Pro zdravé

Pro zdravé

Anotace: Zdraví nemocní, nemocný zdravý.

Pro zdravé
Jsem nemocný. Všechno mne bolí. Jmenovitě jsou to záda, nohy, ledviny, zuby, v krku, mám alergii na včelí bodnutí, pyl, prach, práci, seno, smrad. Mám lupénku, nemám svalovou hmotu, mám tukové polštáře, nemám vlasy, mám ošklivé nohy, zuby, ruce.
Mám rád zdraví, asi protože se mi ho nedostává.
Vy zdraví, jste tak hezcí, příjemní, pracovití to se nám to tu spolu žije.
Myslím, že toho štěstí na Vás sedlo trochu moc, co kdybychom se o některé z mích nemocí podělili, každý by si vzal jen to, co unese. Ono u mne je toho štěstí na můj vkus skoro až hodně.
Každý, tak si to alespoň myslím, měl by mít všeho podle zásluh. A čím jsem si to zasloužil já, že jsem byl takto štědře obdarován?
Má to však i své výhody. Je úžasné ráno se probudit a nic vám není, je to veliká změna oproti běžnému dni, kdy vás trápí všechny ty neduhy. A toho jste prosti. Že nám to trochu závidíte?
To je jasné, tak mi řekněte, nejsem skoupý, rád něco z toho přenechám.
Autor umělec2, 19.06.2006
Přečteno 302x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

mám rýmu :D máš to hezky napsaný, jo, kdyby tak šlo se s někým podělit o problémy, svět by byl možná hezčí, možná taky ne.... třeba kdyby měli úúúplně všichni stejný díl problému, mohlo by být na světě děsně :-!

08.07.2006 21:57:00 | Agnesita

Mám ischias, vysoký tlak, ischemickou chorobu srdeční,cukrovka na mě číhá za rohem, otíkají mně nohy od toho, jak vysedávám u PC od rána do večera, někdy i v noci, taky mám artritidu drobných kloubů v prstech na obou rukách, což mi způsobuje, že se mi hlavně ráno blbě klepe na písmenka, jo a ještě blbě vidím bez brejlí...a přesto jsem si tvůj výtvor přečetla...ani mne nenapadne se s někým zdravým o svoje neduhy dělit, jsou moje, vyrobila jsem si je pracně během dlouhých let, rozumím si s nimi a ony nic nenamítají, že mne doprovodí na konečné cestě...umělče2, nenech se otrávit, vždycky se dají najít nějaké střepinky růžových brýlí...

19.06.2006 15:44:00 | Mara*

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí