Karanténa

Karanténa

Anotace: Jak na ní

Karanténa. Jak se k ní postavit? Znám to moc dobře. Úraz mně odstavil od normálního života na hezkých pár měsíců. A jak je vidět, přežít se to dá. Potřebujete si zachovat bystrou mysl, musíte se přizpůsobit možnostem. Zjistíte, že ten čas můžete využít k odpočinku, poslechu hudby, k četbě, psaní, rozjímání, přemýšlení, poslechu audio knih. Vnímáte z počátku každou vteřinu času jako vlekoucí. Po čase je týden jako dřív den. I měsíc nemusí být o mnoho delší. Ano to vím, tím jsem si prošel. Je to jen ve vaší hlavě. Po operaci a nekolikadenim půstu jsem dostal vývar. Vývar bez ničeho. Pro tu chvíli to bylo to nejlepší jídlo co jsem kdy jedl. Vnímal jsem každou z jeho chutí daleko jasněji než kdy dřív. Druhý den jsem už snědl s velkými obtížemi čtvrtku rohlíku. Pak jsem dostal Lučinu. Extrémně dobrou. Tak jsem snědl rovnou celou půlku jejího 90gr balení. Postupně jak se zlepšoval můj zdravotní stav, přidával jsem další a další potraviny. Dnes už jím vše ale nic mi už nechutná, tak jako ten nemocniční vývar. Nic nechutná jako touha po životě v mysli nemocného. Poučte se z toho, že k umocnění prožitku, poslouží spíš půst než nadbytek.
Autor umělec2, 11.03.2020
Přečteno 359x
Tipy 4
Poslední tipující: Lighter, šerý
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobrá aktuální reflexe. Kolik toho vlastně potřebujeme k spokojenému životu? Když se omezíme potřebu nenažranosti tak se nám projeví nuance, které nám již unikají. A v možné krizi i lidské charaktery...

11.03.2020 23:20:02 | šerý

Děkuji za komentář.

12.03.2020 20:00:38 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí