílkem, pravá podstata textu! Jistě zakončení, rozuzlení či vyvrcholení děje! Ale nevadí! Dále bych dílo založil spíše do úvah. Ale to je jen osobní názor! A poslední poznámkou je, že při četbě vrazilo do očí použití synonym chytrý a inteligentní, to myslím není vhodné!

Neber tento komentář jako buzeraci! Je to jen pouhá směsice rad! A každý má slabší chvilky a ta tvoje je nejspíše v tomto textu! Nezatratím tě však a budu se těšit na další dílko!

S pozdravem Matt!

12.09.2011 21:21:00 | Matty_D

Jekyll a Hyde
černá a bílá
když schází síla
to be all right

/a zapomenout .../

10.09.2011 17:10:00 | Bambulka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí