Jak jsem dědu nedohonil...

Jak jsem dědu nedohonil...

Anotace: Když mu bylo šestnáct hodil po rychtářovi třicetikilovou kovadlinu. Naštěstí se nestrefil... ale autoritu tím získal.

 

 

Když jsem byl kluk a leccos začal chápat, měla babička fantastický nápad. Vyprávěla mi místo večerní pohádky o dědečkovi, kterého jsem nepoznal. On ho vlastně nepoznal ani můj táta. Do dědy – dvoumetrového obra - se na podzim roku 1916 na východní frontě strefil - a asi velmi snadno - někdo, kdo měl na jeho život dost blbý názor. To bylo mýmu tátovi pět let...

 

Děda - a to nejen podle vyprávění babičky  - jak už jsem napsal – byl dvoumetrový, stotřicet kilo vážící muž, tesař, muž s těžko představitelnou silou. Jaký div, že jsem chtěl od svých šesti let vypadat jako on, být vysoký jako on, mít sílu jako on, mít stotřicet  kilo... Jedl jsem bez reptání válečnou stravu, chodil do školy, později pracoval, sportoval, dělal všechno proto, abych svůj sen naplnil.

 

Nepovedlo se – mám jen stodevadesát centimetrů, o síle ani nemluvě… Tak jediné co se mi povedlo a v čem jsem ho předhonil: že jsem to v svých třiceti sedmi letech dotáhl na sto třicet sedm  kilo….

Autor aravara, 02.04.2013
Přečteno 569x
Tipy 3
Poslední tipující: Týna, Joe Vai, Morgenstern
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí