Vejce a O velkém oslovi

Vejce a O velkém oslovi

Anotace: Dvě krátké povídky

Vejce

Na venkově snáší snáší slepice vajíčka...alespoň na tomhle. Dneska, když šel venkovan pro vajíčka, tak si všiml, že má celkem lehký náklad. Když začal venkovan vařit, rozbil první vejce. A ejhle, nic tam nebylo. Bylo do čista prázdné. Tak venkovan popadl košík a šel pro nové. Ale když se vrátil byla vajíčka opět prázdná. Tentokráte šel na jistotu ke slepicím. Když uviděl jak slepice vajíčka vyfukují, zasmál se a vzpomněl si že jsou Velikonoce.

O velkém oslovi

Žil byl jednou jeden muž a ten měl farmu se zvířaty. Ve své sbírce měl dva psi, jednu žirafu, osla a dvě opice. Tento sběratel si chtěl koupit nového papouška a proto šel do města prodat svého oslíka. Celý den se snažil oslíka prodat na trhu, ale nezdařilo se. Když už byl večer, tak se vydal muž do hospody, aby si zvedl náladu. Když už muž měl dost, hospodský to poznal a nenalil mu. Když sběratel chtěl zaplatit, nenašel peněženku. Když mu muž nabídl místo peněz osla, hospodský ho přijal. Muž propil svého osla. A teď zní otázka...kdo je větší osel?
Autor oliver, 28.02.2006
Přečteno 318x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí