Jen jednou dostat šanci

Jen jednou dostat šanci

Anotace: Šrot v hlavě

Jedeš autobusem v sadu, je to divné. Ruce se po Tobě sápou šahají tam kam by neměli. Prší, pak to klíčí. Ke slunci se to tyčí. Had se vine ježek jde mu s klidem přes cestu. Baba tam uklízí, nic moc už nevidí. Srpem zasáhla a mne obtáhla. Bylo šero tak co na tom záleží. Moucha bzučí máma křičí. Voda teče to i já. Jednou nebudu to až tu nebudu. Znám jednoho pobudu. Vodu nezná jen mne pozná. Je to krasavec tento poslanec. Potkal jsem invalidu o berlích, už je nemá. Měl holt smůlu. Kdosi cosi táhne za sebou. Zmítá se to jako had. Jsem to já. Kabel vede ústy prochází pak ústí v prdeli. Jedu na kole z kopce. Skoro letím asi sletím. Vůbec mi to nebrzdí. Jak by taky mohlo když jsem takovýhle trdlo. Hrnec má svoji pokličku vidlička pak nůž matka děti dědek bábu . V chlívku prase v hnoji sedlák tam chčije v rohu do slámy. Máma krávu dojí. Děda jde pro chvojí. Z toho věnec uvine bábu zadusí pochová. Žalovat to nebudu jinak dědit nebudu. Fotím její tělo. Beru šperky. Kradu v lese dříví strom se na mne řítí. Jsem teď v řiti.Mrzáka zas okradli. Nemám vozík ani berle to jen TEBE. Tebe jsem už nasral a tím to posral. Přece takto neskončím tak si poskočím. Ubožáka odnesli, míří se mnou k vatře houpou si tam se mnou a na tři tam mizím. Teplo je tam nezměrné krev se ve mne vaří kůže se mi vypíná. Se mnou to snad šlehne. Oči lezou z důlku. Zahrajem si s nima kuličky. Cvrnknou si mi do nich mizím v díře. Zemí mne zakryjí. Tráva za rok vyroste. Nohy k jihu míří. U hlavy pak kříž . Žížala mnou prolezla ani mrcha neslezla. Nikdo za mne místo neplatí a tak tu jak supi obchází. Ze země mne vytáhnou a někam odtáhnou.
Autor umělec2, 06.02.2007
Přečteno 262x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí