V minulosti se uzavíraly sňatky z rozumu. A dnes?

V minulosti se uzavíraly sňatky z rozumu. A dnes?

Anotace: Snad každý z nás zaslechl něco o v minulosti uplatňovaných právech první noci, nebo sňatcích z rozumu. Jak je tomu dnes? Rozhodují otcové rodin, komu zaslíbí své dcery, ve snaze kupříkladu o scelení sousedících pozemků?

Adam byl instruktorem jezdectví řadu let. O tomto poslání snil od svého útlého dětství. Vždy se zajímal o jezdectví, o koně i vše okolo tohoto fascinujícího sportu.
Se stejným zápalem se na prahu dospělosti zajímal o dívky, což by nebylo nic zvláštního. Tato vášeň jej provází až do současnosti, přestože je již pěkných pár let ženatý. Lze říci, že s přibývajícími léty Adama přitahují dívky čím dál více.
Mladých, krásných, naivních dívek bylo okolo koní vždy víc než dost. Pohledy na ně ve stájích například o víkendech při práci nebo při trénincích jej nikdy nenechávaly klidným.
Rozpuštěné vlasy, smích, štěbetání, chichotání, rumělce v jejich tvářích…Krátké pohledy upřené do očí pozorovatele, v mžiku střídané pohledy unikajícími neznámo kam. Předstíraný stud, ale také chůze, houpavá chůze, vlnící se boky, čechrání dlouhých vlasů, smyslné záklony hlavy…
Instruktorovu představivost podněcoval zejména jezdecký stejnokroj. Jakmile se objevila některá z dívek v perfektně padnoucím saku, přiléhavých rajtkách, kožených holínkách, s vlasy svázanými do francouzské copu - měl nevýslovnou radost. Vždy velmi ochotně nabízel pomoc při usedání do sedla.
Často, jen velice nerad odcházel, když slečna pobízela ke cvalu svého koně. Miloval pohled na krásného koně, v jehož sedle seděla pohledná mladá žena a jež si svým tělem, sevřením stehen sjednávala potřebný respekt koně.
Adam byl znám jako ochotný, příkladný instruktor jízdy na koni. Odměna za jeho péči při hodinách výuky jízdy na koni měla být vyjádřena náklonností také ze strany svěřenkyň. Pozornost od dívek vyžadoval zejména při společenských akcích konaných mimo domovské stáje.
Přestože byl ženatý, měl pověst „utěšitele“ dívčích těl a srdcí…
Jeho spolupracovníci si jej dobírali, vtipkovali na jeho adresu i jeho manželky, která žila ve sladké nevědomosti o jeho skryté vášni k dívenkám.
Okolo půlnoci, v průběhu jedné z mnoha sešlostí, na kterou byla pozvaná i kamarádka manželky Adama, byla vedena debata o milostných avantýrách zdatného Adama. Pomluvy neunikly pozornosti kamarádky jeho ženy.
Sama měla sedmnáctiletou dceru v oddíle, jež měl na starost Adam. Hned druhý den ráno přiznala dcera sklony pana instruktora.
„Zkouší to na každou hezkou holku, které je alespoň šestnáct let. Na mě už to taky zkoušel“ řekla rázně dívka.
Matka dívky ihned zavolala manželce Adama.
Manželce začalo postupně docházet, proč se Adam tak angažoval při organizaci různých akcí mimo své mateřské působiště.
Probděla noc.
Ráno vše řekla svým rodičům, kteří vlastnili jízdárnu pár let předtím, než si Adama vzala.
Matka byla z opakovaných nevěr Adama šokovaná.
Otec se zamyslel.
„Nedá se nic dělat. Momentálně je Adam jako instruktor pro nás nepostradatelný. Promluv s ním, ať toho okamžitě nechá! Pokud to slíbí, měla bys mu odpustit“ pravil bodrý otec.
Vše udělala, jak si otec přál.
A jaký je jejich vztah nyní po pár týdnech od odhalení sexuálních avantýr muže?
Na sociální síti mají oba manželé stav zamilovanosti a to jeden do druhého.
Tomu máme věřit?
A tak se dějí nejen sňatky z rozumu, obchoduje se s lidskými city, důvěrou, manželskými sliby…

Dost možná může v dalším díle televizního pořadu říci chytrá paní Halina:

Tu a tam může pohrdat muž manželským slibem
zejména pokud zápolí s nezkrotným libidem.
Nad city vítězí peníze a bezmezné kupčení
a to se v naší společnosti jen tak nezmění.
HEZKÝ VEČER !
Autor kudlankaW, 27.11.2012
Přečteno 1086x
Tipy 6
Poslední tipující: Rozmarýna, Papagena, Robin Marnolli, enigman, Joe Vai
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nevěry jsou smrt pro velký počet manželství, to asi víme všichni. Ale zaujala mě mj. tato věta:
"Na sociální síti mají oba manželé stav zamilovanosti a to jeden do druhého.
Tomu máme věřit?"
Napadla mě šťouravá otázka: proč tomu máme věřit nebo nevěřit? Ať si to vyřeší bez našeho dozoru. Samozřejmě kdyby mně sáhnul na dceru, tak do něj s vaší pomocí (tvojí a Joa) humánně píchnu vidle, to je jasný :)

28.11.2012 18:58:55 | Aťan

Ach né...nasilí nikoli.

A ta věta: copak se lze po desítkách nevěr do partnera ( a na povel)ZAMILOVAT?
Nikterak!

28.11.2012 19:53:51 | kudlankaW

Taky si myslím že na povel nelze. Ale já jemně poukázal na to, že je to jejich věc, kterou si bez naší asistence musí vyřešit sami. Jestli o tom sami štěbetají někde na facebooku, tak jsou praštěný a není jim pomoci.

28.11.2012 20:12:02 | Aťan

Tak jest...
Mi jde jen o kupčení, hokynaření - mistře.
Místo aby starý muž zavelel dle svátosti manželské nebo úřední rozchod, byznys diktuje naoko stmelení vztahu

28.11.2012 20:13:59 | kudlankaW

No jo, tak to fungovalo i ve středověku, ...ještě lidstvu dáme pár století na vývin, ne? Jen nevím, jestli se vyvíjíme správným směrem, anebo chodíme jako pešek dokola. (nepochopil jsem mistra)

28.11.2012 20:20:37 | Aťan

jsi přeci mistr kumštu, nebo se mýlím?

28.11.2012 20:21:47 | kudlankaW

mýlíš :) velmistr v napichování je Joe, říkal..

28.11.2012 20:22:23 | Aťan

Inu, když to říká :))

28.11.2012 20:24:25 | kudlankaW

jsem velmistrem v napichování... byl sem nejlepším žákem Vlada Tepesche... ;)

28.11.2012 19:06:38 | Joe Vai

tak my ti ho s kudlankou přidržíme, a ty nám odhalíš napichovací umění :D snad nebudou od hnoje

28.11.2012 19:09:18 | Aťan

od hnoje jsou v poho - pěkně to vklouzne jak po másle - horší jsou rezavý - ty drhnou a mě pak nehezky brní ruce :(

28.11.2012 19:24:39 | Joe Vai

smekám svůj kombojský širák barde ...

27.11.2012 22:43:44 | Joe Vai

Díky.
Jsem tomu rád,
škoda jen,
že tyto příběhy občas nežiji,
ale jen zaslechnuté napíši :(

27.11.2012 22:45:36 | kudlankaW

až ti povim svuj, budeš mít co psát dva lidský životy... ;)

27.11.2012 22:47:42 | Joe Vai

těším se :))

M.K.K.

Tak brou, do---u , ou....tmou.....ou...

27.11.2012 22:55:44 | kudlankaW

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí