DĚTI

DĚTI

Anotace: oslava sestřiných padesátin

Její dvě, skoro dospělé, děti se starají o hudební produkci. On housle, ona viola. Jde jim to krásně, říkám si sama pro sebe. Několik let jsem je takhle pohromadě neviděla. Vlastně ani takhle dlouho - celé odpoledne.

Při zvuku smyčců si v duchu přemýšlím. Co asi dělá zrovna můj syn, také dospělý. Nejspíš sedí na posteli, schovaný pod dekou. Má rád schovanou i hlavu, zřejmě mu to navozuje nějaký větší pocit bezpečí. Pokyvuje trupem dopředu a dozadu, občas naroluje kus trička do úst a zase ho vyndá a tak furt dokola. Asi tisíckrát vyběhne do ledničky, podívat se jestli tam náhodou ten jeho nejoblíbenější táta nedoplnil zásobu jeho pudinků, která se už od rána velmi na pováženou ztenčila. Vlastně zmizela úplně.

Před 20 lety jsme se sestrou byly obě skoro ve stejnou dobu těhotné. Obě jsme se těšily na další životní etapu, která nás čeká. Měly jsme své sny a ideály, jak skvěle, nebo aspoň co nejlépe své děti vychováme.

Musím uznat, že jí se to povedlo a splnilo do puntíku. Má slušné, muzikálně nadané, úspěšně studující děti, které mají už i své vlastní zdravé názory na svět a na život a určitě se v něm neztratí.

Jen velmi nepatrný záblesk smutku mě na půl vteřiny ,,dostal". Možná mi během té půlvteřiny proběhlo hlavou cosi o nespravedlnostech života...Nevím.

Vracím se zpátky do reality, smyčce přestávají znít, tleskáme, a já vím, že máme se sestrou obě své vlastní štěstí a obě máme být na co hrdé.
Autor srozumeni, 19.08.2012
Přečteno 404x
Tipy 7
Poslední tipující: Radhuza, TeruKurosaki, Holis
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc hezky napsáno. Každý máme asi své půlvteřiny, kdy nám proběhne hlavou tolk věcí. Smutná miniatura, ale co se mi na ní líbí nejvíc, je tvá vstřícnost. Radost ze sestřiny radosti i te své, i když je jiná, než si člověk asi představoval, ale stejně hodnotná.
Moc se mi líbí nejoblíbenější táta a pudinky.Je v tom cítit hodně lásky.

Přeji ať se ti tady dobře píše , čte, prostě ať tě to tady těší:)

19.08.2012 11:20:55 | kočkopes

Děkuji za milé přivítání a udivuje mě Tvá paměť. Tak příště sem ještě přidám tátu i pudink. Ale postupně pomalu. Nejdřív se tu musím rozkoukat. Sice písmáci většinou odbíhaj na pište povídky, ale tam se mi nějak moc nelíbilo, tak jsem teď zkusila něco jiného. Ale stejně zůstanu i věrná písmáku, ten byl můj první. jen to zkusím i zde...

19.08.2012 11:27:01 | srozumeni

to je dobře, věrnost se má zachovat:).Snad budeš spokojená i zde. Myslím si,že oproti písmáku je to tady o hodně hodně mírnější:), co se týče kritiky atd.. Spíše se chválí:-)(jak kdo teda)

s tím pudinkem mě chválíš předčasně. Já to myslel a část z dnešní miniatury, že s emi to strašně líbilo,jak jsi popisovala dodání pudinku do lednice. Ale těším se samozřejmě na cokoliv co přidáš:). A moc:)

19.08.2012 11:30:35 | kočkopes

Tak to jo, to je fópa, co se dá dělat. Dobrá náhoda, že jsem zrovna o obojím psala...Tak i tak díky. měj hezký den.

19.08.2012 11:33:55 | srozumeni

i tobě fajn den:). Není to fó pa, jen jsem se trefil do psaní.

19.08.2012 11:40:38 | kočkopes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí