Klínové písmo

Klínové písmo

Anotace: sssss...ssssss...sssseeexxx!!!!!

Já ráda píšu, píšu o čemkoli a píšu často – vlastně vždycky, kdykoli to jde! Když mi to myslí, když mám myšlenku!
Však když to někdy myslí mému klínu, když jím myslím, tak proč by i můj klín vám nemoh´ psát? Klínovým písmem například!
Takové písmo mohlo by se vlnit a mohlo by se prodírat, vším, čím by bylo třeba. Mohlo by se svíjet tak, jak se občas touhou svíjí klín a mohlo by se klikatit, no třeba jako had!
Jako had zrádný, co odved Adama a Evu z ráje, jako had našeptávač, co je zlákal na jablko – jablko ze stromu poznání! No na co tenhle svůdce hadí zvládne zlákat klín? A co mu může našeptat?
Had nebezpečný, s téměř neustále vyplazeným jazykem? S jazykem, co hrozí, s jazykem syčícím své varující sssssssssss…sssssssssss…ssssssssssss!
Můj klín nestojí o sssssssssssss varující, můj klín na tohle neslyší… Tak proto, hade, abys zaujal, ty musíš něco přidat! Z pouhého svého sssssssssss udělej SSSSSEEEEEXXXXX…SSSSSEEEEEXXXXX…SSSSSEEEEEXXXXX!
A uvidíš, že budeš mít s tím úspěch… tohle můj klín ti probudí! Tohle můj klín ti rozevře, abys moh vstoupit, vplazit se…a abys ho moh´ poznat!

Ty buď tím hadem, miláčku, Ty snaž se o můj klín, Ty jím se drze proplétej, Ty piš v něm písmem klínovým… Ty hroz mi svými zuby jedovými, Ty hroz mi častým uštknutím …Ty buď mi stejně nebezpečným, tak jako třeba HROZNÝŠ KRÁLOVSKÝ by byl!
Autor cappuccinogirl, 19.08.2023
Přečteno 128x
Tipy 15
Poslední tipující: Jan Kacíř, Misha, IronDodo, Koala, Fialový metal, mkinka, jort1, Ondra
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vidím tě tady, Koalko, už chvilku a po pravdě, nepřeju si nic jinýho, než abys mi takhle krásně popřál. Budu mít nádherný sny, vím to!!!

19.08.2023 23:42:44 | cappuccinogirl

Rád se zbavím splínu
v Tvém tak štědrém klínu...

Pěkné horoucí počtení, Cappu.

Přeji ssssssssladké ssssssssny...

19.08.2023 23:39:56 | Koala

...konečně vím, jak vzniklo klínové písmo...

19.08.2023 09:43:31 | jort1

Jort1: Určitě víš, jak vzniklo klínové písmo, znám tvý díla, vím, že jseš ten s děsně chytrým compem v hlavě... tak odpusť cappuccinové holce, že ti trochu nabourala tvý zažitý teorie :-)

19.08.2023 14:23:36 | cappuccinogirl

Jssssssssssem, milá Kapučínko ;)*
Měj ssssssse xúchvatně ;)*

19.08.2023 09:28:59 | Ondra

Nádherný komentář, Ondrášku... vyved se přesně v mém duchu :-)

19.08.2023 14:20:50 | cappuccinogirl

Jsem moc rád, že se Ti líbí ;)*

19.08.2023 14:27:22 | Ondra

Aby ne, Ondrášku, vždyť jako bys mi "z oka vypad"... nebo odjinud??? :-)

19.08.2023 14:36:28 | cappuccinogirl

:D :)*

19.08.2023 14:49:55 | Ondra

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí