Běh lesem

Běh lesem

Anotace: Taky bych chtěla... běžet a pak volat, to, co volala ona. Nemůžu, nejsem malá a nekřičím.

Běžela lesem, stále dál a dál. A nikdy se nechtěla zastavit.
Narážela do větví a ty se jí mstily ránami do obličeje, do rukou, občas jí zkřížily cestu a ona musela běžet jinudy. Ale nezastavila se.
Za sebou slyšela kroky, mohly to být klidně pomalé kroky, beztak věděla, že ji dohání. Byly stále blíž a ona utíkala, co mohla, ale nemohla najít žádný cíl, kde by se mohla schovat.
Záhadné kroky za ní přece jen zrychlily.
Na listy stromů začaly dopadat kapky deště. Brzy se propadaly i do lesa a ze suché půdy pod nohama se stala vlhká a kluzká země.
Přesto ani jednou neupadla, neuklouzlo jí to a ani nezakopla. Nedbala šrámů od větví a snažila se vnímat je cestu před sebou.
Cizí kroky za ní se snad zastavily, protože všude nastalo ticho. Déšť z ničeho nic ustal, země rychle uschla.
Z pološera v pokoji, kde spala, se ozvalo: "Maminko, mami!"
Autor Aaliyan, 13.12.2006
Přečteno 295x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Promiň, tohle je nuda. Neudržela jsi (a vlastně ani nevytvořila) tu správnou atmosféru strachu, po níž by probuzení a volání mámy znamenalo tolik toužené vysvobození.
Z toho plyne - trénuj dynamiku příběhu. Bude se ti to hodit i "ty víš v čem" =)

13.12.2006 21:13:00 | Gina Rocca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí