Můj života možná i něčí cizí

Můj života možná i něčí cizí

Anotace: O mém dětství a následném dospívání

Od mala,ba co od mala - ve své podstatě on pil snad už odjakživa,otec. Často jsem usínala večer s brekem,a mými dvěma nevlastními sestrami Ivanou a Zuzanou v jednom mini pokojíku na dvou postelích. Otec matku bil stále častěji a častěji,intenzívněji a hruběji. Nečekaně když také stále víc a víc chlemtal. Po odstěhování se z domu hrůzy,jak jsem našemu domovu říkávala,to když mi bylo asi dvanáct let jsem se těžce zařazovala do neznámého kolektivu a naneštěstí se dostala mezi partičku lidí, kteří fetují. Braní drog by bez páchání těch trestných činů bylo snad to nejakceptovatelnější.. z toho no ani nevím čeho všeho.Zpočátku nic takového,jen alkohol,zábavy,cigára a občas nějaká ta travka. Po šestnáctých narozeninách se to ale zvrtlo v chemii (amfetamin) a i když se to rozjíždělo pozvolna,brzy se to na mém životě nechvalně podepsalo.Spadla jsem do toho, ale pomoc mých staronových přátel a rodiny resp.mé mamky mě z toho vytáhla a naučila mě jak je život krásný a že tu je spoustu jiných radostí než je fet. Začala jsem psát knihy, a texty k hudbě, pár se jich ujalo,což je pro mě osobně nepochopitelné ale také to nejlepší v mém marnivém životě a až teď teprve chápu, že stojí za to žít!!!
Autor Bejby, 24.05.2005
Přečteno 706x
Tipy 3
Poslední tipující: Robin Marnolli
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

važ si života i nadále a objevuj jeho krásy, braň se jeho nástrahám.
RM.

22.01.2013 22:18:04 | Robin Marnolli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí