Sen..?

Sen..?

Anotace: Nevím, zda je to povídka nebo úvaha. Nevím, jestli se má díla vůbec hodí do určených skupin. Každý by měl mít svůj vlastní oddíl. Každý jsme jiný. Je to zápis z dovolené, která byla snem protkaným střípečky reality.

Naši jsou pryč. Já zůstala "doma". Ve chvilce nudy jsem vyšla na procházku. Cítila jsem tu svobodu, volnost, prostor. Ten klid, když jsem šla kolem dokořán otevřených domovních dveří. Oni neměli proč mít strach.
V každé chalupě pár slipek nebo hus, vláček se dvěma vagónky trajdá po kolejích, černý kocour se vyvaluje uprostřed silnice. Nic se mu nestane, nic tam nejezdí. Za celý den projede 5 aut.
Kolem jsou všude louky, pastviny plné krav, koz nebo ovcí, jsem obklopena neprobádanými lesy, cvrčci cvrkají na dvorku, ptáci zpívají, nic je nepřehluší.
Psi štěknou, kohout zakokrhá, zašplouchá voda v potoce. Cizí kocour se nechá pohladit, mazlit se, vrní, hraje si.
Volnost, jsem obklopena kopci, na obzoru se tyčí majestátní vrchol Boubína.
A já vím, že zde navždy nechám kus svého srdce.
Autor Rezkaaa, 28.08.2011
Přečteno 403x
Tipy 4
Poslední tipující: Trystan ap Tallwch, E.T.Jane
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:) čím dál tím víc... je to tak..

30.08.2011 13:14:00 | E.T.Jane

Máš pravdu, jenomže já nebyla doma. Já byla pryč, od domova přes 300km. Tam jsem slyšela úplně všechno.

29.08.2011 19:55:00 | Rezkaaa

To není sen. Je to tak. Domov milujeme. A když je potichu tím svým klidem, který v nás vyvolává, slyšíme a cítíme jeho krásu nejvíc.

29.08.2011 09:47:00 | E.T.Jane

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí