Kočičí očka...

Kočičí očka...

Vždycky existují pocity, kterým nikdo neporozumí, a proto si je musíte nechat pro sebe. Jenže co když je v sobě nemůžete dál dusit, co když se prostě už potřebujete někomu svěřit? Ale komu, když bezpečně víte, že se nesetkáte s porozuměním? Proto vyhledávám společnost koček.

Kdysi dávno jsem si psala deník, což je také možnost, jak sdělit své pocity a přitom vědět, že se na vás nebude nikdo dívat skrz prsty nebo se vám posmívat. Ale to už mě omrzelo, jelikož stránky v deníku jsou, ať už si to připustíte nebo ne, stále jen neživé kusy papíru. Já potřebuji nějakou odezvu na vyjádření svých myšlenek a vylíčení citů.

Ano, řeknete si, že kočka je přeci jen zvíře, co mi absolutně nemůže rozumět, ale já vám budu oponovat. Kočky jsou sice zvířata, ale už jste se jim někdy zahleděli do těch tajemných inteligentních očí? Stačí jednou jejich zamrkání a vím, že se mnou kočka souhlasí. Stačí jedno zavrnění a vím, že mě kočka chápe. Stačí, aby se mi kočka lísala k nohám, aby mi kotníky svazovala ocasem a vím, že mě podporuje.

Vlastní kočku nemám ale vždy, když někde nějakou toulavou potkám, snažím se jí k sobě hned přilákat. A někdy ke mně přijde i sama.

Autor Týna, 22.04.2012
Přečteno 473x
Tipy 2
Poslední tipující: tato22, hanele m.
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no jen to jen zamyslení se vlastně nad sebou samou.. ale já kočky miluju, od mládí, měla jsem to jako ty - napřed jen ty toulavý.. pak aj vlastní - včil mám Buráčka a Mandličku a je to bezva :o)

25.04.2012 10:43:05 | hanele m.

Jej, to jsou krásný jména pro kočky, Hany :)) jakou maj barvu?

25.04.2012 14:15:47 | Týna

Buráček je černý a Mandlička bílá s mourovatýma skvrnama, až přijedu z práce, ukážu ti je :o)
a ještě máme křečka Šišinku :o)

25.04.2012 14:41:36 | hanele m.

od někoho kdo mě nazývá blbem bych čekal něco hodnotnějšího

24.04.2012 20:31:16 | Black Sardinian

Neber si to osobně Blackie, to byl momentální zkrat ;)

24.04.2012 20:49:11 | Týna

Taky jsem si psala deník a taky miluju kočky, naštěstí jednu mam doma.Líbí se mi tvoje mini.

22.04.2012 22:43:44 | valerie emilie

Díky :)
Jo, já bych taky ráda měla kočku, klidně i víc koček, jenže jsem alergik a mamka taky, takže bysme to asi ve zdraví nepřežily :/ :D

22.04.2012 22:52:30 | Týna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí