Proč tě miluji

Proč tě miluji

Anotace: Tak jsem si zase tak sedla a začala psát. Tentokrát sentimentálně :-D

Sbírka: Odhalení

Miluji tě, ale nebylo tomu tak vždycky. Víš, když jsem tě poprvé spatřila, tvářil ses, jako kdyby ti patřil svět. A já v tý době nebyla víc než čerstvá maturantka a zdrchaná pokladní. Ale pak jsi mi otevřel dveře a tehdy jsem vstoupila do tvého světa a poznala, že chci být jeho součástí.
Miluji tě, protože mě bereš takovou, jaká jsem. Nutíš mě smát se a přehlížíš mé nálady.
Miluji tě, protože jsi takový blázen. A tak roztomile ses za to styděl. Styděl ses, za to, že hraješ kartičky, vlastníš normandský helm a sem tam si zajedeš na nějakou fantasy bitvu.
Miluji tě, protože jsi tak hodný a něžný a pozorný a utápím se v každém tvém dotyku. A ty se pořád tak krásně snažíš a pořád si nejsi jistý, že to děláš správně, ale právě tenhle tvůj strach je to nejkrásnější vyznání lásky.
Miluji tě, protože jsi ke mně přišel, protože jsi mě ukecal, protože ses rozhodl, že to zkusíme.
A i když jsou situace, kdy mi neporadíš, chvilky, kdy máš rejpavou, a to nesnáším, i když to není vždycky fajn, přesto tě miluji.
Autor Jeninas, 02.06.2011
Přečteno 1763x
Tipy 12
Poslední tipující: Eddy, Liena, Karlička, Back to Blackness, Dollinka, Duše zmítaná bouří reality
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jako bych to chápala hodně dobře :D neuvěřitelně výstižné :)

22.04.2012 13:32:46 | Liena

Pěkné vyjádření lásky :)

02.08.2011 18:43:00 | Back to Blackness

.. jakobys psala o nás.. :)

26.06.2011 10:15:00 | nicoletta

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí