Mravenci & lidé

Mravenci & lidé

Anotace: Už odmalička pozoruju zvláštní podobnost lidí a mravenců a teď jsem na to konečně přišla...

Pozorujme spolu svět mravenců. Jsou rozdělení na několik skupin. Nejhlavější je královna. Kolem té se to všechno točí. Dostává nejlepší potravu, nic nedělá a zdá se, že se má ze všech mravenců nejlíp.
Ostatní mravenci se lopotí s kousky lístků, schraňují potravu pro královnu.
Jsou pilní a pracovití. Jejich svět je skoro tak dokonalý, jako svět lidský. Pozor, slyším šustot keřů. To snad NE! Stádo slonů si vybralo cestu přímo přes mraveniště. No co, mravenců je dost. ''KLAP'' ozve se v ovladači a televize ztichne. ,,To byla blbost,'' řekl si pan Novák.

KDESI NA JINÉM TLEVIZNÍM KANÁLU:

Pozorujme spolu svět lidí. Jsou rozdělení na několik skupin. Nejhlavnější jsou politici. Kolem nich se to všechno točí. Dostávají nejvíc peněz, nic nedělají a zdá se, že se mají ze všech lidí nejlíp.
Ostatní lidé neustále pracují, schraňují peníze pro politiky. Jsou pilní a pracovití. Svět lidí je skoro tak dokonalý, jako svět božský. Potor, začíná se třást zem. To snad NE! Celé město se propadlo do země. No co, lidí je dost. ''KLAP'' ozve se v ovladači a televize ztichne. ,,To byla blbost,'' řekl si Zeus.
Autor Hmla, 23.10.2006
Přečteno 224x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí