Blahobyt.

Blahobyt.

Anotace: Víc a houšť

Zaznamenám příznak blížícího hladu a už mířím do sámošky. Desítky metrů regálů v šesti řadách nad sebou po obou stranách. Další ulička lednic a mrazáků. Oddělení lahůdek, sýrů, salátů, řeznictví, uzeniny, ryby. Ovoce, zelenina, sušené ovoce. Drogistické zboží, prací prášky..., Cukrářské a pekařské výrobky. Mléčné, cukrovinky,sušenky, čokolády. Nealko nápoje, piva, vína, likéry, tvrdý alkohol. Noviny, cigarety. Do košíku vkládám jeden bílý jogurt, čtyři housky, dvě pytlíkové polévky a kousek sýra. Po třiceti minutách zbytečného chození v krámě plném zbytečností. Byl bych pro krám, kde by prodávaly jen nejnutnější věci pro přežití. Jeden druh od chleba, rohlíku, másla, masa, mouky a pár dalších věcí, ale jen jedlých a dobrých s váhou po 100gr. Žádné údaje o složení, kalorické hodnotě, příměsích ATP. Prostě jen dobré, přírodní a nebalené věcí. Maximální počet položek na osobu a den by byl dán součtem váh položek do 600gr. Víc není potřeba. A komu to nevyhovuje, nechť jde vybírat do blahobytného obchodu. Howgh.
Autor umělec2, 10.02.2020
Přečteno 230x
Tipy 2
Poslední tipující: piťura, Frr
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pamatuji si na časy
kdy jogurty buďto měli
nebo ne
a příchutě jsme si dodělávali
marmeládami od našich babiček


máš to dodrý

12.02.2020 19:08:46 | piťura

Ano, prosté řešení je pro lidi moc složité; proto si na to vymysleli celou pokrokovou civilizaci. :-))

10.02.2020 14:43:27 | Lighter

Hezký, moc složitý!
Stačí rám u vchodu šíře 50cm (kolotoč s trny).
Kdo to neproleze, je tlustý jateční čuně! Ať hezky zůstane venku, než zhubne.

10.02.2020 13:31:23 | Lesan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí