Božská

Božská

Anotace: ... o snění

Když jsem byl malý (bylo to asi měsíc před mou první polucí), zdával se mi sen.

Stávala ke mně otočená zády, ale já ji i přesto viděl zepředu, zezadu a dokonce i z boku. Božínku, s jakou to nevinnou slastí jsem tehdy opíral svůj pohled o bronzově měděné vlasy, které končily u jejích violových boků. Ach, jak jen zbožně jsem zíral na ty borovicově zbarvené, pyšně vzedmuté hroty bradavek, které až nepřirozeně trčely z jejích drobných, lívancovitě tvarovaných prsů jen tak, vstříc si prostoru. Někdy se také stalo, že přicházela ostříhaná (úplně nakrátko) a blonďatá, ale i v této podobě byla nadpozemsky krásná. Voněla, byla hebká, hlaďoučká, pevná a velmi (opravdu mimořádně) pružná. Klín i oči měla černé.

Jak jen toužebně a vroucně jsem si přál zlíbat ten tmavý, medovinou nasládlý trojúhelník, poskládaný z tisíců krátkých vydřích chloupků.

*

Ve čtrnácti letech mě v Dalmácii na oblázkové pláži (kolem jedenácté večer) znásilnila nepříliš hezká uhrovitá dvacetiletá Němka. Po této první, poněkud nestandardní zkušenosti, už přede mnou má noční láska po většinu času klečela a nabízela mi pohled na vlnící se kočičí hřbet a čas od času i velmi realistický pohled na věci dříve jen tušené. Těsně před koncem mého snu se pak dlouze rozhodovala, zda má moje panické sémě polknout, či nikoliv. Stále však měla klín i oči velmi černé a to přesto, že se proměnila v modrookou zrzku. Ale vůni si zachovala a byla stejně hebká, hlaďoučká, pevná a pružná jako dřív. Kdykoliv však na mě vyplázla svůj masitý jazyk, okamžitě jsem se probudil.

*

Oženil jsem se poměrně brzy. Narodila se mi dcera. Bylo to ve středu.

*

Po nějakém čase mě začala znovu navštěvovat. Měla sice tisíc podob, ale stále tu stejnou vůni, hebkost, pevnost… a byla pružná. Oči měla černé a klín hlaďounce vyholený.

*

Dlouho jsem o ní neslyšel, opravdu velmi dlouho. Až do včerejška. Včera se zastavila. Stála ke mně otočená zády, voněla, zdála se být hebká, hlaďoučká, pevná a …

… já jí nedovolil, aby se otočila.
Autor Rendy, 22.08.2006
Přečteno 555x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, ano, škoda Rendy...

13.01.2011 14:02:00 | oběžnice

Rendy, všechna Tvoje tvorba se mi vždycky strašně líbila. Po velmi dlouhé době,vlastně po několika letech, jsem opět zabloudila na liter a vzpomněla si na Tebe a na to, jak hezky a realisticky jsi vždycky psal. A opět jsi mě nezklamal. Škoda, že jsi sem už dlouho žádné dílko nepřidal...

16.01.2009 01:36:00 | Michelle.cz

A ono se tak neděje, co se děje?

19.04.2007 21:07:00 | umělec2

Nevíš proč jsem dal jen 80 když je to na sto? Asi proto aby si se trošku snažil a psal dál.

06.04.2007 11:01:00 | umělec2

Hledám novou a dám zavděk starou.

17.10.2006 18:07:00 | umělec2

za zavřenýma očima se dá krásně snít :-)jak vidí autor ve snu sám sebe??

17.10.2006 16:07:00 | infinite

Tuším a nenám co dodat, cítím prázdno a splín.

21.09.2006 08:25:00 | Anny

má to hlavu, má to patu, je to smyslné a dobře se to čte, tak proč neohodnotit 100%... je to opravdu povídka, která zaujme...

23.08.2006 17:31:00 | Agnesita

I přišel sen, dal co chtěl vzal co měl.

23.08.2006 15:53:00 | umělec2

To: David. Ano, tak nějak to bylo myšleno. Bez vytvoření napětí postrčit čtenáře k usměvnému pikosekundovému zamyšlení.

23.08.2006 08:40:00 | Rendy

Je ta tvoje povídka, Rendy, plná erotiky...tak jako životy nás všech...(:-D))

23.08.2006 06:42:00 | Mara*

Nebudu rozebírat jak jsem to pochopil, protože jsem se svým výkladem spokojen a nerad bych byl zklamán. Co chci říct je, že přestože mne osobně nic nenutilo do pokračování v čtení...jsem rád, že jsem se dostal až nakonec. Tím nechci říct, že by to bylo nezajímavě napsané, ale u povídek podobného typu je těžké vytvořit nějaké to napětí. Je to jen moje subjektivní vnímání některých drobností. Protože celek si zaslouží 100%, a není to jen tím závěrem. Ten závěr mi prostě jen něco připomněl a trochu přinutil zauvažovat. A já jsem vděčný za každé dílo, které můj mozek k této činnosti donutí.

23.08.2006 00:49:00 | Košťák David

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí