Pozitivní

Pozitivní

Anotace: Já vlastně nevím, zda to tak je...

Pozitivní.
Vliv médií na populaci je devastující.
Tedy negativní.
Pozitivní lidé byly upozaděny.
Zprávy jsou zrcadlem stavu i poptávky společnosti.
Lidé jsou již značně otrlý.
Jsou zvyklý na záběry dopravnich nehod, trestných činů, atentátů, vražd, poprav i přímých přenosů z válečných zón.
Viděli jsme tak záběry z 11.září, operaci v Perském zálivu, Jugoslávii, Sírii, Africe.
Prostředí, ve kterém člověk žije, jej ovlivňuje.
Stav vytváření strachu slouží k ovládnutí mas.
Nezpochybňuji vir a nemoc.
Je otázkou, jak informace pomůžou v minimalizaci rizik i pozitivním vývoji situace.

Byl jsem se podívat u Sázavy, kde jsem se zeptal zvířat a přírody co tomu všemu říkají.
Zarážejicí byl již pohled do hladiny řeky.
Ta totiž neříkala nic.
Mnoho vody proteklo a ještě proteče ve stejném rytmu, jakoby hlásila.
I počasí, jak se zdá, hodlá zachovat ráz čtyř ročních období.
A zvířat přišlo pomálu.
Prý se jim u nás nelíbí.
Jejich domovy jim berou dřevorubci, zemědělci, solárníci, haly, golfové resorty, těžaři.
Nemají tudíž domov, ochranu, ale ani potravu.
"Hospodáři" hlídají stavy zvěře, které jsou pro ně únosné a přínosné.
Možná škoda, že se tak neděje opačně.
Představa senátu složeného ze všech zástupců živočišné říše - fauny, ale i představitelů nerostných surovin - flóry.
Zajíc by hlasoval pro salát na poli, ježek pro jablka na cestě, užovka pro hmyz, hmyz pro pyl, vir pro hostitele, půda pro vláhu, uhlí pro tmu, ropa pro tlak.
Kdysi jsem četl Verneovy romány.
A nedlouho po jejich přečtení tyto sny a vize začal realizovat Steve Fosett.
Obletěl v balónu bez mezipřistání zemi sám za pomoci tryskového proudění větru.
Tomuto snu věnoval značnou část energie vědeckým zkoumáním počasí.
Věděl dopředu vhodnost místa pro start, výšku v které dochází k jevu tryskového proudění, znal teploty.
A tvrdil, že jeho časový rekord bude v budoucnosti nepřekonatelný, právě pro klimatické změny v počasí, které ovlivnil člověk svým konáním.
Vidím a slyším informace rybáře Vágnera o změnách v přírodě a ztrátách celé řady živočichů.
Na vlastní oči jsem viděl přístup k půdě u nás, v Rumunsku i na Ukrajině.
Prostor, který drze a samozřejmě využíváme, byl kdysi všech a byl sdílený.
Vir jistě brzo skončí.
V budoucnu jistě přijde jiný jeho bratr i sestra.
To ne lidi, ale příroda si vše vezme zpět.
Nejspíš si to pak už bez nás ohlídá.
Tak se nebojte.
Současný stav není trvalá hodnota.
A i bez nás vymřeli mamuti.
A roztál led.
A jiný se vytvořil.
Autor umělec2, 21.03.2021
Přečteno 259x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to pravda.

22.03.2021 04:19:49 | Marek

Ahoj a děkuji za komentář.

19.04.2021 18:14:25 | umělec2

Ahoj, děkuji za komentář

11.04.2021 18:54:17 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí