LÁSKA VERSUS SEX

LÁSKA VERSUS SEX

Láska má pět písmen x Sex jen tři
Láska je TA x Sex je TEN
Láska je tedy rodu ženského x Sex patří k tomu mužskému.
Láska je cit a cit probouzí něhu x Sex, to je pud a pud
probouzí snad jen zvíře v
nás!
Láska je o srdci a to je hlavní x Sex, to si přiznejme, je
hlavně pohlavní…
Láska, ta dokáže i hory přenášet x Co zvládne přenést sex???
Třeba pár pěkně
nepříjemných nemocí.
Láska, ta dává lidem křídla x A sex? Ten „jenom“ dává… dává…
dává…
Láska je VŠECHNO, povýšeno na druhou x Sex, ten se nedá
povýšit, však „na
druhou“ se neomezí!
Ten zvládne být i
na třetí a na čtvrtou
a na desátou… a bůhví,
kde to končí!
Láska, to je VĚČNOST x Sex jen trocha čeho – minut? Hodin?
Když se zadaří?
Láskou miluje DUŠE x Po sexu prahne TĚLO

Co hlavní je?

Láska, tos pro mne Ty, Ty jen x sex, to je kdokoli, pokud Ty
zradíš…
Autor cappuccinogirl, 18.08.2023
Přečteno 300x
Tipy 17
Poslední tipující: Misha, IronDodo, mkinka, Fialový metal, jort1, Anfádis, Dreamy, MatyhoZmaty, Ondra, jenommarie
ikonkaKomentáře (109)
ikonkaKomentujících (14)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ideme do veku keď sex je až na druhom mieste láska je viac

12.11.2023 19:34:27 | IronDodo

Láska je viac...
láska je nej...
hej trubadůre
Irone vzácnej, vcítěnej... z duše mi mluvíš :-)*

14.11.2023 22:58:00 | cappuccinogirl

Tvou opravu sexu na milování beru!!! Pravdu máš a já to napsala blbě. S milovaným člověkem je to MILOVÁNÍ i když akt je zhruba stejný...s milovaným je možné, že emoce jsou znásobeny už jen tím, že miluješ i srdcem:-)
milovat lze i bez sexu...rovněž souhlas, nepřu se, myslím si to samé, jen s tím dodatkem za slovem "dokonce" by se dalo jít do sporu a polemiky, ale myslím, že by to bylo zbytečné, protože tohle asi nejde ZOBECNIT!!!:-)
ostatní "nebo"možnosti, pochopitelně existují :-)
Víš, co je smutn é, příteli, že někdy ten, koho miluješ a koému patří tvé srdce, nemusí bejt v posteli tvá krevní skupina. Láska k němu z tebe nezmizí, ale pokud jsi kontaktní bytost, pak buďto tělesně strádáš, nebo nastupuje do hry milenec. V tomhle je život zapeklitej...:-(

25.08.2023 15:19:59 | cappuccinogirl

ano...život je složitý...asi jsem zažil a prožil všechny podoby...

25.08.2023 15:35:02 | stormeater

I já, příteli... vlastně asi všichni, stojíme v řadě, sáááááhodlouhé...:-)

25.08.2023 16:07:04 | cappuccinogirl

dovolím si pár poznámek z pozice zkušeného ;)

s láskou to není sex, ale milování
milovat lze i bez sexu, dokonce je to ještě lepší
sex bez lásky je fajn, když člověk neumí pracovat s energiemi
nebo potřebuje zkusit něco jiného
nebo potřebuje
nebo
;))

25.08.2023 15:03:24 | stormeater

třeba ti udělám radost, když teda napíšu, co si o tom já;) nebo tě aspoň pobavím kapučíno:) (jak to furt píšu mám na něj chuť! si musim aspoň skořici do kávy...)

sex bez lásky je pouhé tělesné cvičení (pokud tedy není zrovna něčím horším)... často bohužel ale lidem neprospívá, protože s tím neumí pracovat a ztrácí při tom životní energii... pak je lepší tělo posilovat jinak:D

25.08.2023 14:31:54 | Sonador

Tak nevypisuj cappuccino, stačí Cap,Capu,jakkoli...
Tvůj pohled na sex bez lásky je bezemoční, bereš jej pouze jako cvik. Dobrá. Ale ty pocity, které díky němu zažíváš, pokud do něj jdeš dobrovolně a ráda, jsou podobné jako ty, co zažíváš při sexu s milovanou bytostí. Takže pokud tělu schází rozkoš ve dvou, neodsuzovala bych ani tohle PODlehnutí...
Samozřejmě je vždy lepší milovat se z lásky.Dávat se milované bytosti, ne komukoli, ale komu se tohle zadaří, motýlku? Asi by ses hodně divila, kdybys věděla, jak svůj život bere holka, co ti tenhle koment píše. A co všechno se rozhodla obětovat a ztratit! I jeptiška v klášteře se má asi líp!

25.08.2023 14:57:38 | cappuccinogirl

já nic neodsuzuju kapučínko, jen konstatuju, problém je to, že často mrháme energíí... a především pro ženy je každý sexuální partner potencionální problém, to spojení může trvat i roky, a celou tu dobu někomu jinému, koho už třeba ani nevidíme, poskytujeme energii... nějak se zapomíná na to, že při aktu vstupuje jedna bytost dovnitř druhé, doslova a fyzicky, a co to dělá s energiemi je ještě divočejší...
jinak, láska má spousty podob a nuancí, nemusí jít přece vždy o romantickou partnerskou... a víš co si myslím? že tohle je spíš na pokec u kafe, než vypisování na netu;)
jen ještě douška, jsou stavy, stavy lásky, kdy to fyzické člověk vůbec nepotřebuje...

25.08.2023 15:23:28 | Sonador

Tak si taky dovolím doušku... z ní poznáš, jak proklatě upřímná holka já umím bejt...i když zajedu sama do sebe...
Jseš na mně moc krásná, motýlku, něžná, křehká,milounká...já jsem proklatě obyč. Ale kdybychom my dvě se u sebe držely, jak poplyne čas, a pořád nám bylo tak fajn, jak nám je teď, asi bych si hodně přála, aby mi patřilo tvý srdce. Aspoň kousek z něj. Protože tak nějak už teď tuším, že je vyjímečný!!!

25.08.2023 15:29:03 | cappuccinogirl

ženská sakramenská!:D já se už před časem zařekla, že o sobě nebudu mluvit negativně, shazovat se, nebo znevažovat... a neměl by to dělat nikdo, ani třeba tím, že o sobě prohlašuje, že je obyčejný;)
a je to těžký, protože kdykoli lidi pochválí, nebo zalichotí, jaksi se očekává nějaká "skromná" reakce a namítání...
takže ti to napíšu takto: až mě potkáš zjistíš, že křehká nejsem vůbec:) a to všechno ostatní záleží na situaci, okolnostech, momentálním rozpoložení, hvězdné konstelaci atp. asi jako u všech...
ale udělalas mi radost a potěšila mě a já si toho moc vážím... až se u toho červenám kapučínko;)*

25.08.2023 16:12:16 | Sonador

křehká jseš stopro už jen tím, jak vypadáš...to že klameš tělem, je jiná věc!!! Rozhodně jsi svá. A nenecháš po sobě šlapat. Ne jen jiný lidi, ale ani sama sobě to nedovolíš! To je dobře! Neumí to každej! Ty sis sebe naučila vážit, neodnaučila ses červenat. Vidíš, já už se červenat neumím, ale s tím vztahem k sobě. No jsem holka chybující a vždycky to není na pochvalu:-)

25.08.2023 16:18:04 | cappuccinogirl

Lze cítit lásku i bez nutnosti sexu? Co myslíš? A pokud ano, pak to, že láska vzniká ze sexuální energie, asi až tak neplatí. Tedy pro mne z toho vyplývá, že jo, láska MUŽE vzniknout ze sexuální energie, ale určitě ne vždy! Milovat někoho přece můžeš ne jen proto,že Tě sexuálně přitahuje... najdeš na něm něco jiného, co tvé srdce osloví, laskavost, moudrost, cokoli...a BUCH, už to tam je! :-)
Jen můj názor...ale líbí se mi i to, co jsi napsala ty, jen bych tam místo toho tvého VŽDY vsunula své MuŽE:-)

25.08.2023 10:40:41 | cappuccinogirl

To je pro mě ekvivalent neštěstí... Zamilovat se do někoho s kým nemám sexuální energii pro mě nefunguje. Zkoušela jsem to. Trpěla jsem strašně.

25.08.2023 19:36:07 | Loveless

Loveless: věřím, že jsi trpěla, ne každý tohle vydrží. Kdo je kontaktní a potřebuje fyzické milování, ten se jen s láskou srdce nespokojí.

25.08.2023 20:08:33 | cappuccinogirl

v posledním může platí tohle ů...protože pak by to bylo zavádějící:-)

25.08.2023 10:41:39 | cappuccinogirl

Tohle je trošku... Puritánský? Pro mě třeba láska vzniká ze sexuální energie, kterou cítím k druhému... Chci se ho zkrátka dotknout a tím mezi ostatními muži, co se mi jen líbí, vyniká.. Jiskra se tomu říká, přitažlivost, sexuální, láska až pak vzniká z těch ostatních věcí ... Bez přitažlivosti by pro mě chlapi byli kámen... Lásku si dám sama, ale sama si nedám... Abych si mohla dát, musím milovat... Jedno bez druhého nejde. Sex není potřeba odsuzovat. Pokud ho bereme jako podání ruky, tak ano.. Ale pokud je to vyjádření lásky, je to všechno :)

25.08.2023 08:37:55 | Loveless

Immanuel: Tak nevím, příteli... láska, to je dobrý srdíčko. To máš myslím už od narození. Postoje ti ho neutvoří, řekla bych. Ani o něj nikdy nepřijdeš, at prožiješ cokoli, že by se srdce dalo zatvrdit, jak se říká, tomu nevěřím. Nezdá se mi to. Láska jako cit, ten k tobě taky asi nepřijde vždy jen po rozvaze a poznání, rozhodně ne vždycky. Spíš si myslím, že mnohem častěji k tobě dojde úplně nečekaně. Bác a je tu. Vlastně láska je s tebou pořád, jen někdy víc a někdy víc ji cítíš. Já myslím. Ale protože jsem vstřícná i k názoru jiných a rozhodně jim je neupírám, tak klidně i vezmu něco z toho tvýho pojetí. Jen asi ne všechno, ale to snad neva :-)

24.08.2023 11:15:39 | cappuccinogirl

To určitě neva, každý z nás má plné právo utvářet si svůj obraz světa.A tam kde já jsem slabý, Ty můžeš být silná. Tak je to i s láskou...:-)

24.08.2023 20:49:00 | IMMANUEL

Skvělý. Takže lásce zdar, ať je to s ní jakkoli...:-) Jen je škoda, že jako jsme se teď dovedli domluvit my dva, to nedokáže každej. Na světě by bylo hned líp. :-)

24.08.2023 21:24:42 | cappuccinogirl

Domnívám se, že láska není jen o emocích(chemii) a momentálních rozhodnutích.Láska je životní postoj, ke kterému jedinec dospěje po rozvaze, po poznání, po mnoha vnitřních bojích, po časech a zráních, které ho dovedou k vnitřnímu postoji vůči bližnímu, který říká: žij si dobře, teď a tady, ale i v budoucnu.Výslednicí tohoto postoje je čin a rozhodnutí, kam až chci v lásce dojít...

24.08.2023 10:08:54 | IMMANUEL

Láska bude vždy víc... Jednou k tomu dojdeš:)

24.08.2023 08:49:52 | vrbák

Nemusím, Vrbáku. Já to přece VÍM!!!!!!! Srdce je moje topka.To poslouchám. Klín se musí podřídit!!!

24.08.2023 08:55:36 | cappuccinogirl

Tak to je skvělý :)

24.08.2023 09:25:00 | vrbák

Taky si myslím, jsem na to docela hrdá...ale vysvětluj to někdy klínu!!! Těžká domluva, věříš?!:-)

24.08.2023 09:38:10 | cappuccinogirl

Nevěřím, vím :) Ale jedna z výhod zralého věku je, že člověk přijímá nové hodnoty a když už dojde na pelest, má tolik zkušeností, že by to mohl vyučovat:)

24.08.2023 10:56:31 | vrbák

Jukla jsem na tvůj profil. Proč hovoříš o zralém věku? Ty? Někdo, kdo ještě ani zdaleka neuzrál??? Hej, nesnaž se o urychlení doby zrání... nespěchej tak na sebe:-)

24.08.2023 11:18:11 | cappuccinogirl

Zralý věk u muže se počítá od 30 do 45 let. Je to jen slovo.

Zdali jsem uzrál či neuzrál, to vím jen já sám, ty psycholožko :)

24.08.2023 11:33:08 | vrbák

Souhlas, ty víš...já tipuji! Jak je to s věkem u žen, příteli? :-)

24.08.2023 12:17:39 | cappuccinogirl

Ale,ale milá kapu naprosto s tvojí úvahou nemohu souhlasit. Úplně jste všichni zapomněli na jednu zásadní věc a nejvíce se tomu přiblížila Maruška. Zapomněli jste, že při sexu se uvolňují hormony lásky SEROTONIN a DOPAMIN. Takže SEX=LÁSKA. Více sexu méně antidepresiv.
Přeji ochlazující večer, zítra nás čeká zase pařák.

21.08.2023 21:30:15 | Jiří I.Zahradník

Hormony lásky? No proč ne... ale já když stavím rovnici takto (sex x láska), pak sex je sex, ale láska je cit jdoucí ze SRDCE!!! Hormony... to je chemická reakce, a jo, sice jsou, ale ve vtahu láska = hormony??? Kdepak!!! Tyhle hormony já jsem ochotná brát v potaz, ale pouze jako, jak bych to napsala... jakási ŠIDÍTKA!!! Ok??? :-)

22.08.2023 10:17:39 | cappuccinogirl

Ty si prostě nechceš přiznat, že láska je chemie.
Za svůj život už jsem četl několik článků o tom jak to funguje.
Máš úplnou pravdu, že to jsou šidítka ale na to aby ošidily náš mozek, zamilovali se a počali potomky. Co se děje potom to už je přírodě jedno.
Chemická reakce vyprchává, zamilovanost slábne a většina lidí se rozvádí .
Až se milá kapučínko zamiluješ do blbce a po letech si budeš říkat " já blbá kráva" tak to nebylo srdce kdo za to může,ale chemie.

22.08.2023 17:36:11 | Jiří I.Zahradník

Tak ještě že to můžem na tu chemii svést! Protože kdybych si měla myslet, že moje předobrý srdíčko mi přihrálo do života blbce:-)
Ty a nebude to Jiříčku mnohem jednodušší? Nebude to prostě jen otázka blbýho výběru??? :-)

22.08.2023 17:39:49 | cappuccinogirl

... a ještě k tomu srdci. Nedával bych mu takovou váhu, je to jenom sval, všechno máme v mozku... říkáme "jdu za hlasem svého srdce" to je jen básnický výraz. Přeci nebudeme říkat jdu za hlasem své chemie. :-))

22.08.2023 18:58:31 | Jiří I.Zahradník

Mozek je mozek a srdce je srdce, ty to máš kluku pomotaný. V mozku je všechno nudně rozplánovaný, na mili makro bůhvíco... Ale v srdci, tam je sladkobol a vášeň a citu móře... a hotovo dvacet.
Duše, povaha, srdce... WOW
Mozek, IQ, rozum... NUDA, i když nutná. Nikdo nechce bejt osel... :-)

22.08.2023 19:24:31 | cappuccinogirl

Z který, že to seš planety kapučínko? Asi máme každý jiný srdce.:-))

22.08.2023 19:30:23 | Jiří I.Zahradník

Jestli jseš něžnej a laskavej, pak máš srdce jako já! Ať jsme třeba oba z Marzu... I když to asi ne, protože já jsem slyšela, že jen muži jsou z Marzu, ženy z Venuše!:-)

22.08.2023 19:35:03 | cappuccinogirl

Těšíš se na pozemský JARO, mimozemšťanko ? :-)

22.08.2023 19:49:58 | Jiří I.Zahradník

Proč na JARO, Jiříčku? Mám se těšit? Myslíš, že mimozemšťanky maj šanci přežít pozemskou zimu??? :-)

22.08.2023 19:56:39 | cappuccinogirl

Ty přežijí všechno.
No jaro,myslím tím JARO jako báseň.ZIMA už byla a teď už zbývá vložit jen jaro.

22.08.2023 20:07:28 | Jiří I.Zahradník

Já se těším na tvoje VŠECKO, Jiříčku... doufám, že zimou nic nekončí :-)

22.08.2023 20:27:27 | cappuccinogirl

Tak já jdu vkládat. Už se těším až budu mít ta roční období za sebou abych mohl vkládat to VŠECKO na co se těšíš. :-)

22.08.2023 20:44:24 | Jiří I.Zahradník

Taky se těším, Jiříčku, jen nezapomeň, co jsi slíbil!!! To včasný varování... abych se ti zas nesložila k nohám... :-)

22.08.2023 20:51:23 | cappuccinogirl

:) :)***

22.08.2023 20:56:38 | Jiří I.Zahradník

Kdyby tak mimozemšťanka věděla, co znamenaj tři hvězdičky u úsměvu... :-) Nevýhoda mimozemskejch holek, neznaj tak dobře pozemštinu :-)

22.08.2023 21:02:54 | cappuccinogirl

No to já taky nevím, ale tady na Zemi to dělají všichni, tak to dělám taky. Nějaký tečky, čárky, obloučky. kdo se v tom má vyznat.

22.08.2023 22:40:14 | Jiří I.Zahradník

Mám přečtený tvý jaro, ty ďáble... nezachytils. Sliby chyby.Jsem z tebe zas na zadku. Tebe je lepší nečíst, budu samá modřina :-)

22.08.2023 22:54:50 | cappuccinogirl

...to mi je líto, že padáš z každý blbosti, ale vždyť jsem říkal, že to lepší teprve přijde. :-)

22.08.2023 23:01:50 | Jiří I.Zahradník

Já ti dám blbost, Jiříku. To může říct jen někdo, kdo ještě nikdy neokusil sladkost "lízátka" .Jen tvá vlastní nevědomost tě přede mnou omlouvá, že jsi zas nebyl dost rychlej... a nezachytil... :-)

23.08.2023 09:46:04 | cappuccinogirl

Není to otázka blbýho výběru, ale otázka toho co převládne v tom výběru. Převládne chemie vezmeš si blbce. Převládne rozum nevezmeš si blbce, ale budeš nešťastná, protože nikdy nepoznáš opravdovou lásku.Ale tím jsem vůbec nechtěl říct, že díky chemii se vždy zamilujeme do blbce. Doufám, že mi rozumíš?

22.08.2023 18:37:59 | Jiří I.Zahradník

To víš, že ti rozumím, Jiříčku. Kdybych si myslela, že láska mi přivede do života vždy jen blbce, vstupuju do kláštera!!!:-)

22.08.2023 18:50:03 | cappuccinogirl

To by tam z Tebe měli radost.:-))

22.08.2023 19:21:52 | Jiří I.Zahradník

Viď? Akorát nevim, jak dlouho by ten klášter zůstal stát!:-) S takovou líbezně hříšnou osůbkou ve svejch kamennejch útrobách... ty, Jiříčku, ty to jistě budeš vědět, může mít klášter útroby??? :-)

22.08.2023 19:26:37 | cappuccinogirl

Já už teď vím, že nic nevím, když se bavím s mimozemšťankou. :-))

22.08.2023 19:34:41 | Jiří I.Zahradník

A berou mimozemšťanky do kláštera??? Ať neskončím na ulici!!!:-)

22.08.2023 19:36:46 | cappuccinogirl

Myslím že mimozemšťanky mají svůj vlastní klášter.:)

22.08.2023 19:42:22 | Jiří I.Zahradník

Kdo ti to o tom klášteru řek, můj milý? Je to ověřená informace??? :-)

22.08.2023 19:57:40 | cappuccinogirl

Neověřená, ale s tebou se o tom nebudu bavit, až to tady převezmete, měl bych problém.

22.08.2023 20:13:17 | Jiří I.Zahradník

Zlato moudrý... jestli svět někdy převezmou mimozemšťanky, tak se obávám, že já z tý moci nebudu mít ani drobet... nemám ostrý lokty... jsem mimozemsky něžná... :-)

22.08.2023 20:29:22 | cappuccinogirl

Třeba nás zničíte něžností. :-)

22.08.2023 20:46:16 | Jiří I.Zahradník

Ty jo, tak to jedině... to bych mohla bejt v první řadě :-)

22.08.2023 20:52:31 | cappuccinogirl

...je dobré mít jasno :)

19.08.2023 09:29:50 | jort1

Jort1: Tak o tom žádná polemika.

19.08.2023 14:25:10 | cappuccinogirl

Ty palec, já palec... a co kluciiii? Co ti maj hore??? :-)

18.08.2023 20:08:24 | cappuccinogirl

Tak já bych si také ještě s dovolením přihřála polívčičku.
Myslím, že důležité je, že jsme všichni tady na světě díky lásce a sexu, pŕinejhorším jen díky sexu...ale to už na tom nic nezměníme...bylo, jest a bude
Díky za text k zamyšlení...dávám palec nahoru

18.08.2023 20:07:05 | Anfádis

Láska ta sex porazí vždycky, příteli!!! A hravě!!! Ale pokud je to LÁSKA rozumná, tak to neudělá, bo v tom případě by se o ty svý vlastní nohy ochudila :-)

18.08.2023 13:01:06 | cappuccinogirl

Láska a rozumná? To jsi mě pobavila..:-))

18.08.2023 13:13:29 | Lighter

Láska snad může být chvilkově o rozumu, ne:-)???
Příteli neber mi iluze, please!!! :-)
Buď hodný... :-)
Taky budu!!! Dvakrát hodnější než ty... :-)

18.08.2023 13:23:48 | cappuccinogirl

Pravda je hnutá! Asi jsi čekala krutá, ale takhle je to horší. Je díky předsudkům hnutá...:-)

21.08.2023 11:51:18 | Lighter

Pravda je... že pravda JE!!! A jestli je hnutá nebo krutá? Kdo rozhoduje, co je horší? A proč hnutá pravda se tobě zdá horší? Mne by spíš zajímalo, kdo s ní hnul... Pravda taky nikdy není jen jedna... proto, pokud je pravda hnutá, pak jde o spousty "hnutýho"... životní mišmaš, chaos... jde chaos do souvislosti s láskou??? Jasně! Láska je o chaosu. Máloco tě může tolik připravit o klid a rozvahu a rozum, jako právě láska. Zato...sex - je ten taky hnutej, když je součástí těch pravd, o kterejch píšu v tomhle svým rozjímání? Sex není o chaosu... tam máš všechno daný. Je to o pohybech, těla. To, že přinášej vnitřní pocity, který pak ze sebe potřebuješ vysténat ven, je jiná věc. Ale jako takovej je sex dopředu odhadnutelnej, máločím tě překvapí... tam bych chaos nečekala... kdyby jo, zdržovalo by to :-) ale je teda ta pravda o sexu míň "hnutá, než pravda o lásce? Ne, příteli. Sex je spíš o pohnutí a pohybech... hnutá pravda mi do něj nepasuje vůbec. Jen mi to teda otvírá jiný téma... předsudky!!! O těch by se už dalo mluvit :-)
Je mi jasný, co si teď asi říkáš... "Týhle kávový holce tak ještě někdy něco napíšu!" Odsoudím jí jeden blábol a už tu mám druhej!!!" No co už se mnou příteli, popasuj se... :-)

21.08.2023 12:15:55 | cappuccinogirl

Je to krásné mít tolik energie a chuť diskutovat...Aspoň něco ještě lidi zajímá, sex. Jinak bychom nudou vymřeli. :-))

22.08.2023 12:27:48 | Lighter

Můj milý, jestli budem o sexu jen diskutovat, tak vymřem určitě! :-):-):-)

22.08.2023 13:48:25 | cappuccinogirl

Ano. Je to věčný souboj o dominanci mezi mozkem a pohlavím. :-)))

24.08.2023 12:38:54 | Lighter

Tak z týhletý věty se ti úplně vytratila ta láska :-) Kde jsi ji nechal! Za kterým rohem? Dojdu pro ni:-) Vrátím nám ji sem:-) Vím že jsem hrozná, už ze mně musíš bejt zoufalej, furt se držím svýho :-)

24.08.2023 12:43:26 | cappuccinogirl

Láska k přírodě se ze mě nikdy nevytratila! :-D Aha, ty myslíš stále jen na sexuální (česky milostnou) lásku...chápu; když je horko, hormony bouří.

24.08.2023 13:14:56 | Lighter

Já myslím hlavně na to svý srdce. Ale nepíšu, že POUZE na něj, protože i to fyzické je přece krásné:-)

24.08.2023 13:41:17 | cappuccinogirl

Co je horší? Láska bez sexu, nebo sex bez lásky? Správná odpověď je, že..."přiměřeně, přiměřeně" to není...protože je to Jedno. :-))

24.08.2023 13:49:49 | Lighter

Mojí odpovědí je, že obojí si umím představit.
Jenže
Láska bez sexu... to je fakt jen o srdci... ale bylo by něco takovýho možný? Když miluješ, srdcem, proč nedat i to druhé? Protože to třeba bení fyzicky možné? Pochopila bych... ALE i když není možné milovat se úplně, existují přece způsoby, jak dojít orgasmu, to je co chceš cítit, jinak bys fyzickou rozkoš vlastně ani nepotřeboval, i jinak. máš ruce, jazyk...tím vším můžeš rozdávat lásku související s orgasmem.
No sex bez lásky
v takovým případě je ukojeno jen tělo, pokud máš pocit, zže tvýmu srdci ani duši tohle nevadí...jeď jeď jeď a makej a BER si... ale je to jen šidítko. Protože ono to srdce ti stejně jednou napoví, že to co chceš nejvíc jen v sexu nenajdeš!

24.08.2023 13:57:10 | cappuccinogirl

Mě dnes připadá, že lidé berou lásku jako emotivní příchuť, aby jim sex lépe chutnal. Používat jakéhokoliv sexy protějšku k svému "lepšímu" sexu. Masturbace ve dvou (tělech)? Hlavně se moc citově neangažovat, to je slabost. Takový ryze individualistický sobecký způsob "lásky". Pochopitelné, když základem "sexuální" výchovy je pornografie. Ryzí úpadek kdysi slavné sexuální revoluce. Každý má trochu jinou příchuť. Jako houska na krámě. Pro mladší hambáč v igeliťáku. Chuť peprná je, o co v lásce jde...:-)))

25.08.2023 14:21:11 | Lighter

Na tohle zvládnu reagovat jediným prohlášením. Pokud je pravda, cos napsal, pak JDU PROTI PROUDU!!!

25.08.2023 14:59:50 | cappuccinogirl

A víš, že proudu se to nelíbí? Že budeš za jinou neboli divnou? :-) I když dnes jsou proudy samy tak divné, že se podivnostem už nikdo nediví. Nejpodivnější je být normální...:-))

25.08.2023 15:54:08 | Lighter

Zcela nevážně: Víš, kolik fyzickýho já si zažiju, než se tím proudem proderu?:-):-):-)
Co se tejče fyzična, je vždycky lepší pozice "proti sobě" než vedle sebe... a jsme zase NA ZAČÁTKU!!! No není to šíííílený???:-):-):-)

25.08.2023 16:10:45 | cappuccinogirl

Tomu se říká diskuze tělo na tělo! :-))

25.08.2023 16:13:59 | Lighter

Velmi trefně vyjádřeno :-):-):-)

25.08.2023 16:19:04 | cappuccinogirl

To je jen ironie. Ve skutečnosti je vzrušená diskuze něco jako virtuální sex! Jen intelektuální samozřejmě. :-))

26.08.2023 13:43:09 | Lighter

Ty jo, sexujem spolu??????????Teď????????Jak poznám, že "jseš"??????????A jak to poznáš Ty???????????:-)

26.08.2023 13:47:34 | cappuccinogirl

Intelektuální uspokojení duše myslíš? :-) Pozor, kdo o sexu moc mluví, málo ho dělá! :-)))

26.08.2023 15:11:27 | Lighter

Nesměju se, příteli, trefils to přesně:-( BINGO!!!

26.08.2023 15:29:32 | cappuccinogirl

Já ne, je to lidová moudrost. :-D

27.08.2023 12:04:05 | Lighter

Přesto trefená. A tvůj modře lidový šíp zasáhnul terč přímo ve středu... tuším, že jsi nečekal:-)

27.08.2023 12:10:37 | cappuccinogirl

A přesto láska sex nikdy neporazí, podrazila by si vlastní nohy... Byla by jak tělo bez duše! :-D

18.08.2023 12:57:34 | Lighter

Tak i já se zakousla a když ti nad tím přemýšlím...jako, zcela chápu, co jsi tím chtěla říct, teda doufám a když zohledním i reakci Marušky, ve které hned na začátku v prvních dvou řádcích hraje sex hlavní roli, tak za sebe musím říct, že já lásku a sex nebo sex a lásku, potřebuji tak nějak pospolu, abych byla schopná milovat. Ale samozřejmě chápu, že jsou i tací, co to "tělesné" k lásce nepotřebují. Já zkrátka taková nejsem, kdybych tvrdila, že ano, vyvrátila bych veškeré mé erotikuš psaní, co jsem už kdy zveřejnila a vlastně bych tak popřela i sebe samu.
Já se vlastně ani neodvážím polemizovat nad tím, co je ve vztahu důležitější, jestli láska nebo sex. Nemyslím teď samozřejmě vztahy na jednu noc.
Protože si myslím, že za jistých okolností jedno může zachránit druhé a naopak.
No, dalo by se povídat, ale je pátek, pracovní doba mi stále běží, tak já se jdu zase zaobírat čísly, těmi účetními...:-)

18.08.2023 12:46:32 | Dreamy

Sex na dvou řádcích jako to hlavní?
Ale kdeže má milá.
Čti dál.
Láska a srdce a milování
to jsou tři
kterými já nejraději podléhám.
:)
Musela JSEM milá Dreamy.
;)
Vím že to stejné
zde je míněno i u TEBE.
Jen ty řádky, mě trochu zarazily.
:)

18.08.2023 13:04:47 | jenommarie

Souhlas Maruško... svatá trojice.

21.08.2023 21:33:25 | Jiří I.Zahradník

Jj silná trojka:D.
To Je!
;)

21.08.2023 21:38:57 | jenommarie

Anijá bych nemohla žít ve vztahu, kde by fungovalo jen jedno a druhý ne... ale to je právě ono... ve VZTAHU!!! Ten je o srdci... sex, to může bejt jen krátkodobý, zatraceně krátkodobý... skoro by se mi chtělo napsat, že někdy si ANI NEVŠIMNEŠ :-), ale joooo, všimneš si vždycky :-)

18.08.2023 12:59:49 | cappuccinogirl

Milá Kapučínko - podle mě se Ti řádky nezbláznily, popřípadě se zbláznily dobře, neboť se mi to velice líbí - přesně jsi to, myslím, vystihla :)

Měj se kouzelně a krásně zamilovaně - ať je milování :)*

18.08.2023 11:41:41 | Ondra

Nejsem zamilovaná, Ondrášku... tohle je jen o mým pohledu... momentálně je v mým srdíčku pusto a prázdno... a profukuje jím osamění :-(

18.08.2023 12:56:54 | cappuccinogirl

To mne moc mrzí :( Také tak...
Kapučínečko, Lásku nalezneš, naleznu, naleznem a krásně srdénko své zaplníš/m/me Věřím tomu, jinak bych se asi zbláznil ;)
Objímám :)*

18.08.2023 13:23:45 | Ondra

A až tu lásku naleznem, Ondráškuj, zblázníme se taky... :-)
Blázníme bez ní, blázníme s ní, život je tedy bláznivej vlastně pořád... ještě že je jen omezená kapacita psychiatrickejch léčeben. Všechny by nás do nich pozavírali... :-)
Hej, kdyby mně někdy chytili a tys dopad stejně, chci mít postýlku vedle tvý!!! :-)

18.08.2023 13:26:54 | cappuccinogirl

:D To je fakt ;)
Supeeer - bude sranda a navíc ještě budeme spolu ;) A kdo ví, třeba pak láska na nás skočí a to bude teprve mazec, Kapučínečko :D ;)*

18.08.2023 13:34:09 | Ondra

Že ani ti psychiatři si s náma neporaděj??? Takovej mazec myslíš???:-)
Tak to nás třeba i pustěj... a my si spolu zajdem na cappuccinko :-)

18.08.2023 13:41:48 | cappuccinogirl

Ano - něco takového :D

... a bylo by výborné :)*

18.08.2023 13:45:17 | Ondra

Jsi zlatý... :-)

18.08.2023 15:45:59 | cappuccinogirl

Díky, Ty též :)*

18.08.2023 17:53:53 | Ondra

Láska versus sex.
Sex versus milování.

Že nejde o stejnou věc.
Je jasné už na první dobrou:))
Srdce ví, kolik lze vjemu a krás propojit.

Pěkně sis pohrála
i s vyznáním tvému milému.
Hezký den cappu*.;)

.

18.08.2023 11:38:33 | jenommarie

Děkuji Maruško, která jsi "jenom" :-)

18.08.2023 12:55:23 | cappuccinogirl

:) však jenom tak..jdu kolem
;)*

18.08.2023 13:06:03 | jenommarie

Tak jak tak koukám, ty řádky se mi tady úplně zbláznily! Udělalo si to, co chtělo, jde to nějak mimo mně :-)
Ale tak snad se tím nějak prokoušete... :-)

18.08.2023 11:06:40 | cappuccinogirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí