Smrt je uvolnění

Smrt je uvolnění

Anotace: Život jedné holky,ketrá tady na tom světe je sama.Zatim jí to stačilo,ale co dál??na vždy neni nic.

Kdo jsem?Co vlastně tady dělám?Proč je osud na mě tak krutý?říkala si v duchu Violet když seděla na pračce v koupelně.Vzpomínala na svě dětství a v hlavě se jí množily otázky.
Měla vůbec nějaké dětství?Ani nevěděla.Vždy si připadala tak dospělá.Ne ONA se tak necítila,Ona tak MUSELA vypadat.Nutily jí k tomu okolnosti.Vše co se kolem ní dělo.
Později jí to začalo vyhovovat.Lidi jí vnímali jako sobě rovného.Ano,byl to úžasný pocit.Kluci si jí všímali,škídlili jí,ale jakmile po ní chtěli něco víc,tak se sama od sebe stáhla.
Jako kdyby měla uvnitř sebe šnečí ulitu a do ní se vždy schovala.V ní byla v bezpečí a nikdo a nic jí nemohlo ublížit.Ale taky v ní byla sama a tak si uvnitř svý hlavy začala vést monolog.Častokrát jí ale nabádal k sebevraždě,že prý to věe vyřeší.I ona sama měly někdy takový pocit.Nic by jí netížilo.Nikomu by nechyběla,nikoho totiž nemá.
Ne,ještě je čas,říkávala si vždy,když seděla v koupelné na pračce s žiletkou v ruce.
Vzpoměla na své pocity,na to jak se cítila při lásce.Na to,jak chodila celá v černém po městě a lidé se jí obloukem vyhýbali.Samota jí dělala dobře.Nikomu svým odchodem nemohla ublížit.
Jí lidi ublížili tak,že se z toho nevzpamatovala.Ale pořád v ní byl cit a tak si přála odejít sama a nemilována.
V té chvíli se jí žiletka zařízla do kůže a skrz žílu.Umírala přesně tak jak chtěla.
Autor Caecus archangelos, 14.04.2007
Přečteno 291x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

vim.
vratis se.
¨te iubeste meus archangelos

16.04.2007 19:35:00 | ruach

Ahojky:
k dílku: jsou tam pravopisné chybky, na ty pozor. Je dobré si po sobě dílko třeba ještě párkrát přečíst, pač ty chybky tam někde můžou být v textu zalezlé a je to pak škoda je tam mít...
Jo a jinak: Proč pořád tak smutníš? Všechny tvoje dílka mají jedno společné a to je smutek, bolest a umírání. Jakoby v těch dílech bylo něco z tebe. Prosím, nehleď na svět tak smutně! Je tady dost věcí, které bolí, dost nespravedlnosti. A není člověka, kterému by osud alespon jednou jedinkrát neublížil...A nemyslím si, že Violeta by nikohu nechyběla. Opravdu ne, jsou kolem nás lidi, kteří nás nemusejí mít rádi, ale i ti, co nás rádi mají. I ona je určitě má. Lidé si to třeba jen neumí dát najevo, co k sobě cítí. A jelikož ne vše nám může dojít hned, lidé by pochopili potom, a zjistili, že Violet jim chybí a že ji vlastně měli rádi...

15.04.2007 16:06:00 | Nikytu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí