Herna

Herna

Anotace: díl 1- ONA

Taxík na nás čekal, příjemná herna u hlavní silnice kde si najdete klid a odpočinek. Dnes byl pokrový turnaj a v herně bylo víc lidí až do brzkého rána. Přijel sem si zahrát automaty a minimálně nic neprohrát. Místo toho mne přepadla obrovská nervozita, kdy mne udeřilo při přichodu víc očí než jsem čekal. Poslední dobou sem na divné pohledy lidí o něco víc citlivější než kdy předtím. Aby ne po tom veřejným ponížení co jsem sám sobě uštědřil.
Však při mém odchodu sem byl už klidný a snad působil dost seriozně abych nejen v jejích očích vzbudil zájem.
Seděla na barové židličce, podle všeho to byla barmanka střídajíc noční směnu a mne přepadla opět stejná nervozita jako na začátku. Levou nohu, o kterou si opírala loket ruky v níž svírala cigaretu, křížila přes pravou, kopírovala mne pohledem a vyfukovala dým z cigarety, BOŽE i ta cigareta jí slušela. Vůbec sem nevěděl co mám říct a bylo mi jasný že to zase poseru... Začal sem ze sebe koktat co sem během tří sekund sesmolil v hlavě a protože sem byl na odchodu naplno sem prohlásil, "Tohle je láska na první pohled, Tooo tooo já sem Lukáš ahoj" zaváhala a ze slušností mne odvědila "Kristýna" vyznal sem jí lásku a svižným krokem se vydal k východu. Právě sem se doopravdy zamiloval.
Autor Zvrlhík, 16.09.2020
Přečteno 361x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ohodnoť dílo od 1 nejhorší do 10 TOP

16.09.2020 14:06:22 | Zvrlhík

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí