Nemám ženskou

Nemám ženskou

Anotace: ze šuplete - z neznámých důvodů pokračuje sexistická série

 

C = Cvokař, P = pacient

 

C: "Tak co vám schází?"
P: "Nemám ženskou, pane doktore."
C: "A to je špatně?"
P: "Pane doktore, že jsem tak smělý - vy jste ženatý?"
C: "Ano... a proto trvám na původní otázce. Jste si jist, že ženu nutně potřebujete?"
P: "...Asi zajdu za jiným psychiatrem..."
C: "Jak myslíte. Ale Čechy - to je malá zemička. My se s kolegy navzájem známe. Pochybuji, že by se KDOKOLIV z nich této otázce vyhnul..."
P: "Chcete říct, že mám být do smrti PANIC?"
C: "Jo ták! Tímhle jste měl začít, pane. Ušetřili bychom si čas. V čem konkrétně máte problém?"
P: "Jsem strašně stydlivý... Podívám se na ženu - nemusí být ani hezká - a třesu se po celém těle."
C: "Ten třas, jak říkáte, ten způsobují pouze ženy?"
P: "V mládí mi třas způsobovaly jen ženy. Teď ho mívám skoro pořád. Jen pomyslím na ženské tělo, už to se mnou lomcuje, pane doktore."
C: "Myslíte ženské tělo oblečené, nebo nahé?"
P: "Za mlada to tedy jedno nebylo. Teď už mi to je fuk. Jestli je nahatá, nebo oblečená - třesu se pořád."
C: "Říkal jste, že jste stále panic. Nikdy jste neměl se ženou alespoň milostnou předehru?"
P: "Ani předehru, pane doktore, ani dohru. Jednou v životě jsem byl na nudistické pláži. Už tam NIKDY nepolezu. Jéééžiši, to byla příšerná ostuda! Vidím to před očima, jako by se to stalo včera. Ležel jsem si na dece, že jo... sám samozřejmě. A taky SAMOZŘEJMĚ, pro jistotu, na břiše. Pak přišla nějaká necuda. Představte si - měla s sebou i malé děti! No, ...a roztáhla deku přímo přede mnou. Kdyby roztáhla jen deku, pane doktore, tak to bych možná ještě ustál..."
C: "Rozumím, žádné zbytečné podrobnosti. Už teď se celý třesete."
P: "Pane doktore, ještě že jsem ležel na břiše! Takovou erekci jsem neměl nikdy před tím - a bohužel, ani nikdy po tom! Potupně jsem se po břiše soukal hlubokým pískem do vody! Pane doktore, to bylo snad... no takových dvacet metrů! Dvacet metrů trapného ponížení!! Za mnou zůstala vyrytá BRÁZDA až do vody..."
C: "Pokračujte."
P: "No... co dodat. Ty její malí parchanti si do tý brázdy nosili vodu. Než si postavili mlýnek... to už jsem plaval pryč. Pro deku a oblečení jsem si přišel až pozdě večer..."
C: "Pane, ale vy mi s tím třasem děláte opravdu starosti. ...Onanujete?"
P: "Copak s tímhle třasem můžu?"
C: "V kolika letech vám ta klepotice začala?"
P: "Asi v pětaosmdesáti..."

Autor Aťan, 22.02.2012
Přečteno 618x
Tipy 11
Poslední tipující: Lucííí, Kyška, Iv, Mademoiselle Drea
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No tak tohle je paráda! :-D Vážně jsem se hodně pobavil...

06.03.2012 13:43:28 | Offline.Uzivatel

tohle vždycky pobaví :D

23.02.2012 14:53:04 | Black Sardinian

Ježíííš! Ten konec jsem nečekala :) Fakt dobrý! :)))))
Teda celý je to dobrý.Ty máš hlody :)))

22.02.2012 19:58:39 | Iv

Iv, klidně mně říkej "hlodavec" :)

22.02.2012 20:02:08 | Aťan

:-)))

22.02.2012 20:05:43 | Iv

Ach! :D Zase jsem se parádně pobavila! Díky, díky, díky!

22.02.2012 16:21:56 | Mademoiselle Drea

...já děkuji za komentík :)

22.02.2012 17:06:04 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí